Oomquote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lolbroek. Neefje van Noobie?
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Vind dit ook geen geweldig nummer maar heeft een aantal klassiekers op zijn naam. Bovendien is ie live geweldig.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Molurus het volgende:
Bruce kan wat mij betreft direct door naar het rijtje 'totaal overrated artiesten'. Niet zozeer slecht, maar echt duidelijk te veel waardering.
The River is nat, vooralquote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
The River is mooi, verder.. mehh
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Dacht dat je wel van nat hield?quote:
ditquote:Op donderdag 26 december 2013 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Vind dit ook geen geweldig nummer maar heeft een aantal klassiekers op zijn naam. Bovendien is ie live geweldig.
Daarom is dit ook zijn laagstgenoteerde.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef cafca het volgende:
Matige cover. Bruce heeft zo veel betere nummers
Oh zeker, dat ontken ik ook zeker niet. Hij staat wat mij betreft alleen net iets te hoog aangeschreven.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Vind dit ook geen geweldig nummer maar heeft een aantal klassiekers op zijn naam. Bovendien is ie live geweldig.
Er is een tijd voor allesquote:Op donderdag 26 december 2013 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat je wel van nat hield?
Alle jaren 70 werk, en Nebraska. Geweldig. Zijn minste nummer staat het hoogste in de top 2000 geloof ikquote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Live is Bruce Springsteen, samen met de E Street band, inderdaad geweldigquote:Op donderdag 26 december 2013 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja nou jaquote:
Heee, heb je nog drank over van vannacht?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik pik een uurtje mee.. Goede muziek is een vereiste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |