Ik zit nu in m'n zwembroek te luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Even wat anders, als ik naar buiten kijk lijkt het eerder zomer dan Kerst.
Het is dat de bomen kaal zijn, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Die vond ik altijd de leukstequote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Rob Davis, gitarist van Mud én schrijver van 'Can't Get You Out Of My Head' van Kylie Minogue...
Ik kom net terug van m'n grootouders, die hadden de verwarming ook nog eens op tandje hysterisch staan. Lekker joh!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
*wijst naar MUDquote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Drummachine, elektrische piano en sax. Fouter kan het niet
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Peter had bij Genesis moeten blijven?
Ik heb een CD met alle grote hits erop. Mud Gold.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb alle singles van Mud hier nog staan, 'The Cat Crept In' was nog even beterder...
Valt toch mee? Straks ergens na drieën ga je betreuren dat hij er niet meer zit.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
Geluid gaat harder.
En houd je kop Gijs.
The Sweet is al geweestquote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Pedroso het volgende:
Nu Slade en The Sweet nog en we zijn weer terug in de muziekperiode van de jaren 70 !
Eerst sapjesquote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat komen de dj's de studio uit?
Gary Glitter dan ook nog...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Pedroso het volgende:
Nu Slade en The Sweet nog en we zijn weer terug in de muziekperiode van de jaren 70 !
Ik had het wel mee willen maken, ben helaas net te laat geborenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Pedroso het volgende:
The Sweet hebben we ook al gehad.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Pedroso het volgende:
In plat Haagsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
13:00 gaat ons waterhoofd een praatje houden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |