SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ohhhquote:
Kisten vol Fritsquote:
Neuh...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel wat drank bewaren voor later vanavond he?
Dat gaat op aan mijn zusquote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel wat drank bewaren voor later vanavond he?
Ik draai ze dagelijks...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij bent wel van de plaatjes he.
Weinig radio kunnen luisteren afgelopen tijdquote:
Ik luister nooit geen radio maar ken het tochquote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weinig radio kunnen luisteren afgelopen tijd
Je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik luister nooit geen radio maar ken het toch
Tsja Brabanders héquote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegenMaar ik ken Brabants, dus weet wat je bedoelt
Ik vind dit stom, helpt dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef MadMaster het volgende:
Dat velen dit hier leuk vinden, valt me tegen...
Da moette gij ook kenne hequote:
Ons ma en opa (pa's kant) komen uit de Ketsquote:
xDquote:Op donderdag 26 december 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat dat nummer van net op Justin Timberlake
Maaskantje jonguhquote:
Ik heb die aan de lunchtafel gehadquote:
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaatCeeke kent dit toch wel?
Gitaren, paar akkoorden, rare sprongen op het podium: punkquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit noemde men destijds ook punk. Nooit begrepen...
Op het begin werden ze wel een Punkbandje genoemd maar later is dat meer aangepast naar New Wave. Something Better Change ook een geweldig nummer trouwens uit die tijd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Scheidslijn tussen punk en New wave was toen nog redelijk vaag. Volgens mij werd Television ook onder de punk geschaardquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo wild waren ze destijds niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gitaren, paar akkoorden, rare sprongen op het podium: punk
Zag je goed.quote:
Peaches!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op het begin werden ze wel een Punkbandje genoemd maar later is dat meer aangepast naar New Wave. Something Better Change ook een geweldig nummer trouwens uit die tijd.
Klopt, Plastic Bertrand ook...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Scheidslijn tussen punk en New wave was toen nog redelijk vaag. Volgens mij werd Television ook onder de punk geschaard
De reclame op 3 was al begonnen, en ja het wordt toch zo vaak afgekaptquote:
Dan loopt mijn kabel achterquote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
De reclame op 3 was al begonnen, en ja het wordt toch zo vaak afgekapt
Mwoah, een paar leuke kreten, maar mij iets te veel gebakken lucht...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Over punk gesproken, staan de Sex Pistols er in ? Ik zie ze nergens staan volgens mij. Zou een schande zijn.
Great Balls of Fire!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Pedroso het volgende:
Even luisteren of die naakte motorrijder nog met zijn jodokus op het asfalt gevallen is.
Het is geen bagger, maar wel overgewaardeerd en kapotgedraaid.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Roar is ook weer zo'n baggerplaat. Alleen omdat het Katy Perry is, wordt het gehyped.
Ze mag wel een weekendje bij mij komen logeren...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgezien van die afgrijselijke Katy Perry is het wel een heerlijk uurtje hoor
Ik vind hem veel te leuk voor Rodaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Tomasson nieuwe trainer Roda JC, knotsgek en onervaren.
Iconische band van de jaren 70. Never Mind the Bollocks een geweldige LP.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, een paar leuke kreten, maar mij iets te veel gebakken lucht...
Douchebag John zal dat vast niet goed vindenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag wel een weekendje bij mij komen logeren...
Thank God it's Thursdayquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag wel een weekendje bij mij komen logeren...
'Knotsgek'quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Tomasson nieuwe trainer Roda JC, knotsgek en onervaren.
En een grote HOAX...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iconische band van de jaren 70. Never Mind the Bollocks een geweldige LP.
Holidays in the Sunquote:
Was natuurlijk vooral een Malcolm McLaren-vehikel.quote:
Commercieel inzicht van die manquote:Op donderdag 26 december 2013 13:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was natuurlijk vooral een Malcolm McLaren-vehikel.
Sex Pistols waren een soort van boyband. Never Mind the Bollocks is wel een legendarische LP. Geweldig zou ik hem niet willen noemen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iconische band van de jaren 70. Never Mind the Bollocks een geweldige LP.
Ik ben echt blij met die kleurtjes voor TS en mezelfquote:
Doe ik toch al?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Holidays in the Sun![]()
Pretty Vacant![]()
Anarchy in the UK![]()
Noem dat maar een HOAX
Is handig jaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben echt blij met die kleurtjes voor TS en mezelfNet als op mobiel
Kan hem niet worden ontzegd. Of kon, helaas. Hij is al een paar jaar niet meer, helaas...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Commercieel inzicht van die man
Luxe benen.quote:
Waarom elke keer zo vroeg eruit dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak er even een kwartier het mobieltje bij, vannacht iets langer slapen (00:15-07:45)
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom elke keer zo vroeg eruit dan?
Uh, oké.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.
Jij ging toch voor het maandrecord?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.
Nope is er nietquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel nummers uit dot jaar staan er wel niet in? Dacht dat r2 dit hasr voor t eerst n policy hanteerde dat n plaat ouder dan een jaar moest zijn?
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.quote:
Planet Earth kijken, werkt rustgevendquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.
Heb ik al wel binnenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij ging toch voor het maandrecord?
Nouja vanavond ben ik wel moe denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 13:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Planet Earth kijken, werkt rustgevend
Radio2 wil graag ook een jonger publiek bereiken met de top 2000, vandaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel nummers uit dot jaar staan er wel niet in? Dacht dat r2 dit hasr voor t eerst n policy hanteerde dat n plaat ouder dan een jaar moest zijn?
Dat is kut ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.
Ja, die ene met die witte hoofddoek (huh, alweer doekje???)...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat Frits Barend er ook tussen ?
Stonden niet in de keuzelijst.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thank god i'm a city girlquote:
Die mochten willen dat ze zo'n snik in hun stem haddenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopers van Jan Shit en Sick & Nimon.
Zo hee, die lijkt op Jan Dullesquote:
Yep, dit in tegenstelling tot wat er daarna uit Volendam gekomen is.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
The Cats is/zijn toch echt wel NL pop historie...
Alle 6...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo hee, die lijkt op Jan Dulles
Mon Amour?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef laxus13 het volgende:
Ach dit is natuurlijk beter dan die andere rotzooi uit Volendam
Die is ook wel goed ja, rest van Bzn niet.quote:
Ik ook, net als Abbaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Elk jaar met de Top2000 ga ik the Cats weer meer waarderen
Dat komt omdat je elk jaar iets meer een ouwe lul wordtquote:Op donderdag 26 december 2013 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Elk jaar met de Top2000 ga ik the Cats weer meer waarderen
Wij spreken elkaar nog wel over 30 jaar of zo...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat je elk jaar iets meer een ouwe lul wordt
Ja, dat zal het zijn. Mijn vader draaide altijd muziek, maar The Cats zaten daar niet bijquote:Op donderdag 26 december 2013 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat je elk jaar iets meer een ouwe lul wordt
Minimaal...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:22 schreef FritsFlits het volgende:
Zijn de Cats buiten Nederland nog populair geweest?
Jan Smit daarentegenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:22 schreef FritsFlits het volgende:
Zijn de Cats buiten Nederland nog populair geweest?
Hold The Line dan voor mij aubquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Denver's cheerleaders:
[ afbeelding ]
We hebben een echte kenner in ons middenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Linedancen.....![]()
En draai....
![]()
![]()
Tip your hat...
![]()
En swing...
![]()
![]()
Ik ga voor de steaks en ribs aan het einde...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben een echte kenner in ons midden
Mehhquote:Op donderdag 26 december 2013 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://liftkey.com/denver(...)r-hd-wallpaper-1080p
Misschien kan Pino het even onderzoeken.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag.
"ABC" en "Vaya Con Dios" zijn twee voorbeelden van titels die zowel een bandnaam als songtitel zijn in de Top 2000. Zijn er nog meer voorbeelden?
(Ik weet dat "Go West" ook een bandnaam is, maar die band staat niet in de Top 2000)
Iemand een scheet gelaten?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Er bewogen 3 mensen in het cafe
Nu verlies ik mijn faithquote:Op donderdag 26 december 2013 13:28 schreef MadMaster het volgende:
You may keep this Faith...
[ afbeelding ]
Wat heeft je ogen open doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had aardig wat posters van ze hangen in de jaren 80. Nummers opnemen van de radio, bandje na elke zin stopzetten om de tekst uit te schrijven
Kaarsje aan, vingers in je broekje...ik ken het...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had aardig wat posters van ze hangen in de jaren 80. Nummers opnemen van de radio, bandje na elke zin stopzetten om de tekst uit te schrijven
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kaarsje aan, vingers in je broekje...ik ken het...
Ik vind ze te veel.. wij zijn lekker rock uitstralen. Vind het echt drollenmuziekquote:Op donderdag 26 december 2013 13:30 schreef Tijn het volgende:
Sommige nummers van Bon Jovi zijn wel ok. Deze… not so much.
Net als Within Temptation.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind ze te veel.. wij zijn lekker rock uitstralen. Vind het echt drollenmuziek
Within Temptationquote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Within Temptation.
Zie ons eens Gothic doen...
Alweer Demis Roussos?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan we zo afreizen naar Griekenland...
Fraudeurs, allemaal!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan we zo afreizen naar Griekenland...
De eerste 2 platen van Within Temptation zijn wel leuk. Toen ze in de top 40 kwamen was het snel voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Within Temptation.
Zie ons eens Gothic doen...
LAAT DIE HANDEN ZIEN!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat! Hoe vaak ik niet op een festial het terrein zowat af gevlucht ben als die weer kwamen
Rawwwwrrrrquote:Op donderdag 26 december 2013 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
wolfrolf is het hiermee eens
Als ik begraven word, spelen ze de 'My Friend The Wind'...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef laxus13 het volgende:
Alweer die dikke griek![]()
Al is dit wel beter dan z'n vorige
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef waxmask het volgende:
Dit was de eerste clitstimulator heb ik van horen zeggen. Lippen spreiden en je clit tegen de tweeter drukken... iemand ervaring mee?
Jingletijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |