Ik heb nog nooit zo weinig van een film begrepenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat romantisch![]()
Heb je Inception nog niet gezien?Ik wou dat ik dat kon zeggen
viesquote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Gvd, wil ik ff mijn tanden gaan poetsen, is mijn tandenborstel weer leeg.
Wat was er niet aan te begrijpen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig van een film begrepen
Als je het eenmaal kwijt bent...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat was er niet aan te begrijpen?Alles werd uitgelegd.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat was er niet aan te begrijpen?Alles werd uitgelegd.
Ik ga het vanavond allemaal meemakenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het eenmaal kwijt bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:18 schreef knep het volgende:
BREKEND Poetin omarmt Doge!!Klaar voor de rit naar de maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:18 schreef knep het volgende:
BREKEND Poetin omarmt Doge!!Rusland koopt 10 miljard DOGE, prijs gaat stijgen snel kopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klaar voor de rit naar de maan
[ afbeelding ]
Balances -> coin naar keuze -> deposit.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Hoe krijg je je btc eigenlijk in cryptsy? Snap er zoals gewoonlijk weer minder dan niks van.
Danku!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Balances -> coin naar keuze -> deposit.
Naar dat adres sturen
Chinezen eten die Doges opquote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef Maxbet het volgende:
http://www.scmp.com/news/(...)former-state-council
Chinezen erkennen dat Doge minimaal net zo goed is als hun banksysteem
Ja hé. Echt heerlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vond het wel nice om net wakker te worden en de koers $50 hoger te zien. Het gaat de goede kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |