Nou, eruit via de andere kant is nog behoorlijk rotquote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heb je geluk dat het kleine gourmetstukjes zijn
eensquote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
een rustpuntje in het muzikaal geweld![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doe je wel luchtverfrisser erna?
ik wilde net gaan reageren op jouw post dat ik.zoveel achterliep en toen was het topic volquote:
Zolderkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Meer dan 100k post in een jaar? Dan is er serieus iets mis in je leven lijkt me...
Maakt me wel nieuwsgierig over de privelevens van die users.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik wilde net gaan reageren op jouw post dat ik.zoveel achterliep en toen was het topic vol![]()
Hahaha, gelukkig ruiken vrouwen naar roosjesquote:
twitter:BLOF_teksten twitterde op maandag 09-09-2013 om 15:06:45Ik laat mijn schepen achter en neem Spanje als besluit. Met kleine plakken kaas neem ik bolletje als beschuit. reageer retweet
Ik durft dat best, als het zo zou zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vind iemand Blof wel leuk en durft dat ook te zeggen?
Een Mooie Dag is mooi, restquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hoezo privéleven? Way of live, me dunkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Meer dan 100k post in een jaar? Dan is er serieus iets mis in je leven lijkt me...
Maakt me wel nieuwsgierig over de privelevens van die users.
Trustequote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Truste allemaal
Nu de beste plaat sinds het begin van de top.
Tja er komt elke keer nog wel een mooi nummer langs, maar je moet OOIT gaan slapenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalig, mensen die nu al gaan slapen en niet even wachten op de beste blanke soulstem ooit. Ze komt er zo aan, op nummer 1829, met ook nog eens haar beste nummer ooit.
Ja ik zit klaar, godverdomme wat fijn ditquote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakkert, zit je er al klaar voor?
En sowieso poepen vrouwen niet natuurlijk he?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig ruiken vrouwen naar roosjes
Wekker zettenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja er komt elke keer nog wel een mooi nummer langs, maar je moet OOIT gaan slapen
Oh ik bedoelde aan de slaperts. Ik ga pas over een uurquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, zachtjes pufjes of zo toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En sowieso poepen vrouwen niet natuurlijk he?
Dat kan over 40 jaar welquote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja er komt elke keer nog wel een mooi nummer langs, maar je moet OOIT gaan slapen
ik ook niet. compliment voor de DJ.quote:
Heeele zachte en dan komen er roosjes uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, zachtjes pufjes of zo toch?
Dit inderdaad.quote:
Heb je geen computer bij de hand?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeele zachte en dan komen er roosjes uit.
Wat drink jij?quote:
Never going back againquote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, niet eens het beste nummer van Rumours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |