Die zitten met hun vleugels over hun oren.quote:
Dansschoenen bij?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik pik een uurtje mee.. Goede muziek is een vereiste!
Er is geen druppel verloren gegaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heee, heb je nog drank over van vannacht?
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zitten met hun vleugels over hun oren.
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is geen druppel verloren gegaan.
quote:
Ik heb er overigens een Metallica fan tussen zittenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
Lekker uurtje ditIk ga even rustig kijken/luisteren, kom vanmiddag hier wel weer kieken.
What the efquote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er overigens een Metallica fan tussen zitten
Ik had Tsunami van de MSP nog aangevraagd bij Serious Request, maar daar is iets mis gegaan....quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bruce eerder ondergewaardeerd dan overgewaardeerd, net zoals de Manic Street Preachers
Genghis Khan wel gelukkigquote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Cee het volgende:
Ik wilde haar uitnodigen om te komen gourmetten maar ik weet niet of Chaka Khan.
Et tu brutusquote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Cee het volgende:
Ik wilde haar uitnodigen om te komen gourmetten maar ik weet niet of Chaka Khan.
Hoe hebben je vogels het gedaan tijdens het Eurovisie Songfestival?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er overigens een Metallica fan tussen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |