Die zitten met hun vleugels over hun oren.quote:
Dansschoenen bij?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik pik een uurtje mee.. Goede muziek is een vereiste!
Er is geen druppel verloren gegaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heee, heb je nog drank over van vannacht?
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zitten met hun vleugels over hun oren.
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is geen druppel verloren gegaan.
quote:
Ik heb er overigens een Metallica fan tussen zittenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
Lekker uurtje ditIk ga even rustig kijken/luisteren, kom vanmiddag hier wel weer kieken.
What the efquote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er overigens een Metallica fan tussen zitten
Ik had Tsunami van de MSP nog aangevraagd bij Serious Request, maar daar is iets mis gegaan....quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bruce eerder ondergewaardeerd dan overgewaardeerd, net zoals de Manic Street Preachers
Genghis Khan wel gelukkigquote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Cee het volgende:
Ik wilde haar uitnodigen om te komen gourmetten maar ik weet niet of Chaka Khan.
Et tu brutusquote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Cee het volgende:
Ik wilde haar uitnodigen om te komen gourmetten maar ik weet niet of Chaka Khan.
Hoe hebben je vogels het gedaan tijdens het Eurovisie Songfestival?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er overigens een Metallica fan tussen zitten
Staat die erin? Topshow!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genghis Khan wel gelukkig
Ja, met de Mongoolse blazersbandquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe hebben je vogels het gedaan tijdens het Eurovisie Songfestival?
Die meer dan 100 nummers kentquote:Op donderdag 26 december 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met de Mongoolse blazersband
Angry Birds dusquote:Op donderdag 26 december 2013 12:13 schreef Uccie het volgende:
[..]ze protesteerde tegen de tekst door naar beneden te vallen.
Bij Bruce kennen de meeste mensen alleen zijn echte grote "radio"hits, zoals The River, Born To Run, Born in the USA. Maar zijn echte pareltjes zijn niet zo vaak te horen op de radio, maar dit is mijn mening.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bruce eerder ondergewaardeerd dan overgewaardeerd, net zoals de Manic Street Preachers
Ook nummer 39?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die meer dan 100 nummers kent
Die van Queen kennen ze ook wel denk ikquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:15 schreef D. het volgende:
Ik ga maar even aan wat 'verplichtingen' voldoen
fap zequote:Op donderdag 26 december 2013 12:15 schreef D. het volgende:
ik sluit mij hierbij aan...aangezien het the end of the show isquote:Op donderdag 26 december 2013 12:15 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:15 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik sluit mij hierbij aan...aangezien het the end of the show is
The cats doen het hier in huis ook niet zo goedquote:
Poezennummerquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
The cats doen het hier in huis ook niet zo goed
Laters D. En glittertjequote:Op donderdag 26 december 2013 12:15 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik sluit mij hierbij aan...aangezien het the end of the show is
Eensquote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
Bij Bruce kennen de meeste mensen alleen zijn echte grote "radio"hits, zoals The River, Born To Run, Born in the USA. Maar zijn echte pareltjes zijn niet zo vaak te horen op de radio, maar dit is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |