Meiden zoals jij verdienen een lintjequote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.![]()
en aan de boom hangen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat hij je dumpt als je hierover moeilijk gaat doen. Zo niet mag hij direct zijn ballen inleveren
Hahahaha lekker voor jequote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Let op! Deze post komt van een rasechte autist.
Ik ben bij familie en we gingen dus gourmetten. Van tevoren roept er eentje: "Jullie mogen niet naast elkaar zitten, de stelletjes moeten gescheiden."
Dat wil ik helemaal niet.Ik wil naast mijn vriend zitten!
Vriend kwam terecht naast vriendin van neef van mij en zat vrolijk met haar te kletsen en lachte daarbij iets teveel naar mijn zin. Dat gaat hij dus dadelijk nog te horen krijgen.![]()
Klacht: niet naast mijn vriend mogen zitten.
Daarom zijn er dus dat soort regels, om te voorkomen dat stelletjes tijdens het diner alleen maar met elkaar bezig zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
"Jullie mogen niet naast elkaar zitten, de stelletjes moeten gescheiden."
Dat wil ik helemaal niet.Ik wil naast mijn vriend zitten!
Wat niet wegneemt dat het toch opmerkelijk is dat TS zich wat aantrekt van een enkel kwakend familielid.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Daarom zijn er dus dat soort regels, om te voorkomen dat stelletjes tijdens het diner alleen maar met elkaar bezig zijn.
QFT.quote:Ik hoop datvje vriend je dumpt (voor zijn eigen bestwil).
Dit. Zeg gewoon dat ze godverdomme niet zo kinderachtig moeten doen en ga gewoon naast je vriend zitten?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat het toch opmerkelijk is dat TS zich wat aantrekt van een enkel kwakend familielid.
Wellicht omdat ze niet een pruillip opzet en doet alsof ze 12 jaar is.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:42 schreef chroestjov het volgende:
De vriendin van je neef is schijnbaar wel aantrekkelijk.
En geen gemillimeterde kop.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze niet een pruillip opzet en doet alsof ze 12 jaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |