Daarom voortaan gewoon meteen kopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is 3d World zo duurToen hij net uit was was hij een stuk goedkoper
Werd tijd. Welke games erbij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef speknek het volgende:
Jeej ik heb er nu ook een.
Grappig eigenlijk. In de winkel vond ik die touchscreen maar nutteloos, maar nu vind ik het wel fijn.
goeie keuzes, je hoeft de deur de komende tijd niet uitquote:
Nog best veel te gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:09 schreef DJ_ het volgende:
328 sterren met mario 3d world, nog een paar te gaan
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daarom voortaan gewoon meteen kopen
Toch maar even opgehaald net.quote:
Alle levels in een wereld kan je via het menu vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:58 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn er in Wereld 1 van SM3DW ook geheime levels?
Wil mezelf niet spoileren met walkthroughs
(Heb de warppipe naar W2 wel gevonden)
kan de laatste map pas krijgen bij 340 sterren, overal goude vlag, en alle stamps.quote:
Duidelijk. Een 2e nodig dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Party U heeft voor elke speler sowieso een Wiimote nodig.
Helaas maar klein stukjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef speknek het volgende:
Ik moest even inkomen, maar 3D world is echt charming as fuck. Grote grijns op m'n gezicht toen ik rondjes schaatste met de schoen.
Volgens mij is het een kwestie van een NNID maken op je WiiU en daar je Club Nintendo-account aan koppelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoe registreer ik een wii U systeem bij nintendo club? Heb al wat games toegevoegd en er staat dat je een wii U systeem ook kunt toevoegen voor 1000 punten, maar de nintendo club kaart heeft geen code oid.
Hoe koppel ik de Wii U en de Club Nintendo account aan elkaar? Las iets over een systeem update of zo? Heb wel een NNID en een Club Nintendo account nu. Wat is p.nintendo.net dan precies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kwestie van een NNID maken op je WiiU en daar je Club Nintendo-account aan koppelen.
En vergeet ook niet om p.nintendo.net te checken als je games uit de eShop downloadt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |