Mwoah, een paar leuke kreten, maar mij iets te veel gebakken lucht...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Over punk gesproken, staan de Sex Pistols er in ? Ik zie ze nergens staan volgens mij. Zou een schande zijn.
Great Balls of Fire!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Pedroso het volgende:
Even luisteren of die naakte motorrijder nog met zijn jodokus op het asfalt gevallen is.
Het is geen bagger, maar wel overgewaardeerd en kapotgedraaid.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Roar is ook weer zo'n baggerplaat. Alleen omdat het Katy Perry is, wordt het gehyped.
Ze mag wel een weekendje bij mij komen logeren...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgezien van die afgrijselijke Katy Perry is het wel een heerlijk uurtje hoor
Ik vind hem veel te leuk voor Rodaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Tomasson nieuwe trainer Roda JC, knotsgek en onervaren.
Iconische band van de jaren 70. Never Mind the Bollocks een geweldige LP.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, een paar leuke kreten, maar mij iets te veel gebakken lucht...
Douchebag John zal dat vast niet goed vindenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag wel een weekendje bij mij komen logeren...
Thank God it's Thursdayquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag wel een weekendje bij mij komen logeren...
'Knotsgek'quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Tomasson nieuwe trainer Roda JC, knotsgek en onervaren.
En een grote HOAX...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iconische band van de jaren 70. Never Mind the Bollocks een geweldige LP.
Holidays in the Sunquote:
Was natuurlijk vooral een Malcolm McLaren-vehikel.quote:
Commercieel inzicht van die manquote:Op donderdag 26 december 2013 13:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was natuurlijk vooral een Malcolm McLaren-vehikel.
Sex Pistols waren een soort van boyband. Never Mind the Bollocks is wel een legendarische LP. Geweldig zou ik hem niet willen noemen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iconische band van de jaren 70. Never Mind the Bollocks een geweldige LP.
Ik ben echt blij met die kleurtjes voor TS en mezelfquote:
Doe ik toch al?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Holidays in the Sun![]()
Pretty Vacant![]()
Anarchy in the UK![]()
Noem dat maar een HOAX
Is handig jaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben echt blij met die kleurtjes voor TS en mezelfNet als op mobiel
Kan hem niet worden ontzegd. Of kon, helaas. Hij is al een paar jaar niet meer, helaas...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Commercieel inzicht van die man
Luxe benen.quote:
Waarom elke keer zo vroeg eruit dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak er even een kwartier het mobieltje bij, vannacht iets langer slapen (00:15-07:45)
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom elke keer zo vroeg eruit dan?
Uh, oké.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.
Jij ging toch voor het maandrecord?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.
Nope is er nietquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel nummers uit dot jaar staan er wel niet in? Dacht dat r2 dit hasr voor t eerst n policy hanteerde dat n plaat ouder dan een jaar moest zijn?
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.quote:
Planet Earth kijken, werkt rustgevendquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.
Heb ik al wel binnenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij ging toch voor het maandrecord?
Nouja vanavond ben ik wel moe denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 13:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Planet Earth kijken, werkt rustgevend
Radio2 wil graag ook een jonger publiek bereiken met de top 2000, vandaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel nummers uit dot jaar staan er wel niet in? Dacht dat r2 dit hasr voor t eerst n policy hanteerde dat n plaat ouder dan een jaar moest zijn?
Dat is kut ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.
Ja, die ene met die witte hoofddoek (huh, alweer doekje???)...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat Frits Barend er ook tussen ?
Stonden niet in de keuzelijst.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thank god i'm a city girlquote:
Die mochten willen dat ze zo'n snik in hun stem haddenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopers van Jan Shit en Sick & Nimon.
Zo hee, die lijkt op Jan Dullesquote:
Yep, dit in tegenstelling tot wat er daarna uit Volendam gekomen is.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
The Cats is/zijn toch echt wel NL pop historie...
Alle 6...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo hee, die lijkt op Jan Dulles
Mon Amour?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef laxus13 het volgende:
Ach dit is natuurlijk beter dan die andere rotzooi uit Volendam
Die is ook wel goed ja, rest van Bzn niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |