ontwerp boeit me niet zoveel, neemt weinig ruimte in beslag is, ding is stil, gewoon een beschaafd krachtpatsertjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is werkelijk een vreselijk verkeerd gekozen naam. En het ontwerp van de console is ook een grote misser.
Het ontwerp op zich is prima. Klein, mooi dingetje. Maar het uiterlijk ten opzichte van z'n voorganger is opmerkelijk. Het is gewoon een Wii met ronde hoeken (hierover loopt trouwens nog een rechtszaak die Apple gestart is). Dit kan in de winkel echt voor verwarring zorgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ontwerp boeit me niet zoveel, neemt weinig ruimte in beslag is, ding is stil, gewoon een beschaafd krachtpatsertje
In dat opzicht heb je idd helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het ontwerp op zich is prima. Klein, mooi dingetje. Maar het uiterlijk ten opzichte van z'n voorganger is opmerkelijk. Het is gewoon een Wii met ronde hoeken (hierover loopt trouwens nog een rechtszaak die Apple gestart is). Dit kan in de winkel echt voor verwarring zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Voo rmij ook, maar het is mij ietsie te ver weg om dan te horen dat ie op isquote:
Stiekem hoop ik op een nieuwe versie... Dan koop ik lekker goedkoop de oude.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef Pheno het volgende:
Auw. Als winkels al van hun voorraden af willen komen... Of er komt een nieuwe versie aan, niet geheel raar gezien Nintendo dat wel vaker flikt zo kort na introductie.
Je bedoelt de 2DS?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:22 schreef Klonk het volgende:
Aangezien het maar bij 1 MM is lijkt me dit een gevalletje voorraad opruimen, maar goed Nintendo is Nintendo natuurlijk dus je weet maar nooit
Wel een mooi prijsje trouwens
Bizar eigenlijk dat je in korte tijd voor 300 euro bijelkaar een Vita, een 3DS XL en een Wii U had kunnen kopen
3DS was toch ook ergens in de aanbieding voor die bedragen? Of begint mijn leeftijd nu op te spelenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Je bedoelt de 2DS?
Ik heb in november een Wii U gekocht, wel zuur als je dit soort prijzen ziet(iets te ver weg voor mij om te halen).
Kan alleen de 2DS bij BCC herinneren.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
3DS was toch ook ergens in de aanbieding voor die bedragen? Of begint mijn leeftijd nu op te spelen
Ik heb de Wii U bij release gekocht, en wil eigenlijk niet meer weten wat ik betaald heb
zoveel idd jaquote:
Fanboyquote:
wat een kutverjaardagquote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef Pheno het volgende:
Dus kom maar met die 512GB versie Nintendo
Helaas geen Wii U voor mijn verjaardag dus.
Je bent de bundles met Lego City of NSMBU+NSLU of TWWHD of Monster Hunter etc. vergeten?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ach, zolang Sony dit soort dingen doet dan moet Nintendo eens achter de oren krabben:
http://www.zavvi.nl/games(...)-of-us/10880790.html
Twee topgames, en de console met flinke HDD-ruimte tegenover een console met Nintendo Land. Oke, dan maar een kutverjaardag
Ja, die zijn er ook en die zijn duurder. Met 32GB.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bent de bundles met Lego City of NSMBU+NSLU of TWWHD of Monster Hunter etc. vergeten?
Daarbij, Sony deed zoiets ook niet een jaar na launch, niet helemaal een recht toe recht aan vergelijking
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games Sorteer ze maar eens op jaartal. Wellicht ben je het vergeten, maar de PS3 qua aanbod was echt belabberd 2006/2007. Amper noemenswaardige titels. Daarbij is de Wii U ook sterker dan de voorgaande generatie (kleinere stap dan ps2-->ps3, maar alsnog een stap). En ja, ze zijn iets duurder. 30 euro, soms met extra controller/extra game en een console die nog 4-5 jaar langer meegaat in plaats van een die nu zijn laatste echte support ontvangt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook en die zijn duurder. Met 32GB.
http://www.zavvi.nl/wii-u(...)ros.-u/10861398.html
Met het verschil dat de PS3 niet onderdeed qua aanbod en op technologisch vlak niet gelijk stond met de voorgaande generatie consoles. 2014 moet het dan gebeuren: er komen daadwerkelijk meer Nintendo-exclusives.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |