Uh, oké.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.
Jij ging toch voor het maandrecord?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer muziek, mooie nummers. 7 uur slaap is voldoende maar vannacht sliep ik kut.
Nope is er nietquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel nummers uit dot jaar staan er wel niet in? Dacht dat r2 dit hasr voor t eerst n policy hanteerde dat n plaat ouder dan een jaar moest zijn?
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.quote:
Planet Earth kijken, werkt rustgevendquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.
Heb ik al wel binnenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij ging toch voor het maandrecord?
Nouja vanavond ben ik wel moe denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 13:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Planet Earth kijken, werkt rustgevend
Radio2 wil graag ook een jonger publiek bereiken met de top 2000, vandaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel nummers uit dot jaar staan er wel niet in? Dacht dat r2 dit hasr voor t eerst n policy hanteerde dat n plaat ouder dan een jaar moest zijn?
Dat is kut ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik tot vier uur wakker lag.
Ja, die ene met die witte hoofddoek (huh, alweer doekje???)...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat Frits Barend er ook tussen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |