Wat heeft je ogen open doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had aardig wat posters van ze hangen in de jaren 80. Nummers opnemen van de radio, bandje na elke zin stopzetten om de tekst uit te schrijven
Kaarsje aan, vingers in je broekje...ik ken het...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had aardig wat posters van ze hangen in de jaren 80. Nummers opnemen van de radio, bandje na elke zin stopzetten om de tekst uit te schrijven
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kaarsje aan, vingers in je broekje...ik ken het...
Ik vind ze te veel.. wij zijn lekker rock uitstralen. Vind het echt drollenmuziekquote:Op donderdag 26 december 2013 13:30 schreef Tijn het volgende:
Sommige nummers van Bon Jovi zijn wel ok. Deze… not so much.
Net als Within Temptation.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind ze te veel.. wij zijn lekker rock uitstralen. Vind het echt drollenmuziek
Within Temptationquote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Within Temptation.
Zie ons eens Gothic doen...
Alweer Demis Roussos?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan we zo afreizen naar Griekenland...
Fraudeurs, allemaal!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan we zo afreizen naar Griekenland...
De eerste 2 platen van Within Temptation zijn wel leuk. Toen ze in de top 40 kwamen was het snel voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Within Temptation.
Zie ons eens Gothic doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |