Ja, alleen heb je dan wel een Wiimote nodig, de knoppen van de gamepad zijn onbruikbaar in Wii Off-tv helaas.quote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef CoExist het volgende:
Is 't trouwens mogelijk om gewone Wii games Off-TV op de Wii U tablet controller te spelen?
Als er geen Nintendo ID (NNID) is ingesteld zijn downloads aan het systeem gekoppeld en weer opnieuw te downloaden. Anders zijn ze aan de NNID gekoppeld en is dit niet mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Zeiksnor het volgende:
Wiiu 2ehands gekocht met daarop Mario 3d en Zelda.
Kan ik de console leegmaken en dan de games opnieuw downloaden? Maw zitten de games vast aan account of systeem?
Oude eigenaar weet ook niet alle wachtwoorden van zijn kinderen meer :-(
Jammer genoeg is de 3DS- en helemaal de Vita-sectie steeds kleiner. Bravely Default was er bijvoorbeeld niet...quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Mediamarkt krijgt trouwens weer een 3 halen 2 betalen actie voor alle games. Elke combinatie mogelijk.
Online wellicht? Zal ook wel per filiaal liggen, in rotterdam is 3ds nog best grootquote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de 3DS- en helemaal de Vita-sectie steeds kleiner. Bravely Default was er bijvoorbeeld niet...
Waarschijnlijk. MM Cruquius (naast Haarlem) heeft meestal alleen de top10 titels en bij de Vita zijn titels als Persona er niet. Rotterdam heeft inderdaad een veel grotere sectie.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Online wellicht? Zal ook wel per filiaal liggen, in rotterdam is 3ds nog best grootzelfs vita, maar wel klein assortiment.
Helaas wordt de korting niet per game verrekend online, zoals bij Saturn.nl het geval was.quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Mediamarkt krijgt trouwens weer een 3 halen 2 betalen actie voor alle games. Elke combinatie mogelijk.
Dat was ook eerst bij mediamarkt het geval hoor. Hebben ze nu aangepast, zal de vorige keer ook niet de bedoeling zijn geweest.quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Helaas wordt de korting niet per game verrekend online, zoals bij Saturn.nl het geval was.
Ik woon in DE en heb hem destijds bij amazon.de besteld en oa de doos en ook de console was meertalig.quote:Op zondag 29 december 2013 15:49 schreef speknek het volgende:
Iemand de Wii U in Duitsland gekocht? Krijg je dan Deutsche bildschirmtext e.d.?
Je hebt een Wii remote plus, nunchuk en sensorbar nodig.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
vraagje: ik heb Zelda: twilight princess, en ik wil dat graag op de wii U spelen. wat moet ik dan met de gamepad doen om de afstandsbediening te synchroniseren? kan dat met de gamepad? of heb ik er een remote controller voor nodig? ik zag op de gamepad dat er een wii modus is maar als ik dan daar op klik geeft ie aan dat er een afstandsbediening nodig is om te syncen. wat kan/moet ik doen om het spel te kunnen spelen?
bildschirmtextquote:Op zondag 29 december 2013 15:49 schreef speknek het volgende:
Iemand de Wii U in Duitsland gekocht? Krijg je dan Deutsche bildschirmtext e.d.?
Helaas wel.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt een Wii remote plus, nunchuk en sensorbar nodig.
Dat had helemaal briljant geweest. Lijkt me niet superlastig om iets in te voeren dat je zelf een controller kan "mappen"quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Helaas wel.Had goede hoop dat veel Wii games speelbaar waren zonder dat klote toverstokje.
Ik ging er bijna vanuit dat het mogelijk zou zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat had helemaal briljant geweest. Lijkt me niet superlastig om iets in te voeren dat je zelf een controller kan "mappen"
Zeker iets als Xenoblade dat de pro controller nodig heeft.
Maar ja, ik heb er geen verstand van, misschien is het wel supermoeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |