alleen ms heeft het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Voor mij is de Gamepad alleen al een pluspunt tegenover de andere consoles. Het is zo fijn om door te kunnen spelen waar ik wil, zonder dat mijn vrouw de mogelijkheid verliest om op de Xbox te spelen of TV te kijken.
Elke console zou zoiets moeten hebben eigenlijk.
Losersquote:
Precies. 3D World en Zelda hebben mij over de streep getrokken, i.c.m. games zoals Pikmin en ZombiU. Die laatste is ook veel intensiever dan ik verwacht had. Ik verwachtte bij wijze van spreken een Left 4 Dead achtige game met wat meer survival aspecten en gamepad grappen en grollen. Alleen jammer dat ik 'm kocht voor 20 euro en ie een dag later in de aanbieding ging voor 10 euro.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Losers.
Jij twijfelt nog begrijp ik? Ik heb de gok gewoon genomen, maar er zijn genoeg spellen die ik waardeer en waar ik toch nog wel een jaar mee zoet ben. Dus waarom ook niet.
Xbox One en PS4 duurt nog wel een jaar voordat ik die aanschaf
Doorspelen terwijl vriendin Utopia kijkt bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Pikmin leek mij erg leuk! Zombi U is dat dus ook? Wat ik ook fijn vind is dat ik Mario World voor de 100ste keer kan spelen, ook op het Gamepad.
Anna vervloekt mij nu al met alle blije deuntjes die ze uit het ding hoort komen.
Nee, de TV staat alleen aan voor Netflix of de Xbox/Wii U. Ze zit nu WoW te spelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Doorspelen terwijl vriendin Utopia kijkt bedoel je?
Yep al is ZombiU mede door het respawn en save systeem geen game om 's avonds even snel een uurtje te spelen. En niet speelbaar op alleen de gamepad zoals Mario.
Pikmin moet ik nog kopen.
Ik heb vriendin nog niet erg enthousiast kunnen krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, de TV staat alleen aan voor Netflix of de Xbox/Wii U. Ze zit nu WoW te spelen.
Dat is een Wii Remote Plus inderdaad, ik zou zeker de pack kopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben op zoek naar een Wii remote plus controller. Ik heb ze online zien staan van 39.99 tot 49.99 voor alleen de controller.
Daarnaast is er een Wii U party pack met een remote controller. Is dit ook een remote plus controller? het wordt niet overal duidelijk aangegeven en ik vind het zonde om een 'gewone' controller te halen terwijl je met de motion plus controller alle games in principe kan spelen.
Iemand die me kan adviseren om inderdaad dat wii U party pakket te halen, en het dan ook om de zelfde controller gaat als de 'normale' controller?
Dank alvast
Cool. Dat is goed nieuws inderdaad. Ben benieuwd wat hun volgende project wordt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
www.eurogamer.net/article(...)sively-with-nintendo
Dit vind ik ook goed nieuws, kunnen leuke games maken
Damn!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Noppie2000 het volgende:
http://chief.be/video/ook(...)rten-gebroken-worden![]()
(Even de boel levendig houden hier, niemand wil met mij posten)
Dat is wel echt heel sad :-D,quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Noppie2000 het volgende:
http://chief.be/video/ook(...)rten-gebroken-worden![]()
(Even de boel levendig houden hier, niemand wil met mij posten)
Even voor de duidelijkheid. Je hebt de 'gewone' wii controller die geen plus heeft. en je hebt de Wii remote controller plus, toch? Is de wii remote controller plus en de remote motion hetzelfde? Ik vind het nogal verwarrend. Laat winkels gewoon zeggen. Het is een Motionplus controller of een normale, niet al dat rare gebazel!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een Wii Remote Plus inderdaad, ik zou zeker de pack kopen
Voor de rest: Nintendo is echt raar af en toe. Super Mario 3D World heeft geen online omdat ze de ''NES Ervaring'' terug wilden halen.Leuke uitleg meteen ook van de site: ''Being able to test your skills against people all over the world is all well and good, but you can't beat the experience of playing someone who is within punching distance '' Heerlijk
![]()
Raar bedrijf af en toe, het is dat de games zo leuk zijn![]()
http://www.nintendolife.c(...)r_the_nes_experience
Nog snel tussen door.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een Wii Remote Plus inderdaad, ik zou zeker de pack kopen
Voor de rest: Nintendo is echt raar af en toe. Super Mario 3D World heeft geen online omdat ze de ''NES Ervaring'' terug wilden halen.Leuke uitleg meteen ook van de site: ''Being able to test your skills against people all over the world is all well and good, but you can't beat the experience of playing someone who is within punching distance '' Heerlijk
![]()
Raar bedrijf af en toe, het is dat de games zo leuk zijn![]()
http://www.nintendolife.c(...)r_the_nes_experience
Je krijgt de Remote Plus er bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nog snel tussen door.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Er wordt hier onder aan de pagina bij het "vraag en antwoord" gedeelte aangegeven dat het om een 'GEWONE WII REMOTE CONTROLLER" gaat. Echter staat op de verpakking van het plaatje: "Remote PLUS".
Om welke versie hebben we het nu? (weer die domme verwarring...)
Voor de Wii U (Wii U-verpakking) zijn nooit normale te koop geweest, dus denk dat dat een deel van de verwarring is bij o.a. Wehkampquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dank je, mevrouw in kwestie heeft dus ongelijk
klaarblijkelijk ^^ toch bedankt voor de reactie! Hoef ik 'em dus ook niet te retourneren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor de Wii U (Wii U-verpakking) zijn nooit normale te koop geweest, dus denk dat dat een deel van de verwarring is bij o.a. Wehkamp
Meer dan waardquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is 3d World zo duurToen hij net uit was was hij een stuk goedkoper
Daarom voortaan gewoon meteen kopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is 3d World zo duurToen hij net uit was was hij een stuk goedkoper
Werd tijd. Welke games erbij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef speknek het volgende:
Jeej ik heb er nu ook een.
Grappig eigenlijk. In de winkel vond ik die touchscreen maar nutteloos, maar nu vind ik het wel fijn.
goeie keuzes, je hoeft de deur de komende tijd niet uitquote:
Nog best veel te gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:09 schreef DJ_ het volgende:
328 sterren met mario 3d world, nog een paar te gaan
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daarom voortaan gewoon meteen kopen
Toch maar even opgehaald net.quote:
Alle levels in een wereld kan je via het menu vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:58 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn er in Wereld 1 van SM3DW ook geheime levels?
Wil mezelf niet spoileren met walkthroughs
(Heb de warppipe naar W2 wel gevonden)
kan de laatste map pas krijgen bij 340 sterren, overal goude vlag, en alle stamps.quote:
Duidelijk. Een 2e nodig dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Party U heeft voor elke speler sowieso een Wiimote nodig.
Helaas maar klein stukjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef speknek het volgende:
Ik moest even inkomen, maar 3D world is echt charming as fuck. Grote grijns op m'n gezicht toen ik rondjes schaatste met de schoen.
Volgens mij is het een kwestie van een NNID maken op je WiiU en daar je Club Nintendo-account aan koppelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoe registreer ik een wii U systeem bij nintendo club? Heb al wat games toegevoegd en er staat dat je een wii U systeem ook kunt toevoegen voor 1000 punten, maar de nintendo club kaart heeft geen code oid.
Hoe koppel ik de Wii U en de Club Nintendo account aan elkaar? Las iets over een systeem update of zo? Heb wel een NNID en een Club Nintendo account nu. Wat is p.nintendo.net dan precies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kwestie van een NNID maken op je WiiU en daar je Club Nintendo-account aan koppelen.
En vergeet ook niet om p.nintendo.net te checken als je games uit de eShop downloadt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |