SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt tegenquote:
Kut toch niet 1equote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om twee voor twaalf denk ik aan de drie wijzen uit het oosten. Hebben zij alle antwoorden voor Astrid Joosten?
Gewoon kutquote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
een rustpuntje in het muzikaal geweld![]()
![]()
![]()
Gedeelde smart...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom maar naast me zitten, mag je meekotsen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef essnhills het volgende:
Ja nu liep.ik.echt teveel.achter hooor
Gaat veel.te snel hier voor mobiel
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga na Drukwerk slapen. Wil morgen een beeetje bijtijds op, even wat doen en dan weer luisteren.
Doe je wel luchtverfrisser erna?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga na Drukwerk slapen. Wil morgen een beeetje bijtijds op, even wat doen en dan weer luisteren.
twitter:BLOF_teksten twitterde op donderdag 19-12-2013 om 14:13:32In de schaduw van de kameel is het warmer dan op de ijsbeer van de wroeging. reageer retweet
Nou, eruit via de andere kant is nog behoorlijk rotquote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heb je geluk dat het kleine gourmetstukjes zijn
eensquote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
een rustpuntje in het muzikaal geweld![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doe je wel luchtverfrisser erna?
ik wilde net gaan reageren op jouw post dat ik.zoveel achterliep en toen was het topic volquote:
Zolderkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Meer dan 100k post in een jaar? Dan is er serieus iets mis in je leven lijkt me...
Maakt me wel nieuwsgierig over de privelevens van die users.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik wilde net gaan reageren op jouw post dat ik.zoveel achterliep en toen was het topic vol![]()
Hahaha, gelukkig ruiken vrouwen naar roosjesquote:
twitter:BLOF_teksten twitterde op maandag 09-09-2013 om 15:06:45Ik laat mijn schepen achter en neem Spanje als besluit. Met kleine plakken kaas neem ik bolletje als beschuit. reageer retweet
Ik durft dat best, als het zo zou zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vind iemand Blof wel leuk en durft dat ook te zeggen?
Een Mooie Dag is mooi, restquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hoezo privéleven? Way of live, me dunkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Meer dan 100k post in een jaar? Dan is er serieus iets mis in je leven lijkt me...
Maakt me wel nieuwsgierig over de privelevens van die users.
Trustequote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Truste allemaal
Nu de beste plaat sinds het begin van de top.
Tja er komt elke keer nog wel een mooi nummer langs, maar je moet OOIT gaan slapenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalig, mensen die nu al gaan slapen en niet even wachten op de beste blanke soulstem ooit. Ze komt er zo aan, op nummer 1829, met ook nog eens haar beste nummer ooit.
Ja ik zit klaar, godverdomme wat fijn ditquote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakkert, zit je er al klaar voor?
En sowieso poepen vrouwen niet natuurlijk he?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig ruiken vrouwen naar roosjes
Wekker zettenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja er komt elke keer nog wel een mooi nummer langs, maar je moet OOIT gaan slapen
Oh ik bedoelde aan de slaperts. Ik ga pas over een uurquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, zachtjes pufjes of zo toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En sowieso poepen vrouwen niet natuurlijk he?
Dat kan over 40 jaar welquote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja er komt elke keer nog wel een mooi nummer langs, maar je moet OOIT gaan slapen
ik ook niet. compliment voor de DJ.quote:
Heeele zachte en dan komen er roosjes uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, zachtjes pufjes of zo toch?
Dit inderdaad.quote:
Heb je geen computer bij de hand?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeele zachte en dan komen er roosjes uit.
Wat drink jij?quote:
Never going back againquote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, niet eens het beste nummer van Rumours
Welke dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is geen baard.. maar iets de verkeerde richting in gegroeidquote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Staat daar een gozer met een nekbaard
Die staat bij mij op 2quote:
Ik lig al in bedquote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je geen computer bij de hand?
Go your own way toch wel gewoon.quote:
Ohhh.. computer aan bedeinde.. lekker warm danquote:
Wicky?quote:
Top 3, meer niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Go your own way toch wel gewoon.
Nee, maar wel lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
xDquote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuke woordgrap.
Gepost vanuit de Mac Donalds
minder reclame in de nachtquote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het valt me op dat ze 's avonds en 's nachts veel meer muziek in een uur proppen dan overdag. In de nachtelijke uren tot wel 55 - 57 minuten per uur, overdag soms maar iets van 44- 46 minuten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Fleetwood Mac is wel geniaal natuurlijk
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohhh.. computer aan bedeinde.. lekker warm dan
Prima solo en zangdeel hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, leuk intermezzo met die bas enzo..maar daarna duurt t iets te lang
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja
Maar ik.ging naar bed met de insteek te gaan slapen
Prima DJ!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo was ie wel kort genoeg zeker n00bie?
Als ie dat bij Karma Police ook doet sla ik hem voor zn muilquote:
Joh.quote:
Nee, dit is een parelquote:Op donderdag 26 december 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik dan weer leuk.
Al is The look of Love leuker.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan zitten macceren, blauwvinger...
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie dat bij Karma Police ook doet sla ik hem voor zn muil
echt hè?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]schiet zo op als je alles moet bijhouden
Haha, wel droog dat hij over tafel roldequote:
Cnorrie, ben jij de zus van Domiengod?twitter:Domien twitterde op donderdag 26-12-2013 om 00:19:23Vriendin en zus staan Kinderen voor Kinderen te zingen in de keuken. Zus in kwestie gekleed in panter-onesie. Help. reageer retweet
Was toch wel duidelijk dat dat niet het einde was?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel man, ik hoor dat nummer nooit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik pak ondertussen mijn rode mutsje vast uit de kast.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Komt er een 'guilty pleasure' aan?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Uh, oké.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat dat niet het einde was?Dat stuk is ongeveer de helft van het nummer
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Cnorrie, ben jij de zus van Domiengod?twitter:Domien twitterde op donderdag 26-12-2013 om 00:19:23Vriendin en zus staan Kinderen voor Kinderen te zingen in de keuken. Zus in kwestie gekleed in panter-onesie. Help. reageer retweet
Arrest this man!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Witte kerst!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]En je geeft er een slinger aan?
Die zus van Domiengod is trouwens best lekker.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Ja, hoezo?quote:
Picsquote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Die zus van Domiengod is trouwens best lekker.
Maar dat terzijde.
Heel goed. Jij gaat door voor de magnetronquote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]En je geeft er een slinger aan?
Waar smaakt ze naar?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Die zus van Domiengod is trouwens best lekker.
Maar dat terzijde.
Lees hem graagquote:
Radiohead, mijn favoriete bandquote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, zoals je weet.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt er een 'guilty pleasure' aan?
Jij leest Johannes?quote:
Daarom zei ik hetquote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, zoals je weet.
Helderziende.. maar niet helder genoegquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ergens in een 3FM-topic. Succes met zoeken.![]()
Ja!quote:
Je bent niet de enige...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Radiohead, mijn favoriete band
dOE MIJ DE OUDE MAAR :yquote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lang geleden was dat ook mijn favoriete band. Tegenwoordig overstegen door My Bloody Valentine, Portishead en Pixiesquote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Helemaal uit je hoofd getypt?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij
Toen ik thuis kwam was de deur voor mij op slot
En je deed of je niets had gehoord
Nu zeg je m'n lief het slot was kapot
Nu zeg je kom binnen loop door
Maar ik ben nu bang dat ik stoor
REFREIN:
Je loog tegen mij, alsof ik een kind was
Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
Zeg schat denk je dat je me aan kan
Zeg schat je bent heel wat van plan dan
Toen ik thuis kwam was er geen brood meer in de kast
En je zei ik kan niets voor je doen
Maar nu heb je dan zelfs al je ringen verpatst
En komt me vragen om poen
Je bent zeker vergeten van toen
REFREIN
O, je bent nu jezelf niet
Je hebt last van verdriet
En je zegt dat je toch van me houdt
Je zegt je bent toch nog m'n vrouw
Maar je liet me mooi staan in de kou
Toen ik thuis kwam was er geen plaats meer in je bed
En je zei ach slaap je op de bank
Nu heb je je vriend uit je kamer gezet
En mix je m'n lievelingsdrank
Maar ik denk dat ik dit keer bedank
Bekijk het maar...
Vooral dat allerlaatste
Bekijk het moar.
Oh komen dit nachtje al. Nouja mis ik ze iigquote:
Zou ik wel kunnenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Helemaal uit je hoofd getypt?
Maar het gaat te snel nu hier?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen
Oh leuk met clip
Beetje
Ja dat ging me niet lukkenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maar het gaat te snel nu hier?
[..]
quote:
Trusten Diaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen dagje kerst met familie en drukte. En ik moet nog kwarktaart maken morgenvroeg.
Slaap lekker voor straks.![]()
Vind ik. Maar als we nou volgend jaar gewoon op "What Have I Done To Deserve This?" stemmen, dan stemmen we een extra Pet Shop Boys-nummer én een extra Dusty Springfield-nummer de lijst in.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Drie keer PSB is idd wel wat weinig ja.
Truste!!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen dagje kerst met familie en drukte. En ik moet nog kwarktaart maken morgenvroeg.
Pixies is ook tof.Mijn eerste concert ooit was van Frank Black in de Melkweg.Toen was ik 11 ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lang geleden was dat ook mijn favoriete band. Tegenwoordig overstegen door My Bloody Valentine, Portishead en Pixies
Truste Diaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Die zou ik heel rustig volblaffen.quote:
nn Diaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou ik heel rustig volblaffen.
Eerste concerten waren Within Temptation, Apocalyptica en Textures. Toen ik nog van het hardere werk was. Alleen van het hardere werk.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pixies is ook tof.Mijn eerste concert ooit was van Frank Black in de Melkweg.Toen was ik 11 ofzo
#TeamPSBquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Even uit een ander topic nog:
[..]
Vind ik. Maar als we nou volgend jaar gewoon op "What Have I Done To Deserve This?" stemmen, dan stemmen we een extra Pet Shop Boys-nummer én een extra Dusty Springfield-nummer de lijst in.
En Acda en de Munnikquote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, das een ander liedje van Drukwerk
Ik verveel me zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, das een ander liedje van Drukwerk
Ik ben het niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn meer mensen met een goede smaak gelukkig
Nee het eindigt met "wat ben je dan van plan?!?"quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij
Toen ik thuis kwam was de deur voor mij op slot
En je deed of je niets had gehoord
Nu zeg je m'n lief het slot was kapot
Nu zeg je kom binnen loop door
Maar ik ben nu bang dat ik stoor
REFREIN:
Je loog tegen mij, alsof ik een kind was
Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
Zeg schat denk je dat je me aan kan
Zeg schat je bent heel wat van plan dan
Toen ik thuis kwam was er geen brood meer in de kast
En je zei ik kan niets voor je doen
Maar nu heb je dan zelfs al je ringen verpatst
En komt me vragen om poen
Je bent zeker vergeten van toen
REFREIN
O, je bent nu jezelf niet
Je hebt last van verdriet
En je zegt dat je toch van me houdt
Je zegt je bent toch nog m'n vrouw
Maar je liet me mooi staan in de kou
Toen ik thuis kwam was er geen plaats meer in je bed
En je zei ach slaap je op de bank
Nu heb je je vriend uit je kamer gezet
En mix je m'n lievelingsdrank
Maar ik denk dat ik dit keer bedank
Bekijk het maar...
Vooral dat allerlaatste
Bekijk het moar.
Trustequote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat het Strange Apparatus heette.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
Zo meteen nog een geweldig nummer van Godley & Creme: An Englishman In New York.
Niet verwarren met het bijna gelijknamige nummer van Sting.
Bijdewax.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee het eindigt met "wat ben je dan van plan?!?"
Ik ga verder ook niet vaak naar concerten eigenlijk.Dat komt denk omdat ik weinig muziek echt goed genoeg vind om live te zien en een kaartje voor te kopenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste concerten waren Within Temptation, Apocalyptica en Textures. Toen ik nog van het hardere werk was. Alleen van het hardere werk.
Ik ook #TeamPSB. Ben trouwens zeer content met de resultaten van dit jaar: West End Girls & It's A Sin allebei meer dan 200 plaatsen gestegen, Go West terug in de lijst.quote:
Stel..quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
Kijk dat stel die barman mee in bed proberen te lullen...
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
a oke ik heb hier al een krat duvel op dus het is hier de top 4000 ipv de top 2000quote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh nog lang niet. Maar dan ben ik morgen weer fris en fruitig.
Ik ben dit jaar alleen naar Cult of Luna en Best Kept Secret geweest volgens mijquote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga verder ook niet vaak naar concerten eigenlijk.Dat komt denk omdat ik weinig muziek echt goed genoeg vind om live te zien en een kaartje voor te kopen
Niet gelukt, ze gaan naar huis, met zijn 2.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ik heb hier al een krat duvel op dus het is hier de top 4000 ipv de top 2000
Die hoeven dat kutstickertje nietquote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gelukt, ze gaan naar huis, met zijn 2.
Na 2 duvel kun je mij al wegdragenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ik heb hier al een krat duvel op dus het is hier de top 4000 ipv de top 2000
Nergens voor nodig, je ging toch niks doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh nog lang niet. Maar dan ben ik morgen weer fris en fruitig.
orgie in het Top 2000 cafequote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
"zus van Domien" in de search van FOK! gooien.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Godver Pino, doe je goed.
Samenwerken is 'the key'quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook #TeamPSB. Ben trouwens zeer content met de resultaten van dit jaar: West End Girls & It's A Sin allebei meer dan 200 plaatsen gestegen, Go West terug in de lijst.
Ik zou compleet andere nummers stemmen, maar dat is toch niet realistisch. Volgend jaar Suburbia de lijst in proberen te krijgen. Of "What Have I Done", ook goed.
Nee dat is wel zoquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je ging toch niks doen?
Een vogel met hersensquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"zus van Domien" in de search van FOK! gooien.
Is er al een tussenstand?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Topsfeer in het cafe. Wanneer komt de tweede brievenbus?
Dus je gaat gewoon de prachtige platen van Godley & Creme en Dusty Springfield laten schieten?quote:
quote:
Hmm, valt een beetje tegen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"zus van Domien" in de search van FOK! gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |