Stairway to Heaven ookquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles uit de top 5 is overschat, behalve Child in Time maar dat is een kuffer
Ja, lekker zonnetje hierquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Even wat anders, als ik naar buiten kijk lijkt het eerder zomer dan Kerst.
Stairway to Heaven en Hotel Californiaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles uit de top 5 is overschat, behalve Child in Time maar dat is een kuffer
Ik zit nu in m'n zwembroek te luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Het is dat de bomen kaal zijn, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Die vond ik altijd de leukstequote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Rob Davis, gitarist van Mud én schrijver van 'Can't Get You Out Of My Head' van Kylie Minogue...
Ik kom net terug van m'n grootouders, die hadden de verwarming ook nog eens op tandje hysterisch staan. Lekker joh!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
*wijst naar MUDquote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Drummachine, elektrische piano en sax. Fouter kan het niet
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Peter had bij Genesis moeten blijven?
Ik heb een CD met alle grote hits erop. Mud Gold.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb alle singles van Mud hier nog staan, 'The Cat Crept In' was nog even beterder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |