Ja, overbelast. Het is beter om het morgen opnieuw te proberen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:10 schreef BeffJeck het volgende:
Wiiu gekocht, verbinding genstalleerd als werkt behalve de e-shop lukt maar niet! Steeds verschillende foutmeldingen. Zijn, vanwege de kerst, de servers van Nintendo overbelast ofzo..?
Lees de quote boven jequote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
kun je via internet eigenlijk ook bij de e-shop dingen kopen? Ik heb al wel even gekeken maar er staan nergens producten om te kopen, of kijk ik niet goed?
Ik vond op veel vlakken beter dan Melee. De muziek en hoeveelheid content ging er echt dik overheen. Alleen op sommige vlakken weer een paar stappen terug (geen persoonlijke break the targets stages b.v.) en de gameplay zelf was iets te sloom in vergelijking met Melee. Qua content is nog niet veel te zeggen nu natuurlijk, maar de gameplay ziet er echt stukken strakker uit dan Brawl en dat maakt me positiefquote:Op woensdag 25 december 2013 15:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat dacht men ook bij melee --> brawl, dus ik hou nog even mijn adem inNiet dat Brawl slecht was verder, integendeel. Maar gewoon zeer teleurstellend in verhouding tot z'n voorganger.
Desalniettemin ben ik inderdaad ook hoopvol.
Nee ging niet om die quote. had ik wel gelezen. Ik heb vanmorgen ook weer gekeken maar ik heb geen idee hoe je iets moet kopen. Kan wel informatie vinden e.d. over games maar geen 'koop dit spel' button of zoquote:
Oh, excusesquote:Op donderdag 26 december 2013 12:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ging niet om die quote. had ik wel gelezen. Ik heb vanmorgen ook weer gekeken maar ik heb geen idee hoe je iets moet kopen. Kan wel informatie vinden e.d. over games maar geen 'koop dit spel' button of zo
Ok tof, dank je! Zal direct is even kijken. desnoods geef ik je een link dat je even kunt kijken of ik goed zit of niet? :-)quote:Op donderdag 26 december 2013 12:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Oh, excuseswellicht dat het kopen nog offline is en je het daarom niet ziet? Als het goed is verschijnt het namelijk gewoon na het klikken op een game!
Je kan het uiteraard altijd posten. Zoek anders even een tutorial op youtube of google. Zijn vast wel wat stap voor stap dingen te vinden!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ok tof, dank je! Zal direct is even kijken. desnoods geef ik je een link dat je even kunt kijken of ik goed zit of niet? :-)
Ja, zeker. Ook veel voordelen natuurlijk ten opzichte van melee. Ik heb er dan ook flink wat uren in gestokenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef Noppie2000 het volgende:
En om hier nog maar even op terug te komen:
[..]
Ik vond op veel vlakken beter dan Melee. De muziek en hoeveelheid content ging er echt dik overheen. Alleen op sommige vlakken weer een paar stappen terug (geen persoonlijke break the targets stages b.v.) en de gameplay zelf was iets te sloom in vergelijking met Melee. Qua content is nog niet veel te zeggen nu natuurlijk, maar de gameplay ziet er echt stukken strakker uit dan Brawl en dat maakt me positief
Top! Dank je man.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard altijd posten. Zoek anders even een tutorial op youtube of google. Zijn vast wel wat stap voor stap dingen te vinden!
De pro controller die je linkt is met veel games te gebruiken, maar niet allemaal. Mario bros U bijvoorbeeld niet, Mario 3D World weer wel. Staat meestal aangegeven op de doosjes van games, maar zou het op zich wel waard kunnen zijn. (Weet niet of het ook werkt met virtual consoles titels!).quote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Top! Dank je man.
Hey trouwens.
1 andere vraag. We zitten naar een 2e controller te kijken en zagen classic controllers, motion plus controllers en van die controllers die lijken controllers van vroegere nintendo versies/playstation 3-4 controllers etc (weet niet hoe je dat anders moet zeggen.) Wat is dan handig? Kun je met zo'n controller als deze --> http://www.engadget.com/2(...)ii-u-pro-controller/
gewoon alles doen? Ziet er goed uit namelijk maar ik weet niet of je hier alle spellen mee kunt spelen, en zo niet, waar dan wel mee? (motion plus stick control)?
Je verwart nu Club Nintendo met p.nintendo.netquote:Op donderdag 26 december 2013 12:21 schreef donald_dick het volgende:
wat was ook alweer de site om je sterren in te ruilen voor wii u points?
top, hartstikke bedankt manquote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De pro controller die je linkt is met veel games te gebruiken, maar niet allemaal. Mario bros U bijvoorbeeld niet, Mario 3D World weer wel. Staat meestal aangegeven op de doosjes van games, maar zou het op zich wel waard kunnen zijn. (Weet niet of het ook werkt met virtual consoles titels!).
Maar, het heeft geen motion controls dus je kan er zeker niet alles mee spelen! Oude woi titels niet en sommige wii u titels vereisen ook een Wii motion plus controller (die op een afstandbediening lijkt).
Het is een verwarrend pakket, maar als ik jou was zou ik kijken naar de games die je hebt en wilt en welke controllers worden ondersteund en daar je keuze op baseren
Zijn inderdaad geen FCs meer. En zoals je zegt: grote kerstdrukte. Het is jammer dat het niet werkt, maar sinds launch heeft het verder geen downtime gehad (behalve voor maintenance). Dus wat je zegt is nogal raar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:03 schreef BurungElang het volgende:
Toch wel rg pijnlijk van/voor Nintendo..
Iedereen die de Zelda 3DS voor kerst heeft gekregen kan niet gamen omdat de eshop al sinds gisterochtend down is (en Zelda dus niet te downloaden is). Alle mensen die punten hebben gekregen kunnen die niet uitgeven..
Nu is dit niet alln Nintendo (las ook Steam en PSN), maar het is wel opvallend dat bijv. Xbox Live (zover ik heb gelezen) overeind blijft. Daarnaast is het feit dat Nintendo zelf "trots" de mogelijkheid geeft met kerst gratis Wii U Sports te spelen ook nogal pijnlijk gezien het feit dat niemand die binnen kan halen.
Nintendo en het internet zijn helaas nooit de gehoopte combinatie geweest. Ook al is de overlast door kerst enigzins te begrijpen.. de stabiliteit van Nintendo's online service heb ik nit overtuigend gevonden. Ook dat gedoe nog met friend codes etc. bij Big N snappen ze het nog niet helemaal (of is dat ivm Nintendo ID's ondertussen al verleden tijd?).
Nou eerlijk Noppie, dat Nintendo in 2013 nog met FC's werkte is toch om te schamen?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn inderdaad geen FCs meer. En zoals je zegt: grote kerstdrukte. Het is jammer dat het niet werkt, maar sinds launch heeft het verder geen downtime gehad (behalve voor maintenance). Dus wat je zegt is nogal raar eigenlijk.
Je kan blijvenbhangen in de FCs, maar die zijn nu toch niet meer nodig? Geen geldige reden meer dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:21 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Nou eerlijk Noppie, dat Nintendo in 2013 nog met FC's werkte is toch om te schamen?
Dat je op de Wii nog FC's had vond ik belachelijk. Smash Bros op de Wii online werkte bijv. voor geen meter vergeleken met games online op bijv. Xbox live. Ze lopen gewoonweg al jren achter de feiten aan wat betreft online gaming, dat kan je gewoonweg niet ontkennen. Alln al het feit dat er geen headsets van Nintendo zijn voor echte voicechat is anno 2013 is toch bizar (en ja ik weet dat er een verkapt idee a la Wii Speak was).
Daarnaast hadden ze deze drukte kunnen verwachten. Bovendien is dit al meer dan 24 uur bezig, je mag binnen 24 uur toch wel een oplossing verwachten?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Nintendo spul heel mooi.. maar de online diensten staan, vooral vergeleken met de concurrenten (Microsoft en Sony), nog in de kinderschoenen.
Vind ik ook. Maar laat ik het positief bekijken. Er zijn in ieder geval Wiiu's verkocht. Misschien een aanzet om meerdere te verkopen wat het ontwikkelen van spellen ook tegoed komt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:03 schreef BurungElang het volgende:
Toch wel rg pijnlijk van/voor Nintendo..
Iedereen die de Zelda 3DS voor kerst heeft gekregen kan niet gamen omdat de eshop al sinds gisterochtend down is (en Zelda dus niet te downloaden is). Alle mensen die punten hebben gekregen kunnen die niet uitgeven..
Nu is dit niet alln Nintendo (las ook Steam en PSN), maar het is wel opvallend dat bijv. Xbox Live (zover ik heb gelezen) overeind blijft. Daarnaast is het feit dat Nintendo zelf "trots" de mogelijkheid geeft met kerst gratis Wii U Sports te spelen ook nogal pijnlijk gezien het feit dat niemand die binnen kan halen.
Nintendo en het internet zijn helaas nooit de gehoopte combinatie geweest. Ook al is de overlast door kerst enigzins te begrijpen.. de stabiliteit van Nintendo's online service heb ik nit overtuigend gevonden. Ook dat gedoe nog met friend codes etc. bij Big N snappen ze het nog niet helemaal (of is dat ivm Nintendo ID's ondertussen al verleden tijd?).
Het was ook om aan te tonen hoever Nintendo achter de feiten aanloopt... Nintendo heeft "ID's" in 2013. Microsoft werkt al met "ID's" (in de vorm van gamertags) sinds 2002 (!!).quote:Op donderdag 26 december 2013 13:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan blijvenbhangen in de FCs, maar die zijn nu toch niet meer nodig? Geen geldige reden meer dus.
Nee hoor.. ik ben altijd van Nintendo geweest en heb dus alles meegekregen qua online. Ik wil je heel graag geloven dat ze het tegenwoordig goed op de rit hebben.. maar door mijn ervaringen twijfel ik nogal. De huidige downtime (al 30 uur niet opgelost!) is daar slechts een voorbeeld van.quote:Denk dat je teveel focussed op de hudige downtime. Immers, dan kan je de diensten van valve en sony nu ook teleurstellend noemen en niet van deze tijd. Deze zijn^waren immers ook down.
dit is de eerste serieuze downtime in meer dan een jaar tijd, je plaat blijft hangenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Het was ook om aan te tonen hoever Nintendo achter de feiten aanloopt... Nintendo heeft "ID's" in 2013. Microsoft werkt al met "ID's" (in de vorm van gamertags) sinds 2002 (!!).
[..]
Nee hoor.. ik ben altijd van Nintendo geweest en heb dus alles meegekregen qua online. Ik wil je heel graag geloven dat ze het tegenwoordig goed op de rit hebben.. maar door mijn ervaringen twijfel ik nogal. De huidige downtime (al 30 uur niet opgelost!) is daar slechts een voorbeeld van.
Als ze het ooit voor elkaar krijgen een service te draaien zoals Xbox Live op de Xbox 360 dan zou dat erg mooi zijn (inclusief party's, voicechat et cetera) ... helaas vrees ik ervoor dat dat nooit (in ieder geval niet in nabije toekomst) zal gebeuren.
Maargoed nu genoeg over Nintendo en online denk ik
Denk ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Het was ook om aan te tonen hoever Nintendo achter de feiten aanloopt... Nintendo heeft "ID's" in 2013. Microsoft werkt al met "ID's" (in de vorm van gamertags) sinds 2002 (!!).
[..]
Nee hoor.. ik ben altijd van Nintendo geweest en heb dus alles meegekregen qua online. Ik wil je heel graag geloven dat ze het tegenwoordig goed op de rit hebben.. maar door mijn ervaringen twijfel ik nogal. De huidige downtime (al 30 uur niet opgelost!) is daar slechts een voorbeeld van.
Als ze het ooit voor elkaar krijgen een service te draaien zoals Xbox Live op de Xbox 360 dan zou dat erg mooi zijn (inclusief party's, voicechat et cetera) ... helaas vrees ik ervoor dat dat nooit (in ieder geval niet in nabije toekomst) zal gebeuren.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef BurungElang het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deze zag ik ook al langskomen:
[ afbeelding ]
Probeer maar eens een PS4 te kopen in de winkel, dan snap je waaromquote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb de afgelopen drie dagen vier keer een Wii U voorbij zien komen op m'n Twitter-timeline (tegenover 1 PlayStation 4). Ik ben benieuwd hoe de cijfers nu zijn na deze kerst.
Waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 07:50 schreef Klonk het volgende:
Ducktales wel of niet, twijfel, twijfel, twijfel...
heb de ouwe ducktales helemaal grijs gespeeld en zit vol goeie herinneringen en soms moet je helden uit het verleden niet nog een keer spelen, kan alleen maar tegenvallen...quote:
Niet doen danquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb de ouwe ducktales helemaal grijs gespeeld en zit vol goeie herinneringen en soms moet je helden uit het verleden niet nog een keer spelen, kan alleen maar tegenvallen...
niets aan toe te voegen, behalve dat je het met vrienden moet proberen, maakt het spel 100 maal leuker.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
GOTY + Leukste Mario ooit. Voor mij dan.
Gewoon erg goed. Niets meer, niets minder.quote:
Ik moet vaak wachten op vrienden omdat ik te snel op hun vooruit ga..quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
niets aan toe te voegen, behalve dat je het met vrienden moet proberen, maakt het spel 100 maal leuker.
Gewoon erg goed. Toffe multiplayer. Afwisselende levels met nieuwe gameplay. Beste platformer van het jaar.quote:
Nee. Maar ik heb er ntje uit Spanje. Je krijgt dan alleen Duitse boekjes ed. Wii U kun je gewoon op Engels/ Nederlands zetten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:49 schreef speknek het volgende:
Iemand de Wii U in Duitsland gekocht? Krijg je dan Deutsche bildschirmtext e.d.?
Waarom verwacht je vernieuwing eigenlijk? Komt nog, maar iedereen lijkt dat altijd weer te verwachten... maar ik snap niet waarom. Is er iets mis met een sequel die voortbouwt op een voorgaand deel en dat perfectioneert?quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Faux. het volgende:
Ik ben ook positief, hoewel ik moet zeggen dat ik de multiplayer zo goed als onspeelbaar vind. Vooral als iemand het kattenpak heeft kan diegene zo ver voor raken dat het voor de anderen een kwestie van bubbelen is.
Wat ik ook mis is de vernieuwing. Ik heb het nog lang niet uitgespeeld, maar tot nu toe heb ik vooral het gevoel dat ik Mario 3D Land HD speel.
Ik hoop altijd op vernieuwing, ik denk dat dat een spel beter maakt. Prima dat er een tweede deel van een spel uitkomt, maar kom dan met net zoveel creatieve ideen als bij het eerste deel. Het ziet er mooi uit en de muziek is redelijk in orde, maar ik ben nog niet van m'n stoel af geblazenquote:Op zondag 29 december 2013 16:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom verwacht je vernieuwing eigenlijk? Komt nog, maar iedereen lijkt dat altijd weer te verwachten... maar ik snap niet waarom. Is er iets mis met een sequel die voortbouwt op een voorgaand deel en dat perfectioneert?
Ja, alleen heb je dan wel een Wiimote nodig, de knoppen van de gamepad zijn onbruikbaar in Wii Off-tv helaas.quote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef CoExist het volgende:
Is 't trouwens mogelijk om gewone Wii games Off-TV op de Wii U tablet controller te spelen?
Als er geen Nintendo ID (NNID) is ingesteld zijn downloads aan het systeem gekoppeld en weer opnieuw te downloaden. Anders zijn ze aan de NNID gekoppeld en is dit niet mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Zeiksnor het volgende:
Wiiu 2ehands gekocht met daarop Mario 3d en Zelda.
Kan ik de console leegmaken en dan de games opnieuw downloaden? Maw zitten de games vast aan account of systeem?
Oude eigenaar weet ook niet alle wachtwoorden van zijn kinderen meer :-(
Jammer genoeg is de 3DS- en helemaal de Vita-sectie steeds kleiner. Bravely Default was er bijvoorbeeld niet...quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Mediamarkt krijgt trouwens weer een 3 halen 2 betalen actie voor alle games. Elke combinatie mogelijk.
Online wellicht? Zal ook wel per filiaal liggen, in rotterdam is 3ds nog best grootquote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de 3DS- en helemaal de Vita-sectie steeds kleiner. Bravely Default was er bijvoorbeeld niet...
Waarschijnlijk. MM Cruquius (naast Haarlem) heeft meestal alleen de top10 titels en bij de Vita zijn titels als Persona er niet. Rotterdam heeft inderdaad een veel grotere sectie.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Online wellicht? Zal ook wel per filiaal liggen, in rotterdam is 3ds nog best grootzelfs vita, maar wel klein assortiment.
Helaas wordt de korting niet per game verrekend online, zoals bij Saturn.nl het geval was.quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Mediamarkt krijgt trouwens weer een 3 halen 2 betalen actie voor alle games. Elke combinatie mogelijk.
Dat was ook eerst bij mediamarkt het geval hoor. Hebben ze nu aangepast, zal de vorige keer ook niet de bedoeling zijn geweest.quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Helaas wordt de korting niet per game verrekend online, zoals bij Saturn.nl het geval was.
Ik woon in DE en heb hem destijds bij amazon.de besteld en oa de doos en ook de console was meertalig.quote:Op zondag 29 december 2013 15:49 schreef speknek het volgende:
Iemand de Wii U in Duitsland gekocht? Krijg je dan Deutsche bildschirmtext e.d.?
Je hebt een Wii remote plus, nunchuk en sensorbar nodig.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
vraagje: ik heb Zelda: twilight princess, en ik wil dat graag op de wii U spelen. wat moet ik dan met de gamepad doen om de afstandsbediening te synchroniseren? kan dat met de gamepad? of heb ik er een remote controller voor nodig? ik zag op de gamepad dat er een wii modus is maar als ik dan daar op klik geeft ie aan dat er een afstandsbediening nodig is om te syncen. wat kan/moet ik doen om het spel te kunnen spelen?
bildschirmtextquote:Op zondag 29 december 2013 15:49 schreef speknek het volgende:
Helaas wel.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt een Wii remote plus, nunchuk en sensorbar nodig.
Dat had helemaal briljant geweest. Lijkt me niet superlastig om iets in te voeren dat je zelf een controller kan "mappen"quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Helaas wel.Had goede hoop dat veel Wii games speelbaar waren zonder dat klote toverstokje.
Ik ging er bijna vanuit dat het mogelijk zou zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat had helemaal briljant geweest. Lijkt me niet superlastig om iets in te voeren dat je zelf een controller kan "mappen"
Zeker iets als Xenoblade dat de pro controller nodig heeft.
Maar ja, ik heb er geen verstand van, misschien is het wel supermoeilijk.
Is voor een deel beveiliging maar bij veel spellen ook niet mogelijk. Bijvoorbeeld het schudden remote/nunchuk (Galaxy) of motion plus-bewegingen (Zelda).quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat had helemaal briljant geweest. Lijkt me niet superlastig om iets in te voeren dat je zelf een controller kan "mappen"
Zeker iets als Xenoblade dat de pro controller nodig heeft.
Maar ja, ik heb er geen verstand van, misschien is het wel supermoeilijk.
Onmogelijk zou ik het niet per se willen noemen. Het schudden en ook de bewegingen zouden (softwarematig) afgevangen kunnen worden. Ik zie het niet meer gebeuren maar had goede hoop.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Is voor een deel beveiliging maar bij veel spellen ook niet mogelijk. Bijvoorbeeld het schudden remote/nunchuk (Galaxy) of motion plus-bewegingen (Zelda).
Begrijpelijk maar je mist dan wel een hoop goede (zeker 1st party) spellen zoals Donkey Kong, Mario Galaxy, Last Story en Xenoblade. Bij sommige spellen kun je de Wiiremote ook horizontaal gebruiken of een classic controller.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Onmogelijk zou ik het niet per se willen noemen. Het schudden en ook de bewegingen zouden (softwarematig) afgevangen kunnen worden. Ik zie het niet meer gebeuren maar had goede hoop.De Wii heb ik altijd links laten liggen alleen maar vanwege dat toverstokje.
Weet ik, weegt niet op tegen de ergernis helaas. Heb op de pc met een emulator wel het n en ander aan de praat gekregen met een PS3 controller, incl. dingen als schudden en beperkte motion controls. Mario Galaxy was daardoor relatief goed speelbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar je mist dan wel een hoop goede (zeker 1st party) spellen zoals Donkey Kong, Mario Galaxy, Last Story en Xenoblade. Bij sommige spellen kun je de Wiiremote ook horizontaal gebruiken of een classic controller.
Misschien ook interessant: http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=738829
Schudden bij Xenoblade en Last Story?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar je mist dan wel een hoop goede (zeker 1st party) spellen zoals Donkey Kong, Mario Galaxy, Last Story en Xenoblade. Bij sommige spellen kun je de Wiiremote ook horizontaal gebruiken of een classic controller.
Misschien ook interessant: http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=738829
quote:Life Podcast: Can Wii Go On Without U?
If Nintendo could separate the expensive GamePad controller from the Wii U hardware to get the price down, would it take such a radical step?
WIRED senior editor Peter Rubin and I discuss this possibility, and the Wii U in general, on today’s Game|Life podcast. I address some of the main responses to the piece.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb uit verveling en irritatie dat de PS4 er nog niet is ook maar een Wii U gehaald, valt me voorlopig nog niet tegen eigenlijk.
Het is gewoon wachten op het moment dat een 2 of 3DS bruikbaar wordt als (beperkte) controller. Met als grootste probleem het ontbreken van een 2e analoge stick..quote:
Nog meer verwarring bij de consumentquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zelfde als een wii zonder wiimote verkopen. of een 3ds zonder 3d....o wacht
En om het nog lastiger te maken halen ze BC eruit dus Wii games werken niet meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Nog meer verwarring bij de consument
E3 2014: Nintendo kondigt de Wii U zonder Gamepad aan (los te koop) en noemt hem Wii 2. De Wii 2 speelt ook Wii U af
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:53 schreef Klonk het volgende:
Gisteren bij de Mediamarkt CoD Ghosts, Scribllenauts en Lego Marvel voor de Wii gekocht
Vraagt het verkoopmannetje of ik het zeker weet dat ik een Wii U thuis heb en geen gewone Wii, op dat moment voelde ik mij diep gekrenkt in mijn gamerszieltje
Beetje van beide. De doelgroep van Nintendo is natuurlijk een stuk breder dan die van Sony/Microsoft waardoor verwarring sneller aanwezig is (moeders die er totaal niet mee bezig zijn en een game willen voor hun kind etc.). Aan de andere kant is de marketing van Nintendo lange tijd nagenoeg afwezig geweest en is de naam Wii U en Wii gewoon nagenoeg hetzelfde. Dit probleem heb je niet met PS 1/2/3/4 (hoe duidelijk wil je het hebben?) en Xbox --> 360 --> 1.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:57 schreef Klonk het volgende:
Ze hadden bij de WiiU games ook een groot papier hangen dat deze games niet af te spelen zijn op een gewone Wii
Ik heb dan echt zoiets is het koperspubliek dom of heeft Nintendo de verkeerde naam gekozen...
dat is puur (leed)vermaak jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Beetje van beide. De doelgroep van Nintendo is natuurlijk een stuk breder dan die van Sony/Microsoft waardoor verwarring sneller aanwezig is (moeders die er totaal niet mee bezig zijn en een game willen voor hun kind etc.). Aan de andere kant is de marketing van Nintendo lange tijd nagenoeg afwezig geweest en is de naam Wii U en Wii gewoon nagenoeg hetzelfde. Dit probleem heb je niet met PS 1/2/3/4 (hoe duidelijk wil je het hebben?) en Xbox --> 360 --> 1.
Zo vind ik die overzichtskaarten van 3DS met 3DS xl en DSi en DSi XL (verschillen, wat speelt het wel en niet etc) nog altijd verrukkelijk
Of juist wel... "had mijn zoon nu een PS3 of PS4?", "He? 1 of 360? Het was in ieder geval van Microsoft.."quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit probleem heb je niet met PS 1/2/3/4 (hoe duidelijk wil je het hebben?) en Xbox --> 360 --> 1.
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:57 schreef Klonk het volgende:
Ze hadden bij de WiiU games ook een groot papier hangen dat deze games niet af te spelen zijn op een gewone Wii
Ik heb dan echt zoiets is het koperspubliek dom of heeft Nintendo de verkeerde naam gekozen...
ontwerp boeit me niet zoveel, neemt weinig ruimte in beslag is, ding is stil, gewoon een beschaafd krachtpatsertjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is werkelijk een vreselijk verkeerd gekozen naam. En het ontwerp van de console is ook een grote misser.
Het ontwerp op zich is prima. Klein, mooi dingetje. Maar het uiterlijk ten opzichte van z'n voorganger is opmerkelijk. Het is gewoon een Wii met ronde hoeken (hierover loopt trouwens nog een rechtszaak die Apple gestart is). Dit kan in de winkel echt voor verwarring zorgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ontwerp boeit me niet zoveel, neemt weinig ruimte in beslag is, ding is stil, gewoon een beschaafd krachtpatsertje
In dat opzicht heb je idd helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het ontwerp op zich is prima. Klein, mooi dingetje. Maar het uiterlijk ten opzichte van z'n voorganger is opmerkelijk. Het is gewoon een Wii met ronde hoeken (hierover loopt trouwens nog een rechtszaak die Apple gestart is). Dit kan in de winkel echt voor verwarring zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Voo rmij ook, maar het is mij ietsie te ver weg om dan te horen dat ie op isquote:
Stiekem hoop ik op een nieuwe versie... Dan koop ik lekker goedkoop de oude.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef Pheno het volgende:
Auw. Als winkels al van hun voorraden af willen komen... Of er komt een nieuwe versie aan, niet geheel raar gezien Nintendo dat wel vaker flikt zo kort na introductie.
Je bedoelt de 2DS?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:22 schreef Klonk het volgende:
Aangezien het maar bij 1 MM is lijkt me dit een gevalletje voorraad opruimen, maar goed Nintendo is Nintendo natuurlijk dus je weet maar nooit
Wel een mooi prijsje trouwens
Bizar eigenlijk dat je in korte tijd voor 300 euro bijelkaar een Vita, een 3DS XL en een Wii U had kunnen kopen
3DS was toch ook ergens in de aanbieding voor die bedragen? Of begint mijn leeftijd nu op te spelenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Je bedoelt de 2DS?
Ik heb in november een Wii U gekocht, wel zuur als je dit soort prijzen ziet(iets te ver weg voor mij om te halen).
Kan alleen de 2DS bij BCC herinneren.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
3DS was toch ook ergens in de aanbieding voor die bedragen? Of begint mijn leeftijd nu op te spelen
Ik heb de Wii U bij release gekocht, en wil eigenlijk niet meer weten wat ik betaald heb
zoveel idd jaquote:
Fanboyquote:
wat een kutverjaardagquote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef Pheno het volgende:
Dus kom maar met die 512GB versie Nintendo
Helaas geen Wii U voor mijn verjaardag dus.
Je bent de bundles met Lego City of NSMBU+NSLU of TWWHD of Monster Hunter etc. vergeten?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ach, zolang Sony dit soort dingen doet dan moet Nintendo eens achter de oren krabben:
http://www.zavvi.nl/games(...)-of-us/10880790.html
Twee topgames, en de console met flinke HDD-ruimte tegenover een console met Nintendo Land. Oke, dan maar een kutverjaardag
Ja, die zijn er ook en die zijn duurder. Met 32GB.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bent de bundles met Lego City of NSMBU+NSLU of TWWHD of Monster Hunter etc. vergeten?
Daarbij, Sony deed zoiets ook niet een jaar na launch, niet helemaal een recht toe recht aan vergelijking
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games Sorteer ze maar eens op jaartal. Wellicht ben je het vergeten, maar de PS3 qua aanbod was echt belabberd 2006/2007. Amper noemenswaardige titels. Daarbij is de Wii U ook sterker dan de voorgaande generatie (kleinere stap dan ps2-->ps3, maar alsnog een stap). En ja, ze zijn iets duurder. 30 euro, soms met extra controller/extra game en een console die nog 4-5 jaar langer meegaat in plaats van een die nu zijn laatste echte support ontvangt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook en die zijn duurder. Met 32GB.
http://www.zavvi.nl/wii-u(...)ros.-u/10861398.html
Met het verschil dat de PS3 niet onderdeed qua aanbod en op technologisch vlak niet gelijk stond met de voorgaande generatie consoles. 2014 moet het dan gebeuren: er komen daadwerkelijk meer Nintendo-exclusives.
Ja, voorraadjes wegwerkenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ach, zolang Sony dit soort dingen doet dan moet Nintendo eens achter de oren krabben:
http://www.zavvi.nl/games(...)-of-us/10880790.html
Twee topgames, en de console met flinke HDD-ruimte tegenover een console met Nintendo Land. Oke, dan maar een kutverjaardag
PS3 was ook dramaaaatisch de eerste jaren inderdaad. Toen was Sony arrogant na de verkoopcijfers van Wii. Nu doet Nintendo hetzelfde door te denken dat het Wii-publiek massaal overstapt. Plus het gedoe met de onduidelijke strategie en naam.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games Sorteer ze maar eens op jaartal. Wellicht ben je het vergeten, maar de PS3 qua aanbod was echt belabberd 2006/2007. Amper noemenswaardige titels. Daarbij is de Wii U ook sterker dan de voorgaande generatie (kleinere stap dan ps2-->ps3, maar alsnog een stap). En ja, ze zijn iets duurder. 30 euro, soms met extra controller/extra game en een console die nog 4-5 jaar langer meegaat in plaats van een die nu zijn laatste echte support ontvangt.
Maar dat is mijn mening, mag je gewoon anders vinden
Prima games als assassin's creed, call of duty, uncharted, nba 2k, heavenly sword en meer. terwijl de wii u achterloopt met titels en vaak niet eens de DLC krijgt (geen idee waarom, is de eshop zo bizar duur om op te publishen? )quote:Op zondag 5 januari 2014 13:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games Sorteer ze maar eens op jaartal. Wellicht ben je het vergeten, maar de PS3 qua aanbod was echt belabberd 2006/2007. Amper noemenswaardige titels. Daarbij is de Wii U ook sterker dan de voorgaande generatie (kleinere stap dan ps2-->ps3, maar alsnog een stap). En ja, ze zijn iets duurder. 30 euro, soms met extra controller/extra game en een console die nog 4-5 jaar langer meegaat in plaats van een die nu zijn laatste echte support ontvangt.
Maar dat is mijn mening, mag je gewoon anders vinden
waar wachten die mensen in godsnaam opquote:
“Ze zijn op?! cht!? Misschien onder deze berg PS3s”.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waar wachten die mensen in godsnaam op
Ook Belgi heeft tokkiesquote:
Kloppen een aantal dingen niet in je post, maar wacht jij maar lekker. Gelijk heb jequote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima games als assassin's creed, call of duty, uncharted, nba 2k, heavenly sword en meer. terwijl de wii u achterloopt met titels en vaak niet eens de DLC krijgt (geen idee waarom, is de eshop zo bizar duur om op te publishen? )
De stap van ps3 naar Wii U is anders vrij onbestaand, eigenlijk een achteruitgang. Dus ik snap niet goed dat ze het lef hebben de console duurder te maken dan een ps3 met toptitels, en heel wat meer aanbod.
Laatste support van p3, klopt, maar dan heb je ook een hele zooi games die je nu voor een appel en een ei kunt halen. Als je om backlog verlegen zit: neem een ps3, ben je jaren zoetIk heb geen backlog voor wii bv
Naar ik blijf wachten, ik laat me niet weer naaien zoals met de 3ds. leuk dat je ambassadorgames kreeg, maar alsnog voel je je als consument gepakt. Dus laat er maar eerst wat meer games zijn zoals 3D World. `Eerst maar eens games zien en kijken of de uitgevers uberhaupt nog iets willen doen voor de console. Dat laatste gaat nog wel een probleem worden, als je zo ziet dat de PS4 en Xbox One voorrang gaan krijgen. Daar kan de Wii U niet in mee.
niet echt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Nintendo fuckt het altijd op dat is jammer.
Nee, heeft geen Wiimote nodig (heeft eigen batterijen).quote:Op zondag 5 januari 2014 21:46 schreef gniffie het volgende:
Als ik erop google kan ik geen duidelijk antwoord vinden daarom hier:
Heb je voor de wii u pro controller een Wii mote nodig. Heb namelijk 3 wii motes en geen zin om er een extra te halen als Mario Kart uitkomt.
De onderstaande dus
[ afbeelding ].
Games verkopen een console en in dat opzicht gaat het nu de goede kant op. Met Mario 3D World, Zelda WW, Pikmin 3 en ZombiU + alles wat nog is aangekondigd had ik genoeg excuus.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest is dit natuurlijk een "overtuig me eens zo'n ding te halen", gezien ik elke Nintendo-console heb gehad en mijn vertrouwen aan het verliezen ben
Zoveelste waarschuwing. Geeeeeen V&A-topics in GAM spammen.quote:
New Super Mario Bros. Uquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
Andere aanraders?
Ik heb Super Mario 3D world al in huis. En Rayman Legends. Die laatste heb ik op de Xbox 360 al uitgespeeld maar dat was voor mij echt het spel van het jaar (of afgelopen jaren). Die sfeer is echt subliem. Opnieuw gekocht (voor een lief prijsje) omdat ik ook grondig hoop dat ze er een vervolg op gaan maken
.
Buiten die twee, wat zijn nog aanraders?
Dat probleem heb ik niet met een aparte Tv voor de consolesquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Voor mij is de Gamepad alleen al een pluspunt tegenover de andere consoles. Het is zo fijn om door te kunnen spelen waar ik wil, zonder dat mijn vrouw de mogelijkheid verliest om op de Xbox te spelen of TV te kijken.
Elke console zou zoiets moeten hebben eigenlijk.
alleen ms heeft het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Voor mij is de Gamepad alleen al een pluspunt tegenover de andere consoles. Het is zo fijn om door te kunnen spelen waar ik wil, zonder dat mijn vrouw de mogelijkheid verliest om op de Xbox te spelen of TV te kijken.
Elke console zou zoiets moeten hebben eigenlijk.
Losersquote:
Precies. 3D World en Zelda hebben mij over de streep getrokken, i.c.m. games zoals Pikmin en ZombiU. Die laatste is ook veel intensiever dan ik verwacht had. Ik verwachtte bij wijze van spreken een Left 4 Dead achtige game met wat meer survival aspecten en gamepad grappen en grollen. Alleen jammer dat ik 'm kocht voor 20 euro en ie een dag later in de aanbieding ging voor 10 euro.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Losers.
Jij twijfelt nog begrijp ik? Ik heb de gok gewoon genomen, maar er zijn genoeg spellen die ik waardeer en waar ik toch nog wel een jaar mee zoet ben. Dus waarom ook niet.
Xbox One en PS4 duurt nog wel een jaar voordat ik die aanschaf
Doorspelen terwijl vriendin Utopia kijkt bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Pikmin leek mij erg leuk! Zombi U is dat dus ook? Wat ik ook fijn vind is dat ik Mario World voor de 100ste keer kan spelen, ook op het Gamepad.
Anna vervloekt mij nu al met alle blije deuntjes die ze uit het ding hoort komen.
Nee, de TV staat alleen aan voor Netflix of de Xbox/Wii U. Ze zit nu WoW te spelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Doorspelen terwijl vriendin Utopia kijkt bedoel je?
Yep al is ZombiU mede door het respawn en save systeem geen game om 's avonds even snel een uurtje te spelen. En niet speelbaar op alleen de gamepad zoals Mario.
Pikmin moet ik nog kopen.
Ik heb vriendin nog niet erg enthousiast kunnen krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, de TV staat alleen aan voor Netflix of de Xbox/Wii U. Ze zit nu WoW te spelen.
Dat is een Wii Remote Plus inderdaad, ik zou zeker de pack kopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben op zoek naar een Wii remote plus controller. Ik heb ze online zien staan van 39.99 tot 49.99 voor alleen de controller.
Daarnaast is er een Wii U party pack met een remote controller. Is dit ook een remote plus controller? het wordt niet overal duidelijk aangegeven en ik vind het zonde om een 'gewone' controller te halen terwijl je met de motion plus controller alle games in principe kan spelen.
Iemand die me kan adviseren om inderdaad dat wii U party pakket te halen, en het dan ook om de zelfde controller gaat als de 'normale' controller?
Dank alvast
Cool. Dat is goed nieuws inderdaad. Ben benieuwd wat hun volgende project wordt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
www.eurogamer.net/article(...)sively-with-nintendo
Dit vind ik ook goed nieuws, kunnen leuke games maken
Damn!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Noppie2000 het volgende:
http://chief.be/video/ook(...)rten-gebroken-worden![]()
(Even de boel levendig houden hier, niemand wil met mij posten)
Dat is wel echt heel sad :-D,quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Noppie2000 het volgende:
http://chief.be/video/ook(...)rten-gebroken-worden![]()
(Even de boel levendig houden hier, niemand wil met mij posten)
Even voor de duidelijkheid. Je hebt de 'gewone' wii controller die geen plus heeft. en je hebt de Wii remote controller plus, toch? Is de wii remote controller plus en de remote motion hetzelfde? Ik vind het nogal verwarrend. Laat winkels gewoon zeggen. Het is een Motionplus controller of een normale, niet al dat rare gebazel!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een Wii Remote Plus inderdaad, ik zou zeker de pack kopen
Voor de rest: Nintendo is echt raar af en toe. Super Mario 3D World heeft geen online omdat ze de ''NES Ervaring'' terug wilden halen.Leuke uitleg meteen ook van de site: ''Being able to test your skills against people all over the world is all well and good, but you can't beat the experience of playing someone who is within punching distance '' Heerlijk
![]()
Raar bedrijf af en toe, het is dat de games zo leuk zijn![]()
http://www.nintendolife.c(...)r_the_nes_experience
Nog snel tussen door.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een Wii Remote Plus inderdaad, ik zou zeker de pack kopen
Voor de rest: Nintendo is echt raar af en toe. Super Mario 3D World heeft geen online omdat ze de ''NES Ervaring'' terug wilden halen.Leuke uitleg meteen ook van de site: ''Being able to test your skills against people all over the world is all well and good, but you can't beat the experience of playing someone who is within punching distance '' Heerlijk
![]()
Raar bedrijf af en toe, het is dat de games zo leuk zijn![]()
http://www.nintendolife.c(...)r_the_nes_experience
Je krijgt de Remote Plus er bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nog snel tussen door.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Er wordt hier onder aan de pagina bij het "vraag en antwoord" gedeelte aangegeven dat het om een 'GEWONE WII REMOTE CONTROLLER" gaat. Echter staat op de verpakking van het plaatje: "Remote PLUS".
Om welke versie hebben we het nu? (weer die domme verwarring...)
Voor de Wii U (Wii U-verpakking) zijn nooit normale te koop geweest, dus denk dat dat een deel van de verwarring is bij o.a. Wehkampquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dank je, mevrouw in kwestie heeft dus ongelijk
klaarblijkelijk ^^ toch bedankt voor de reactie! Hoef ik 'em dus ook niet te retourneren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor de Wii U (Wii U-verpakking) zijn nooit normale te koop geweest, dus denk dat dat een deel van de verwarring is bij o.a. Wehkamp
Meer dan waardquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is 3d World zo duurToen hij net uit was was hij een stuk goedkoper
Daarom voortaan gewoon meteen kopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is 3d World zo duurToen hij net uit was was hij een stuk goedkoper
Werd tijd. Welke games erbij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef speknek het volgende:
Jeej ik heb er nu ook een.
Grappig eigenlijk. In de winkel vond ik die touchscreen maar nutteloos, maar nu vind ik het wel fijn.
goeie keuzes, je hoeft de deur de komende tijd niet uitquote:
Nog best veel te gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:09 schreef DJ_ het volgende:
328 sterren met mario 3d world, nog een paar te gaan
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daarom voortaan gewoon meteen kopen
Toch maar even opgehaald net.quote:
Alle levels in een wereld kan je via het menu vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:58 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn er in Wereld 1 van SM3DW ook geheime levels?
Wil mezelf niet spoileren met walkthroughs
(Heb de warppipe naar W2 wel gevonden)
kan de laatste map pas krijgen bij 340 sterren, overal goude vlag, en alle stamps.quote:
Duidelijk. Een 2e nodig dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Party U heeft voor elke speler sowieso een Wiimote nodig.
Helaas maar klein stukjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef speknek het volgende:
Ik moest even inkomen, maar 3D world is echt charming as fuck. Grote grijns op m'n gezicht toen ik rondjes schaatste met de schoen.
Volgens mij is het een kwestie van een NNID maken op je WiiU en daar je Club Nintendo-account aan koppelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoe registreer ik een wii U systeem bij nintendo club? Heb al wat games toegevoegd en er staat dat je een wii U systeem ook kunt toevoegen voor 1000 punten, maar de nintendo club kaart heeft geen code oid.
Hoe koppel ik de Wii U en de Club Nintendo account aan elkaar? Las iets over een systeem update of zo? Heb wel een NNID en een Club Nintendo account nu. Wat is p.nintendo.net dan precies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kwestie van een NNID maken op je WiiU en daar je Club Nintendo-account aan koppelen.
En vergeet ook niet om p.nintendo.net te checken als je games uit de eShop downloadt.
De latere levels zijn echt lastig. Ik betrap mijzelf regelmatig op wat gevloek en gegrijns als ik weer eens misspring of iets compleet kansloos doequote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef speknek het volgende:
Ik moest even inkomen, maar 3D world is echt charming as fuck. Grote grijns op m'n gezicht toen ik rondjes schaatste met de schoen.
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn club Nintendo reward binnen! Ik dacht ik show jullie wat beelden
http://imgur.com/a/naArk
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef s0ul1991 het volgende:
New Super Mario Bros voor 5. Allen afhalen bij Dixons. http://www.dixons.nl/game(...)per-mario-bros.html#
En snel doen ook. Ik zag op budgetgaming al weer mensen die veel inkopen en dan weer op markplaats verkopen. Waardeloze pauper acties zijn dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Direct doen voor de mensen die hem nog niet hebben
helemaal met je eens! zo is het ook gegaan met de PS4 volgens mij. mensen die er 2-3 kopen en dan weer voor veel meer geld doorverkopen. trieste zooi!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En snel doen ook. Ik zag op budgetgaming al weer mensen die veel inkopen en dan weer op markplaats verkopen. Waardeloze pauper acties zijn dat.
.....waar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Aether het volgende:
Nintendo New Super Mario Bros - 5
Nintendo Nintendo Land - 5
Electronic Arts FIFA 13 - 10
Ubisoft ASSASSIN'S CREED III BEN - 10
Ubisoft ZOMBI U BEN - 15
Activision Call of Duty: Black Ops 2 - 20
Nintendo Wii-U Lego City + Figurine - 20
Alleen afhalenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef donald_dick het volgende:
Nou hopen dat het ook binnenkomt
AC3 kon ik nog bestellen via internet en bij mij laten afleveren.quote:
loopt niet gelijk met de sales in de winkels zelf. Alles winkels die ik heb gebeld boden hun excuses ervoor aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
AC3 kon ik nog bestellen via internet en bij mij laten afleveren.
Maar die winkelvoorraadsysteem van Dixons klopt toch geen zak van.
Dat kan op een Wii U-systeem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoe koppel ik de Wii U en de Club Nintendo account aan elkaar?
Een systeemupdate moet je altijd doen inderdaad, nieuwe updates en toevoegingen zijn belangrijk voor de stabiliteit en veiligheid.quote:Las iets over een systeem update of zo? Heb wel een NNID en een Club Nintendo account nu. Wat is p.nintendo.net dan precies?
Het was inmiddels gelukt. Moest nog een enqute invullen om de punten te krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan op een Wii U-systeem.
[..]
Een systeemupdate moet je altijd doen inderdaad, nieuwe updates en toevoegingen zijn belangrijk voor de stabiliteit en veiligheid.
p.nintendo.net is een rewardsysteem voor mensen met een premium Wii U die digitale aankopen in de eShop doen. Voor elke euro die je uitgeeft krijg je 8 punten. Bij 500 punten krijg je 5 euro tegoed.
Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen dit jaar. Er komen volgens mij zeer gave nieuwe titels uit in 2014 waar ik in ieder geval om sta te popelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Verwachte verkopen van Wii U voor dit fiscale jaar teruggebravht van 9 miljoen naar 2.7 miljoen, 3ds van 18 miljoen naar 13.5 miljoen.
Wii u had ik zien aankomen, maar ik dacht dat de 3ds het een stuk beter deed.
Kijken wat dit jaar brengt. Als het niet lukt met alle titels die nu gaan komen....
http://www.bbc.co.uk/news/business-25772276
Voor dat bedrag had ik er 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef CoExist het volgende:
Heb wel een Wii U Pro Controller kunnen meenemen voor 37,50
3Ds begint ook al aardig in de jaren te raken. zou me niets verbazen als we dit jaar ofzo nog een nieuwe krijgen, nintendo moet iets doen om mee te kunnen met de betere graphics op andere handhelds, incl. telefoonsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Verwachte verkopen van Wii U voor dit fiscale jaar teruggebravht van 9 miljoen naar 2.7 miljoen, 3ds van 18 miljoen naar 13.5 miljoen.
Wii u had ik zien aankomen, maar ik dacht dat de 3ds het een stuk beter deed.
Kijken wat dit jaar brengt. Als het niet lukt met alle titels die nu gaan komen....
http://www.bbc.co.uk/news/business-25772276
Zeker nu je van die joypads voor telefoons hebt, het grote voordeel van de DS en de Vita is nog de echte knoppen en sticks, als dat wegvalt krijgen ze het echt moeilijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
3Ds begint ook al aardig in de jaren te raken. zou me niets verbazen als we dit jaar ofzo nog een nieuwe krijgen, nintendo moet iets doen om mee te kunnen met de betere graphics op andere handhelds, incl. telefoons
3ds is nog geen 3 jaar oud. Gaat zeker minstens mee tot en met 2016.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
3Ds begint ook al aardig in de jaren te raken. zou me niets verbazen als we dit jaar ofzo nog een nieuwe krijgen, nintendo moet iets doen om mee te kunnen met de betere graphics op andere handhelds, incl. telefoons
ben ik ook bang voor...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
3ds is nog geen 3 jaar oud. Gaat zeker minstens mee tot en met 2016.
Het grote voordeel is de games. Mario, zelda, donkey kong, pikmin, final fantasy, littlebigplanet, god of war en ga maar door.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker nu je van die joypads voor telefoons hebt, het grote voordeel van de DS en de Vita is nog de echte knoppen en sticks, als dat wegvalt krijgen ze het echt moeilijk.
Tuurlijk, de echte gamers games zijn altijd nog beter. Maar er zijn al veel goeie games voor mobiel te krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het grote voordeel is de games. Mario, zelda, donkey kong, pikmin, final fantasy, littlebigplanet, god of war en ga maar door.
Zolang handhelds niet die kwaliteit games (graphics EN gameplay) is er gewoon plaats voor.
Zodra sony en nintendo gaan ontwikkelen voor telefoons/tablets zou het me ook geen reet kunnen schelen dat handhelds verdwijnen. Ik wil de games gewoon kunnen spelen.
Bang voor? Fire emblem, animal crossing, zelda, luigis mansion, pokemon en noem ze maar op. 3ds heeft zijn beste jaar tot nu toe gehad en jij wilt de opvolgerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor...
maar een mens mag hopen op verbazing
ik zeg ook niet dat ik er niet van geniet, ben niet voor niets aan nummer 2 toe qua 3DS maar ik zeg alleen maar dat ik hoop dat Nintendo niet gaat zitten slapenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bang voor? Fire emblem, animal crossing, zelda, luigis mansion, pokemon en noem ze maar op. 3ds heeft zijn beste jaar tot nu toe gehad en jij wilt de opvolgerlaat maar lekker blijven dat ding, ik geniet er elke dag van
shit k wou geen games meer kopen maar moet lego nogquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Aether het volgende:
Nintendo New Super Mario Bros - 5
Nintendo Nintendo Land - 5
Electronic Arts FIFA 13 - 10
Ubisoft ASSASSIN'S CREED III BEN - 10
Ubisoft ZOMBI U BEN - 15
Activision Call of Duty: Black Ops 2 - 20
Nintendo Wii-U Lego City + Figurine - 20
Dit jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef Dutchguy het volgende:
Nintendo zou ook zoiets als PS+ in het leven moeten roepen. Dat je voor een vast bedrag per jaar elke maand steeds een aantal titels kunt downloaden. Als ik nu een Vita zou halen kan ik zo al zes titels downloaden en spelen. Zoiets zou voor de 3DS ook erg gaaf zijn en die console wellicht een flinke boost geven.
Welnee, voor die 37 euro heb k nu al twee toffe games, en we hebben nog de rest van t jaar te gaan. Resogun en Don't Starve zijn echt goed voor urenlang vermaak. Er komen vast nog genoeg toffe games aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betwijfel of PS+ houdbaar is. Voor PS4 stelt het bijv nog niet veel voor. Het is meer iets voor aan het eind van de levensduur van een apparaat.
de PS4 moet ook nog even een gameslibrary opbouwenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betwijfel of PS+ houdbaar is. Voor PS4 stelt het bijv nog niet veel voor. Het is meer iets voor aan het eind van de levensduur van een apparaat.
Tuurlijk. De dreamcast flopte destijds ook maar ik heb er een stuk meer lol van gehad dan een hoop mensen hebben gehad met hun ps2.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef DjUntzUntz het volgende:
ach het boeit mij niet zo veel... ik heb de Wii U pas onlangs gekocht maar heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik vind het de enige leuke console om leuke games met anderen te doen. vond ik bij xbox360/ps3 toch wat minder. Maar goed, dat is alsnog persoonlijk
Je hebt helemaal gelijk. PS en xbox interesseren mij ook totaal niet. Zelda, mario, super smash, donkey kong, etc blijven toch gouden games!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk. De dreamcast flopte destijds ook maar ik heb er een stuk meer lol van gehad dan een hoop mensen hebben gehad met hun ps2.
Het kan in zekere zin ook wel een positief effect hebben op nintendo. Hoewel ik hun "originele" inslag waardeer kan het helemaal geen kwaad om de hardcore gamers in de toekomst iets meer te benaderen. Het n hoeft het ander niet uit te sluiten, zeg maar.
Maar zolang ze smash bros blijven uitbrengen op nintendo consoles kunnen ze altijd op mijn aankoop rekenen. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet echt meer genteresseerd ben in de andere games behalve smash (en de platformers). PS of Xbox kan me verder totaal niet boeien, voor mijn andere games gebruik ik het liefst PC.
Nee. De game is als het goed is gekoppeld aan jouw Nintendo ID en als hij de Wii U formatteert gaat ook die ID weg en die is niet terug te halen. Dan verlies je dus de digitale download van Zelda.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:21 schreef NatteBever het volgende:
Even een vraagje: ik heb mijn Wii U Zelda bundle verkocht. Kan de nieuwe eigenaar de HD formatteren en de downloadcode voor Zelda opnieuw gebruiken zonder problemen?
Eind november een WiiU gekocht, maar had eigenlijk dit soort dalingen wel verwacht...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb wel aanbiedingsnieuws. Dixons. 199 voor een Premium
http://www.dixons.nl/game(...)u-black-premium.html
150 voor een basic http://www.dixons.nl/game(...)i-u-white-basic.html
Wii U geflopt, PS4 en Xbox One gaan als een tierelier. Maar op die laatste twee zie ik nog niks dat ik echt wil spelen, terwijl ik nog altijd erg blij ben met m'n Wii U en 3DS. Wat dat betreft ben ik het met jullie eens hoor, maar vanuit een groot perspectief snap ik het echter wel. Nintendo heeft nu niet bepaald de slimste keuzes gemaakt de laatste paar jaren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk. De dreamcast flopte destijds ook maar ik heb er een stuk meer lol van gehad dan een hoop mensen hebben gehad met hun ps2.
Het kan in zekere zin ook wel een positief effect hebben op nintendo. Hoewel ik hun "originele" inslag waardeer kan het helemaal geen kwaad om de hardcore gamers in de toekomst iets meer te benaderen. Het n hoeft het ander niet uit te sluiten, zeg maar.
Maar zolang ze smash bros blijven uitbrengen op nintendo consoles kunnen ze altijd op mijn aankoop rekenen. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet echt meer genteresseerd ben in de andere games behalve smash (en de platformers). PS of Xbox kan me verder totaal niet boeien, voor mijn andere games gebruik ik het liefst PC.
even kijken of ze het nog hebben in de winkelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb wel aanbiedingsnieuws. Dixons. 199 voor een Premium
http://www.dixons.nl/game(...)u-black-premium.html
150 voor een basic http://www.dixons.nl/game(...)i-u-white-basic.html
Ik heb ook een Dreamcast gehad, ook een N64. Met allebei heel veel plezier gehad maar ook het gevoel dat het op een gegeven moment opdroogt en dat is een baalgevoel. Uiteindelijk gebeurt dat met elke console natuurlijk maar het voelt prematuur aan bij die specifieke consoles.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef ems. het volgende:
[..]
ze hadden 3 wiiu's. Dus van een prijsdaling is geen sprakequote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Eind november een WiiU gekocht, maar had eigenlijk dit soort dalingen wel verwacht...
Vraag me af of Dixons stopt (wat vrijwel zeker lijkt) of dat dit een trend in heel Nederland/Europa is en de WiiU langzaam verdwijnt.
Ik denk wel dat ze het doen. Nieuw gebouw aangeschaft om de afdelingen beter samen te laten werken, IS heeft hun eigen gebouw gekregen, Monolith en Retro nemen nieuwe mensen aan, pas geleden is de ontwikkelaar van Luigi's Mansion en Mario Soccer exclusief voor Nintendo gaan ontwikkelen....zijn toch positieve ontwikkelingen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ook een Dreamcast gehad, ook een N64. Met allebei heel veel plezier gehad maar ook het gevoel dat het op een gegeven moment opdroogt en dat is een baalgevoel. Uiteindelijk gebeurt dat met elke console natuurlijk maar het voelt prematuur aan bij die specifieke consoles.
Hopelijk komt dat met de WiiU niet zo ver maar als third parties de console links laten liggen is dat een probleem. Je hebt een gestage stroom games nodig om interesse vast te houden. Hopelijk doet Nintendo er alles aan om het tij te keren.
Ik hoop het. En een nieuwe Zelda is natuurlijk een must. Dan moet ik ook wel aan de WiiU.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze het doen. Nieuw gebouw aangeschaft om de afdelingen beter samen te laten werken, IS heeft hun eigen gebouw gekregen, Monolith en Retro nemen nieuwe mensen aan, pas geleden is de ontwikkelaar van Luigi's Mansion en Mario Soccer exclusief voor Nintendo gaan ontwikkelen....zijn toch positieve ontwikkelingen zou ik zeggen.
Ik denk wel dat 2014 het do or die jaar wordt. Als Mario Kart, Smash, Donkey Kong, X en Hyrule Warriors geen Wii U's gaan verkopen en voor momentum gaan zorgen....gaat het HEEL lastig worden.
Hoop dat ze alles op alles zetten om hem dit jaar te brengen. Vorig jaar wilden ze hem eigenlijk al tonen (en was hij presenteerbaar!) dus het lijkt me in ieder geval zeker dat we hem dit jaar te zien krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hoop het. En een nieuwe Zelda is natuurlijk een must. Dan moet ik ook wel aan de WiiU.
Zo snel gaat datquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:35 schreef Pheno het volgende:
Leuke aanbieding van dixons: nergens op voorraad
die 3 apparaten zijn ook zo weg!quote:
als je er maar drie landelijk hebt wel ja. En je mag niet eens online bestellen.quote:
de prijs van een Ferrari ligt ook te hoog. Maar als een 440 morgen voor 10K te koop is, staat iedereen ook in de rijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je er maar drie landelijk hebt wel ja. En je mag niet eens online bestellen.
Wat dit duidelijk aangeeft is dat de prijs van Wii u gewoon te hoog ligt. Ik heb er ook geen 299 voor over. En met mij heel veel meer mensen.
En dat de vraag toeneemt zodra de prijs van een product zak is middelbare school economiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:18 schreef Pheno het volgende:
De Wii u de Ferrari onder de consoles noemen gaat wat ver
Mwah, weet niet of dit dat aangeeft. Als iets 50% korting krijgt is het niet zo gek dat mensen het aanschaffen lijkt me. Lagere prijs helpt natuurlijk altijd, maar denk niet dat dat het grootse probleem is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je er maar drie landelijk hebt wel ja. En je mag niet eens online bestellen.
Wat dit duidelijk aangeeft is dat de prijs van Wii u gewoon te hoog ligt. Ik heb er ook geen 299 voor over. En met mij heel veel meer mensen.
Soms heb je mazzel en kan je nog net online bestellen. Maar Dixons heeft kwa voorraadbeheer nog steeds niet op orde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die dumpprijzen van Dixons zijn altijd afhalen only. Ik heb in een verleden Dark Souls CE, Flingsmash met Wiimote en nog een game voor 15 totaal gekocht
klopt, leg jij het iwata uit?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En dat de vraag toeneemt zodra de prijs van een product zak is middelbare school economie
graag gedaanquote:
En MIcrosoft, en Sony, en Apple, en Ferrari etc etc etcquote:
die hebben geen problemen qua verkopen, ergo, daar hebben mensen het geld wel voor over: die zitten blijkbaar op een prima prijspunt. Het argument van gebrek aan spellen geloof ik niet zo. Het aantal spellen van ps4 en xone zijn ook niet hoog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En MIcrosoft, en Sony, en Apple, en Ferrari etc etc etc
Kan ik in Nederland dan al een Xbox One kopenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hebben geen problemen qua verkopen, ergo, daar hebben mensen het geld wel voor over:
ja, gewoon online bestellen. Zie voor de rest de ninja edit.de Xbox one heeft er al 3 miljoen verkocht, ondanks alle haat tegen dat ding na aankondiging. Daarom vraag ik me af of het negatieve over Wii u in de media wel een argument is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kan ik in Nederland dan al een Xbox One kopen
die verkopen zakken vanzelf wel weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, gewoon online bestellen. Zie voor de rest de ninja edit.de Xbox one heeft er al 3 miljoen verkocht, ondanks alle haat tegen dat ding na aankondiging. Daarom vraag ik me af of het negatieve over Wii u in de media wel een argument is.
als je het over middelbare school economie hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die verkopen zakken vanzelf wel weer.
Wii U verkocht in de eerste drie maanden ook 3 miljoen stuks, zegt nog niet zoveelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, gewoon online bestellen. Zie voor de rest de ninja edit.de Xbox one heeft er al 3 miljoen verkocht, ondanks alle haat tegen dat ding na aankondiging. Daarom vraag ik me af of het negatieve over Wii u in de media wel een argument is.
Mwah, in Amerika rond de 500K Wii U's verkocht in december (niet veel voor kerst begrippen, maar in vergelijking met het gehele jaar...) en tot noch toe een miljoen 3D World's is toch ook weer een attachrate van ongeveer 1 op 5. Toch knap voor een game en zal ongetwijfeld wel wat consoles hebben gepushed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je het over middelbare school economie hebt
Ik hoop het voor Nintendo dat ze nog stijgen, of anders een interessante E3 hebben, waardoor het uitzicht beter wordt. Als zelfs Mario World niet zorgt dat de verkopen flink stijgen is er toch
meer aan de hand. Dat werd toch gezien als systemseller. En een prima spel, volgens de mensen die het gespeeld hebben. Maar het trekt weinig mensen over die streep. Erg verrassend dat het dot keer niet werkt.
Dixons kapt iig met Wii u, dat kon captain obvious in de winkel bevestigen. Niet dat dat gamewinkel nummer 1 is om heen te gaan
met het verschil dat Xbox nog in veel landen uit moet komenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wii U verkocht in de eerste drie maanden ook 3 miljoen stuks, zegt nog niet zoveelInitile hype en de fanbase die zo'n ding bij launch koopt heb je altijd.
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
met het verschil dat Xbox nog in veel landen uit moet komenNintendo had het beter voor elkaar qua distributie dan Sony en Microsoft bij elkaar
en ze kappen samen met de Bart smit met de psvitaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dixons kapt iig met Wii u, dat kon captain obvious in de winkel bevestigen. Niet dat dat gamewinkel nummer 1 is om heen te gaan
nintendo heeft dan ook aangegeven hun interne beleid eens tequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
UiteraardDenk ook niet dat de Xbox de Wii U achterna gaat hoor, maar ik blijf graag positief
Sony staat er een stuk slechter voor in de cijfers. Het gehele bedrijf dan, alle takken inbegrepen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ze kappen samen met de Bart smit met de psvitaSony is doomed.
Klopt, 31 januari komen ze toch met hun nieuwe verklaring/bbeleid/aanpassingen of wat dan ook? Ben benieuwd wat ze weten te meldenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nintendo heeft dan ook aangegeven hun interne beleid eens te
bekijken om op korte en middellange termijn verbeteringen door te voeren. Kom maar met Nintendo plus, een complete en efficinte online ervaring en games die niet het kiddie-imago hebben, hoe leuk Lego games ook kunnen zijn.
Bayonetta 2 is bv al een goede start. Maar je merkt al dat de Nintendo-medewerkster op de E3 zich bijna wilde verontschuldigen boor het brute vechten en bloed toen ik er aan begon. Nergens voor nodig
Dixons is ook gestopt met de Vita toch? Vandaar die actie voor 99 euro een tijdje terug?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ze kappen samen met de Bart smit met de psvitaSony is doomed.
hier zijn er twee winkels al gesloten en de overige winkels zien eruit alsof ze leeggeroofd zijn door dieven. Ze proberen Apple na te doen qua winkeldesign, maar falen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dixons is ook gestopt met de Vita toch? Vandaar die actie voor 99 euro een tijdje terug?
Tsah, jammer om te zien maar Dixons is sowieso al steeds kleiner en kleiner (IIG in Rotterdam).
iig voor aandeelhouders, ik weet niet of ze het verder maar buiten brengen. En anders komen er weer genoeg nintendo directs om iig de gevolgen voor software te checken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, 31 januari komen ze toch met hun nieuwe verklaring/bbeleid/aanpassingen of wat dan ook? Ben benieuwd wat ze weten te melden
Verwacht toch wel dat er enige berichtgeving naar buiten komt ook deze maand. Als je alle shitstorms op diverse fora ziet is een beetje damage control wel nodigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
iig voor aandeelhouders, ik weet niet of ze het verder maar buiten brengen. En anders komen er weer genoeg nintendo directs om iig de gevolgen voor software te checken.
Wow, dat was me nog nooit opgevallen. Tof!quote:
In mijn beleving is het andersomquote:Op zondag 19 januari 2014 12:03 schreef nomar83 het volgende:
Dr Luigi is echt makkelijker dan Dr Mario. Best fijn, want ik vond Dr Mario altijd best moeilijk.
Game ziet er wel fantastisch uit ja. Zin, zin, zin!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Kong is wel echt super gaaf jongens
[ afbeelding ]
Er zijn ook zoveel extra's! Ik zie op de worldmap echt veel geheime levels, maar heb vaak al moeite om de gewone te halen. Richt me nu dus eerst op het uitspelen van de game en ga dan extra's zoeken en puzzelstukjes scoren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Game ziet er wel fantastisch uit ja. Zin, zin, zin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |