Ons ma en opa (pa's kant) komen uit de Ketsquote:
xDquote:Op donderdag 26 december 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat dat nummer van net op Justin Timberlake
Maaskantje jonguhquote:
Ik heb die aan de lunchtafel gehadquote:
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaatCeeke kent dit toch wel?
Gitaren, paar akkoorden, rare sprongen op het podium: punkquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit noemde men destijds ook punk. Nooit begrepen...
Op het begin werden ze wel een Punkbandje genoemd maar later is dat meer aangepast naar New Wave. Something Better Change ook een geweldig nummer trouwens uit die tijd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Scheidslijn tussen punk en New wave was toen nog redelijk vaag. Volgens mij werd Television ook onder de punk geschaardquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo wild waren ze destijds niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gitaren, paar akkoorden, rare sprongen op het podium: punk
Zag je goed.quote:
Peaches!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op het begin werden ze wel een Punkbandje genoemd maar later is dat meer aangepast naar New Wave. Something Better Change ook een geweldig nummer trouwens uit die tijd.
Klopt, Plastic Bertrand ook...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Scheidslijn tussen punk en New wave was toen nog redelijk vaag. Volgens mij werd Television ook onder de punk geschaard
De reclame op 3 was al begonnen, en ja het wordt toch zo vaak afgekaptquote:
Dan loopt mijn kabel achterquote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
De reclame op 3 was al begonnen, en ja het wordt toch zo vaak afgekapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |