Meiden zoals jij verdienen een lintjequote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.![]()
en aan de boom hangen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat hij je dumpt als je hierover moeilijk gaat doen. Zo niet mag hij direct zijn ballen inleveren
Hahahaha lekker voor jequote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Let op! Deze post komt van een rasechte autist.
Ik ben bij familie en we gingen dus gourmetten. Van tevoren roept er eentje: "Jullie mogen niet naast elkaar zitten, de stelletjes moeten gescheiden."
Dat wil ik helemaal niet.Ik wil naast mijn vriend zitten!
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.![]()
Klacht: niet naast mijn vriend mogen zitten.
Daarom zijn er dus dat soort regels, om te voorkomen dat stelletjes tijdens het diner alleen maar met elkaar bezig zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
"Jullie mogen niet naast elkaar zitten, de stelletjes moeten gescheiden."
Wat niet wegneemt dat het toch opmerkelijk is dat TS zich wat aantrekt van een enkel kwakend familielid.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Daarom zijn er dus dat soort regels, om te voorkomen dat stelletjes tijdens het diner alleen maar met elkaar bezig zijn.
QFT.quote:Ik hoop datvje vriend je dumpt (voor zijn eigen bestwil).
Dit. Zeg gewoon dat ze godverdomme niet zo kinderachtig moeten doen en ga gewoon naast je vriend zitten?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat het toch opmerkelijk is dat TS zich wat aantrekt van een enkel kwakend familielid.
Wellicht omdat ze niet een pruillip opzet en doet alsof ze 12 jaar is.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:42 schreef chroestjov het volgende:
De vriendin van je neef is schijnbaar wel aantrekkelijk.
En geen gemillimeterde kop.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze niet een pruillip opzet en doet alsof ze 12 jaar is.
ahhhhhhquote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Jij bent me toch een partij stront dat is niet normaal.quote:
Dat kon hij al 3 topics van TS geleden al.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat hij je dumpt als je hierover moeilijk gaat doen. Zo niet mag hij direct zijn ballen inleveren
Zij was vast knapper dan jij.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Let op! Deze post komt van een rasechte autist.
Ik ben bij familie en we gingen dus gourmetten. Van tevoren roept er eentje: "Jullie mogen niet naast elkaar zitten, de stelletjes moeten gescheiden."
Onzeker over jezelf bolle?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
In theorie is alles wat een lichaamsholte heeft neukbaar. Als je bedoelt of TS begerenswaardig is, dan nee.quote:
als ze die nog niet afsnijd ja!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef JackLucifer het volgende:
Vind het toch een terechte klacht. Niet om dat gelul dat je vriend teveel naar een of andere griet lacht, maar omdat je niet eens zelf mag bepalen waar en naast wie je zit.
Het is geen 1960 meer!
Groot gelijk! Jij snapt de versiercode van mannen helemaal!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
30 Secondsquote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Brummetje_ het volgende:
We zijn een heel leuk spelletje aan het doen. Het is heel gezellig hier.
30 seconds, wie kent het?
Heel hysterisch iig.
Ik was er heel goed in. En erg enthousiast.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:19 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
30 Seconds
Door Astrid Pater
Wie is er niet bekend met de spellen waarbij je zoveel mogelijk vragen moet beantwoorden binnen een bepaalde tijd. En het liefst binnen een tijdsbestek van een halve minuut en als het even kan nog minder. In 30 Seconds gaat het niet zozeer om het beantwoorden van vragen, maar aan de hand van aanwijzingen moeten personen en instanties geraden worden...
http://www.snelspel.nl/bordspellen/30seconds.html
Het vriendje van Brummetje moet het altijd ontgelden. Ze wil geen seks, dan weer wel, maar dan snapt hij het niet, hij windt haar niet op en hij heeft poep op zijn onderrug.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Pharkus het volgende:
Loop je je vriendje nou te cockblocken?
Precies en dan gaat hij jou weer jaloers maken door met het buurmeisje te palen en dan ga jij weer een stap verder en jullie leven nog lang en gelukkig in verschillende relatiesquote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
Even ontopic: We hebben er gisteravond over gepraat, en mijn vriend weet nu wat hij de volgende keer anders kan doen.
Maar ik ga hem wel terugpakken en hetzelfde een keer bij een leuke neef van hem doen.
Dat is het nadeel van mannen: Die weten pas wat je bedoeld, als ze hetzelfde meemaken.
Dus ik ga hem eens lekker jaloers maken. Kan ik nu eigenlijk ook al doen, door te zeggen dat ex en ik weleens knuffelen. En dat ik met een andere vriend ook weleens knuffel.
Vind je dit nou zelf ook niet bijzonder kinderachtig?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
Even ontopic: We hebben er gisteravond over gepraat, en mijn vriend weet nu wat hij de volgende keer anders kan doen.
Maar ik ga hem wel terugpakken en hetzelfde een keer bij een leuke neef van hem doen.
Dat is het nadeel van mannen: Die weten pas wat je bedoeld, als ze hetzelfde meemaken.
Dus ik ga hem eens lekker jaloers maken. Kan ik nu eigenlijk ook al doen, door te zeggen dat ex en ik weleens knuffelen. En dat ik met een andere vriend ook weleens knuffel.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef BlueMage het volgende:
Als Brummetje al d'r "intelligentie" nou eens in een baan zou steken dan had FOK! er ook een stuk minder last van.
Ze zijn de vacatures in de sociale werkplaatsen toch aan het afbouwen?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef BlueMage het volgende:
Als Brummetje al d'r "intelligentie" nou eens in een baan zou steken dan had FOK! er ook een stuk minder last van.
Mooie profielschets van jezelf, Brummetje.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
Jaloers kreng ben jequote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.
Naar eigen zeggen staan de mannen voor haar in de rij, of deze uitspraak ook daadwerkelijk op de waarheid berust durf ik zo niet te zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #127
ik keek naar jouw jurk bum, maar ik snap waarom jouw vriend liever naast dat geile teefje wilde zitten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
ik keek naar jouw jurk bum, maar ik snap waarom jouw vriend liever naast dat geile teefje wilde zitten.
Verklaart alles inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ze zit ergens achter de kassa?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef chroestjov het volgende:
Naar eigen zeggen staan de mannen voor haar in de rij, of deze uitspraak ook daadwerkelijk op de waarheid berust durf ik zo niet te zeggen.
Oh ja, dat is waar ...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef BlueMage het volgende:
Brummetje en werken, je kent haar duidelijk niet.
Ze zien die opgewonden kale tuinkabouter gewoon over 't hoofd.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ...
Wacht, al die mannen staan in de rij voor haar bij de supermarkt. Dringen allemaal voor.
fokken is toch ook soort van werk? wajongpositiefquote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Brummetje en werken, je kent haar duidelijk niet.
Dat is wel waar, helaas komen er af en toe uitzendbureaus enzo die 'n stokje voor mijn ambities om fulltime nachtbageraar/troll te worden steken.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
fokken is toch ook soort van werk? wajongpositief
je kan ook zeggen, ik ben lesbisch en val op vrouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, ik snap dat wel hoor...
Ik ken genoeg van die stelletjes die als ze in een groepje zijn echt alleen maar met elkaar bezig zijn en geen aandacht hebben voor anderen. En zelfs al zijn ze dan niet bij elkaar maar bij jou, dan nog zitten ze de hele tijd met elkaar te Whatsappen.
Als ik met een vriendin op m'n kamer meidendingen aan het doen ben wil ik niet de hele tijd door vriendlief gestoord worden omdat hij haar niet kan missen.
Als ik dat bedoel dan zeg ik dat wel. In dit geval bedoelde ik iets andersquote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
je kan ook zeggen, ik ben lesbisch en val op vrouwen.
Mijn vriend vond mij er schitterend uitzien in die jurk! En ik heb van alle kanten complimenten gekregen. Dus je kan zeggen wat je wil, ik WEET dat ik er geweldig en sexy uitzag en dat mijn vriend weer volop vlinders in zijn buik voelde van mij!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik denk eerder dat zn kerstmaal retour kwam.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend vond mij er schitterend uitzien in die jurk! En ik heb van alle kanten complimenten gekregen. Dus je kan zeggen wat je wil, ik WEET dat ik er geweldig en sexy uitzag en dat mijn vriend weer volop vlinders in zijn buik voelde van mij!
Dat zegt dan genoeg over je vriendquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat een trieste reacties toch weer.
Was jij erbij? Ben jij mijn vriend? Nee gelukkig niet.
Geloof me: die blik in zijn ogen was vol van liefde toen hij mij voor het eerst zag in die jurk.
Hij vind me prachtig.
Als jij het recht hebt jezelf een schoonheid te noemen heb ik het recht om je weer met beide benen op de grond te zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Geloof me: die blik in zijn ogen was vol van liefde toen hij mij voor het eerst zag in die jurk.
na die foto gezien te hebben denk ik dat ookquote:Op donderdag 26 december 2013 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zn kerstmaal retour kwam.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Zoho mevrouwtje. Even rustig aan he?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef Brummetje_ het volgende:
En dat is wat telt voor mij, wat MIJN VRIEND van mij vind. Niet wat een stel trieste kkfokkers van mij vinden, en me alleen maar kunnen afkraken van achter hun pc'tje, want dat is oh zo makkelijk en oh zo leuk. (En oh zo triest, het laagste van het laagste.)
Nee, jouw vriend afkraken op FOK! is niet laag wil je zeggenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hij vind me prachtig.
En dat is wat telt voor mij, wat MIJN VRIEND van mij vind. Niet wat een stel trieste kkfokkers van mij vinden, en me alleen maar kunnen afkraken van achter hun pc'tje, want dat is oh zo makkelijk en oh zo leuk. (En oh zo triest, het laagste van het laagste.)
Als je zo hoog van de toren blaast, kan je ook reacties verwachten. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Jij doet hier juist niets anders als je vriend afkraken?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Hahahahahaha te grappig dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend vond mij er schitterend uitzien in die jurk! En ik heb van alle kanten complimenten gekregen. Dus je kan zeggen wat je wil, ik WEET dat ik er geweldig en sexy uitzag en dat mijn vriend weer volop vlinders in zijn buik voelde van mij!
ts is een Zielige sloeberquote:Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef blow... het volgende:
Als ik die vriend was (om wat oor reden dan ook, miss heeft ts veel geld) was ik ook ergens anders gaan zitten
Even een paar letters verplaatstquote:Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef Thezappa het volgende:
had iemand al gezegd dat iemand kklelijk is
Gaat mevrouw Brummetje hier nog op reageren?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, jouw vriend afkraken op FOK! is niet laag wil je zeggen
voor pedofielen is.dit extra.feest.want ze hebben meer pakkans gekregenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Mensen mensen, het is nog kerstmis. Hier is babytje jezus niet voor gestorven.
ik ben gezond en tevens succesvolquote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Jij bent nog veel triester.
Sterf alsjeblieft.
welke danquote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Even een paar letters verplaatst
TR gemacht, grindtegels mogen geen doodsverwensingen spuien hier.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft.
Fijne feestdagenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft.
7 minuten nogquote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Plantagehouder het volgende:
heb ie ook de duivel gezien in een te kleine jrukquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben gezond en tevens succesvol
En zelfstandig
Geboren*quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Vet onaardig.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft.
niemand kan het hieropquote:Op donderdag 26 december 2013 23:56 schreef spiritusbus het volgende:
Misschien als ts zich met stront insmeert dat dan de vliegen er op willen.
ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb ie ook de duivel gezien in een te kleine jruk
ik zou misschien liever met een mooie kerel vrijen dan met ditquote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Abraham-de-Lacy wellicht, die valt op kerels.
zelfs danquote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Abraham-de-Lacy wellicht, die valt op kerels.
noooo nog net op kerstmis lolzquote:Op donderdag 26 december 2013 23:59 schreef blow... het volgende:
Ts, smeer je in met stront. Je kan me de ter8ng krijgen.
Zo lang je het zelf maar gelooft.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Echt, jij bent zó triest!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou misschien liever met een mooie kerel vrijen dan met dit
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:02 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Echt, jij bent zó triest!
Lachwekkend dit gewoon. Ik ga kapot achter mijn pc.
Jullie geloven ook alles he.![]()
"misschien"?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou misschien liever met een mooie kerel vrijen dan met dit
tsjaquote:
Die vera daarentegen mag 'm prima hebben. lust 'm ook wel geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Zij is een dusdanig slecht mens dat ik me om karma geen zorgen maak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef eend112 het volgende:
Deze mensen zijn wel echt hard, doe is normaal, karma will come back around bitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |