Even wachten..quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was meer Mud fan. The Sweet was ook ietsjes eerder dan Mud dacht ik.
Correct...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
is dit toeval of heb je een bizar goed geheugen?quote:
Ik geloof ik alles wat Phil zingt.....god wat een kritiekloze luisteraar ben ikquote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef Cee het volgende:
Toegegeven, ik ben een sucker voor Against all odds.
Die kon anders beter lopen dan die drummer van de Beatles kon drummen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef Pedroso het volgende:
Hoe hoog staat Manke Nelis dit jaar ?
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phil had gewoon moeten blijven drummen.
Zangers die niet kunnen zingen vaak ookquote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef Molurus het volgende:
Drummers die niet kunnen drummen worden wereldberoemd als drummer, drummers die wel kunnen drummen worden zanger.
Hij is inderdaad vooral een geweldige drummer.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef Molurus het volgende:
Drummers die niet kunnen drummen worden wereldberoemd als drummer, drummers die wel kunnen drummen worden zanger.
Mwah, wel ongeveer tegelijk. Grote hit iets later jaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
is dit toeval of heb je een bizar goed geheugen?![]()
Oh ja. Moeten volgend jaar maar weer is een lobby beginnen om dat overschatte nummer van Queen uit de top 10 te laten vallen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee hoor, toen stond Avond er nog in
Ja, the Sweet brak in '71 door, Mud drie jaar later.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Een nummer dat door Radio2 omhoog gedrukt is en waarvan ik persoonlijk vind dat die zeker 40 plekken te hoog staat.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee hoor, toen stond Avond er nog in
En Peter had bij Genesis moeten blijven?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phil had gewoon moeten blijven drummen.
eng, ik was het al bijna vergetenquote:
Dus het is jouw schuld?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb ooit Avond nog aangeprezen op Radio2jaar later stond hij op 1
73 toch, met Dynamite?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, the Sweet brak in '71 door, Mud drie jaar later.
top 3 is te hoog inderdaad maar vind het wel een fantastisch nummerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Downtime het volgende:
[..]
Een nummer dat door Radio2 omhoog gedrukt is en waarvan ik persoonlijk vind dat die zeker 40 plekken te hoog staat.
Stairway to Heaven ookquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles uit de top 5 is overschat, behalve Child in Time maar dat is een kuffer
Ja, lekker zonnetje hierquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Even wat anders, als ik naar buiten kijk lijkt het eerder zomer dan Kerst.
Stairway to Heaven en Hotel Californiaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles uit de top 5 is overschat, behalve Child in Time maar dat is een kuffer
Ik zit nu in m'n zwembroek te luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Het is dat de bomen kaal zijn, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
Die vond ik altijd de leukstequote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Rob Davis, gitarist van Mud én schrijver van 'Can't Get You Out Of My Head' van Kylie Minogue...
Ik kom net terug van m'n grootouders, die hadden de verwarming ook nog eens op tandje hysterisch staan. Lekker joh!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
*wijst naar MUDquote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Drummachine, elektrische piano en sax. Fouter kan het niet
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Peter had bij Genesis moeten blijven?
Ik heb een CD met alle grote hits erop. Mud Gold.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb alle singles van Mud hier nog staan, 'The Cat Crept In' was nog even beterder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |