Op die fiets. Ik meen me te herinneren dat het wel mogelijk is, een andere user hier deed dat vakerquote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Sorry zo noem ik het gewoon. Ik zit heel erg veel op plus500.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik meen me te herinneren dat het wel mogelijk is, een andere user hier deed dat vaker
Inceptionquote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil The Dark Knight ook nog voor een tweede keer kijken vanwege Heath Ledger's prestatie. Twijfel nu tussen TDK en Inception.
Ditquote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou me trouwens op de hoogte van je Bitzino-avonturen.
Die heb ik allemaal nog niet gezien want Christian Balequote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil The Dark Knight ook nog voor een tweede keer kijken vanwege Heath Ledger's prestatie. Twijfel nu tussen TDK en Inception.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil mijn lievelingsfilm Goodfellas ook weer eens kijken. Ik heb die film al 100x gezien, maar hij blijft goed.
Ik ga eerst met play money spelen zoals je zeiquote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou me trouwens op de hoogte van je Bitzino-avonturen.
Ga je dat nog halenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Filmplanning voor vandaag:
Inception
Goodfellas
Gladiator
Tuurlijk, de nacht is nog jongquote:
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Filmplanning voor vandaag:
Inception
Goodfellas
Gladiator
Dus ik mag al niet komenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.
Lelijkerd jijquote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.
Oh ben je lelijk?quote:
Je zit me gewoon te beledigen dit datquote:
Dat zal heus wel meevallen, niet zo slecht over jezelf hequote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben niet de knapste nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |