Ik ook #TeamPSB. Ben trouwens zeer content met de resultaten van dit jaar: West End Girls & It's A Sin allebei meer dan 200 plaatsen gestegen, Go West terug in de lijst.quote:
Stel..quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
Kijk dat stel die barman mee in bed proberen te lullen...
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
a oke ik heb hier al een krat duvel op dus het is hier de top 4000 ipv de top 2000quote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh nog lang niet. Maar dan ben ik morgen weer fris en fruitig.
Ik ben dit jaar alleen naar Cult of Luna en Best Kept Secret geweest volgens mijquote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga verder ook niet vaak naar concerten eigenlijk.Dat komt denk omdat ik weinig muziek echt goed genoeg vind om live te zien en een kaartje voor te kopen
Niet gelukt, ze gaan naar huis, met zijn 2.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ik heb hier al een krat duvel op dus het is hier de top 4000 ipv de top 2000
Die hoeven dat kutstickertje nietquote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gelukt, ze gaan naar huis, met zijn 2.
Na 2 duvel kun je mij al wegdragenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ik heb hier al een krat duvel op dus het is hier de top 4000 ipv de top 2000
Nergens voor nodig, je ging toch niks doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh nog lang niet. Maar dan ben ik morgen weer fris en fruitig.
orgie in het Top 2000 cafequote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
"zus van Domien" in de search van FOK! gooien.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Godver Pino, doe je goed.
Samenwerken is 'the key'quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook #TeamPSB. Ben trouwens zeer content met de resultaten van dit jaar: West End Girls & It's A Sin allebei meer dan 200 plaatsen gestegen, Go West terug in de lijst.
Ik zou compleet andere nummers stemmen, maar dat is toch niet realistisch. Volgend jaar Suburbia de lijst in proberen te krijgen. Of "What Have I Done", ook goed.
Nee dat is wel zoquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je ging toch niks doen?
Een vogel met hersensquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"zus van Domien" in de search van FOK! gooien.
Is er al een tussenstand?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Topsfeer in het cafe. Wanneer komt de tweede brievenbus?
Dus je gaat gewoon de prachtige platen van Godley & Creme en Dusty Springfield laten schieten?quote:
quote:
Hmm, valt een beetje tegen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"zus van Domien" in de search van FOK! gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |