quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ergens in een 3FM-topic. Succes met zoeken.![]()
quote:
Trusten Diaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen dagje kerst met familie en drukte. En ik moet nog kwarktaart maken morgenvroeg.
Slaap lekker voor straks.![]()
Vind ik. Maar als we nou volgend jaar gewoon op "What Have I Done To Deserve This?" stemmen, dan stemmen we een extra Pet Shop Boys-nummer én een extra Dusty Springfield-nummer de lijst in.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Drie keer PSB is idd wel wat weinig ja.
Truste!!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen dagje kerst met familie en drukte. En ik moet nog kwarktaart maken morgenvroeg.
Pixies is ook tof.Mijn eerste concert ooit was van Frank Black in de Melkweg.Toen was ik 11 ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lang geleden was dat ook mijn favoriete band. Tegenwoordig overstegen door My Bloody Valentine, Portishead en Pixies
Truste Diaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Die zou ik heel rustig volblaffen.quote:
nn Diaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou ik heel rustig volblaffen.
Eerste concerten waren Within Temptation, Apocalyptica en Textures. Toen ik nog van het hardere werk was. Alleen van het hardere werk.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pixies is ook tof.Mijn eerste concert ooit was van Frank Black in de Melkweg.Toen was ik 11 ofzo
#TeamPSBquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Even uit een ander topic nog:
[..]
Vind ik. Maar als we nou volgend jaar gewoon op "What Have I Done To Deserve This?" stemmen, dan stemmen we een extra Pet Shop Boys-nummer én een extra Dusty Springfield-nummer de lijst in.
En Acda en de Munnikquote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, das een ander liedje van Drukwerk
Ik verveel me zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, das een ander liedje van Drukwerk
Ik ben het niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn meer mensen met een goede smaak gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |