Kwam ik daar aan, stonden er gasten te vechten, politie en ambu's erbijquote:
Quote in post na slotjequote:
Moet je even F5'en en de header bekijken.quote:
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klikt op nieuw topic, verzint een titel en drukt op enter?
Ik bedoel alle plaatjes enzo invoegen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klikt op nieuw topic, verzint een titel en drukt op enter?
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik bedoel alle plaatjes enzo invoegen.
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die staan er dan toch automatisch al inquote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Banner, Klojo120's SC song. enzovoorts.quote:
Ik open nooit de ONZ SC...quote:Op woensdag 25 december 2013 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staan er dan toch automatisch al inHeb je onder een steen gelegen ofzo
Dat is al jaren..
Als je hier kijkt: ONZ / [ONZ-SC #107] Dood en verderf staat er bovenaan 'open nieuw deel' Het enige wat je dan hoeft te doen is de TT veranderen. Als je op 'nieuw topic' klikt moet je alles invoeren en staat het topic niet in de reeks.quote:
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, staat er onderaan de topic meteen deze knop;
[ afbeelding ]
Dan neem je alles over, en hoef je alleen de titel aan te passen.
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.quote:
Als je kutreacties wil hebben moet je naar KLB, daar drinkt iedereen de hele dag accuzuur en eten ze zuurkool.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.
Hihi, spuit11.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je hier kijkt: ONZ / [ONZ-SC #107] Dood en verderf staat er bovenaan 'open nieuw deel' Het enige wat je dan hoeft te doen is de TT veranderen. Als je op 'nieuw topic' klikt moet je alles invoeren en staat het topic niet in de reeks.
Jawel, ik heb je profiel bekeken, voor mij ben je een newbiequote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.![]()
Ik heb al een keer of 300 de LaPo gehad:quote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.![]()
Ga nou maar lekker kapitalistje spelenquote:
Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.
Druk bezig, de taxes zijn al flink gestegen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker kapitalistje spelen
Inwoneraantal omlaag zekerquote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Druk bezig, de taxes zijn al flink gestegen.
031 0417 20120722 naatje_1quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een keer of 300 de LaPo gehad:
GC / De FOK!Lapohunter Top 250
Ach, Jij bent hier ook nog maar 4 jaar. Voor anderen ben jij een newbie.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb je profiel bekeken, voor mij ben je een newbie
Had toch ook wel zijn charme. Net als in bepaalde reeksen de eerste 100 posts 'tvp'quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaLekker makkelijk, hoef je niet te stressen door alles te kopieren en te plakken in een nieuw topic.
Bummer, ik wil gewoon een keer newbie tegen iemand zeggenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ach, Jij bent hier ook nog maar 4 jaar. Voor anderen ben jij een newbie.
Tevens heb ik een ander account maar daar weet ik het wachtwoord niet meer van
Schijtirritant juist.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had toch ook wel zijn charme. Net als in bepaalde reeksen de eerste 100 posts 'tvp'
Ik doe vrij weinig met mijn last.fm hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 02:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with naatje_1 is LOW
Music you have in common includes Major Lazer, Arcade Fire, The xx, Flume and Daft Punk.
Hij heeft De Staat als 2e artiest. Één van de beste Nederlandse bandsquote:Op woensdag 25 december 2013 02:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with naatje_1 is LOW
Music you have in common includes Major Lazer, Arcade Fire, The xx, Flume and Daft Punk.
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen wel een meet doen bij een De Staat concert
Filmmeetquote:Op woensdag 25 december 2013 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
Nah, eerstvolgende meet is weer een filmmeet denk ik. Of een gourmetmeet. Bovendien heb ik nu een leven en ben ik weinig op FOK! te vinden...
Naatjequote:
Ik was net nog naar de bioscoop!quote:
The Hobbit2?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was net nog naar de bioscoop!
Ja! Met studievereniging zit ik in de borrelcommissie, wat gratis bier betekent om de week op woensdag en bovendien zijn er vele activiteiten met de vereniging.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
NaatjeHeb jij nou een leven lees ik net?
Nice.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja! Met studievereniging zit ik in de borrelcommissie, wat gratis bier betekent om de week op woensdag en bovendien zijn er vele activiteiten met de vereniging.
Nee, heb deel één nog niet gezien. Kijk ze allemaal wel in één keer als deel 3 uit is. Ik was naar Captain Phillips! Met Tom Hanksquote:
Daar ben ik gratis heen geweest, dusquote:Op woensdag 25 december 2013 02:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, heb deel één nog niet gezien. Kijk ze allemaal wel in één keer als deel 3 uit is. Ik was naar Captain Phillips! Met Tom Hanks
Ik had nog ¤35 aan bioscoopbonnen maar ik ga nooitquote:Op woensdag 25 december 2013 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik gratis heen geweest, dus
http://www.moviezone.nl/recensie/zenuwslopend-zeedramaquote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had nog ¤35 aan bioscoopbonnen maar ik ga nooit
Het is goed voor je, serieus.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef Rezania het volgende:
Goede voornemen voor 2014: Vaker borrelen.
Goede film wel!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.moviezone.nl/recensie/zenuwslopend-zeedrama
Waarom post je het hier danquote:
Misschien dat ik dan ook wat minder gestrest ben tijdens practica.quote:
Wat doe je?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan ook wat minder gestrest ben tijdens practica.
quote:
Van vrouw naar man?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens profiel van dit account up to date gemaakt.
Eh, mond vol? Het zijn drie letters joh.quote:
Wijsbegeerte, VUquote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, mond vol? Het zijn drie letters joh.
Wat doe jij?
Maar dit niet: Life Science & Technologyquote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, mond vol? Het zijn drie letters joh.
Niveautje hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
L-U-L. Whahahah ja toch.
Nee, slecht.
Nee, levenswetenschappen en technologie = biotechnologie, duh.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dit niet: Life Science & Technology
Ja, weet ik, maar ik vind filosofie vaag, daarom.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie, aan de Vrije Universiteit...
Als hij dat er niet uit op kan maken weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie, aan de Vrije Universiteit...
Ohquote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik vind filosofie vaag, daarom.
Nee, dat is wiskunde.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OhFilosofie is juist het meest heldere vak wat er bestaat
Boks. (F=F, jwz)quote:
Er zijn serieus mensen die op de bachelorvoorlichtingsdag vroegen of wijsbegeerte en filosofie hetzelfde waren...quote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij dat er niet uit op kan maken weet ik het ook niet meer
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is wiskunde.
[..]
Boks. (F=F, jwz)
Ik had ook nog een formule voor botsingen met impuls en momentum, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.quote:
Dat neemt niemand je kwalijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had ook nog een formule voor botsingen met impuls en momentum, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Daarom dat veel mensen het niet kunnen volgen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wiskunde is weer gebaseerd op logica
En logica ontbreekt bij filosofie imo, want het kan ook over rare dingen gaan, zoals of je bestaat of niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wiskunde is weer gebaseerd op logica
Dat herken ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
En zolang het niet toegepaste wiskunde is, is het eigenlijk een van de meest abstracte vakken die er bestaat...
Ja, WTF. Ik wilde net zeggen; bekijk het maar, ik ga slapenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben we het over wetenschap en studies om drie uur 's nachts midden in mijn enige vakantie?
Wetenschap heeft haar fundament in de filosofiequote:Op woensdag 25 december 2013 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En logica ontbreekt bij filosofie imo, want het kan ook over rare dingen gaan, zoals of je bestaat of niet.
Wetenschap, prima. Maar graag met bewijzen, gegevens en theorieën, niet door enkel te redeneren.
Snijd eens een onderwerp aan dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:55 schreef Rezania het volgende:
Het enige doel van deze vakantie is eten en drinken, dus laten we het over bier hebben.
Juist ja, ik hou het wel bij genetische manipulatie.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wetenschap heeft haar fundament in de filosofieBestaan moet immers maar bewezen worden... Al vind ik solipsisme wel een onhoudbare positie, hoewel immens geinig.
Schultenbrau vind ik dan weer niet zo. Net zoals een vaag merk, Williansbrau of zo, zoveel koolzuur dat het smaakt naar spa rood. Dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef Rezania het volgende:
Karmeliet
De Konick
La Chouffe
HJ Grand Prestige
Brand Dubbelbok
En Schultenbrau voor tijdens een cantus, jwz.
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist ja, ik hou het wel bij genetische manipulatie.
Weet je wel wat een cantus is?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schultenbrau vind ik dan weer niet zo. Net zoals een vaag merk, Williansbrau of zo, zoveel koolzuur dat het smaakt naar spa rood. Dat is niet de bedoeling.
Wotquote:
Genoeg volk die niet het genoegen heeft gehad om er eentje mee te maken.quote:
Ik wist niet wat het was.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg volk die niet het genoegen heeft gehad om er eentje mee te maken.
Tja, zonde.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg volk die niet het genoegen heeft gehad om er eentje mee te maken.
leffe Tripel!quote:
Je bent een student en je weet niet wat een cantus is?quote:
Geen studentenvereniging heh, zit bij studievereniging die gezellig genoeg is.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent een student en je weet niet wat een cantus is?
Ik zit ook alleen bij een studievereniging, we hebben gewoon een paar cantussen per jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen studentenvereniging heh, zit bij studievereniging die gezellig genoeg is.
Maar dat is toch de hipste plaats?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat het niet zo hip hier is in A'dam ja!
Dus dan is cantus niet hipquote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat is toch de hipste plaats?
Daarom Leiden.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat het niet zo hip hier is in A'dam ja!
Is leuk in de kringen waarin het bestaat.quote:
En op de uni is er ook daadwerkelijk ontwikkeling.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
De middelbare school is vergelijkbaar met de middeleeuwen: een periode tussen twee fantastische periodes. Op de basisschool kon je spelen, op de uni kun je doen wat je leuk vind.
Niet op de uni zitten
De middelbare school is eerder vergelijkbaar met Battle Royale.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
De middelbare school is vergelijkbaar met de middeleeuwen: een periode tussen twee fantastische periodes. Op de basisschool kon je spelen, op de uni kun je doen wat je leuk vind.
Niet op de uni zitten
Hoe bedoel je die?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En op de uni is er ook daadwerkelijk ontwikkeling.
Nou ja, op de basisschool leer je best wel veel, omdat je eerst niks weet, dan kom je op de middelbare waar je eigenlijk amper wat leert, en dan op de uni, waar de ontwikkeling razendsnel gaat.quote:
Si, si, dat ook jaquote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, op de basisschool leer je best wel veel, omdat je eerst niks weet, dan kom je op de middelbare waar je eigenlijk amper wat leert, en dan op de uni, waar de ontwikkeling razendsnel gaat.
Romeinse tijd, middeleeuwen, renaissance.
quote:Op woensdag 25 december 2013 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister dit: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.group.34170066.html
Dit herken ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, op de basisschool leer je best wel veel, omdat je eerst niks weet, dan kom je op de middelbare waar je eigenlijk amper wat leert, en dan op de uni, waar de ontwikkeling razendsnel gaat.
Romeinse tijd, middeleeuwen, renaissance.
Daar woon ik een steenworp vandaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef Rezania het volgende:
De hipste plaats is trouwens Urk, dat weet iedereen.
Hipster.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar woon ik een steenworp vandaan.
Nolo is blijkbaar Latijn voor 'Do not want'.quote:
O, ja, dat klopt. Nolens volens hehquote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nolo is blijkbaar Latijn voor 'Do not want'.
Weet ik veel man, ik kan niet eens Duits, laat staan Latijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O, ja, dat klopt. Nolens volens heh
Dan bouw je een pompstation.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat 't zo goed, is m'n water op.
Je kent de uitdrukking nolens volens toch wel?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel man, ik kan niet eens Duits, laat staan Latijn.
Nee, alleen Draco Dormiens Nunquam Titillandus.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking nolens volens toch wel?
Nooit slapen en voor de rest kan ik het niet ontcijferen...quote:Op woensdag 25 december 2013 03:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen Draco Dormiens Nunquam Titillandus.
Kietel nooit een slapende draak.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit slapen en voor de rest kan ik het niet ontcijferen...
Ik wist niet zeker of het nu een werkwoord was dat op draak leek, of dat het een draak was...quote:Op woensdag 25 december 2013 03:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kietel nooit een slapende draak.
Kom op, Draco, draak, die was toch wel te doen?
Oh die ja, het verhaal van de Japanse student die een lijk neukt en hij het zelf niet doorheeft en zijn vrienden moeten ingrijpen en zien dat hij een lijk neukt.quote:
En z'n oma kijkt toe en vindt 't allemaal wel best?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh die ja, het verhaal van de Japanse student die een lijk neukt en hij het zelf niet doorheeft en zijn vrienden moeten ingrijpen en zien dat hij een lijk neukt.
Ik dacht eerst dat die oma een rugtas droeg die in de fik stond.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef naatje_1 het volgende:
Terwijl de wereld kennelijk vergaat door vuurspuwende draken?
Zit een lang verhaal achter. Ik ga dat niet uitleggen want het heeft met religie te maken en hier staat dat gelijk aan een grote berg stierenpoep.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En z'n oma kijkt toe en vindt 't allemaal wel best?
Lastig te zien iddquote:Op woensdag 25 december 2013 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die oma een rugtas droeg die in de fik stond.
Ik was oprecht geïnteresseerd.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zit een lang verhaal achter. Ik ga dat niet uitleggen want het heeft met religie te maken en hier staat dat gelijk aan een grote berg stierenpoep.
Oh, diequote:Op woensdag 25 december 2013 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
moemoe, je weet wel, die user!
quote:Op woensdag 25 december 2013 03:57 schreef BBQSausage het volgende:
Wut.
[ afbeelding ]
Heb ik dit opeens als achtergrond
Welterusten!quote:Op woensdag 25 december 2013 04:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed zo, braaf ook.
Ik ben weg, schlafen gehen, auf wiedersehen!
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:03 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, wat een jong grut ben jij trouwens LB
Is toch niet jong?quote:Op woensdag 25 december 2013 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent op 1 dag na precies een jaartje ouder dan mijn zusje
Trusten!quote:Op woensdag 25 december 2013 04:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed zo, braaf ook.
Ik ben weg, schlafen gehen, auf wiedersehen!
Neuh, maar je bent wel modje en dergelijke, die status gaf ik meestal aan mensen die net iets ouder waren dan ik.quote:
Je bent zelf net een jaartje ouder man.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent op 1 dag na precies een jaartje ouder dan mijn zusje
Wat is de leeftijd dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
Straks begin ik me nog oud te voelen hier.![]()
Nee johquote:Op woensdag 25 december 2013 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
Straks begin ik me nog oud te voelen hier.![]()
Ik heb geen idee wat de gemiddelden zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ouwe lul
Nee, gewoon normaal voor een forum toch?
Wow. Kinderen op je 20e?quote:Op woensdag 25 december 2013 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word volgend jaar 20, dat voelt dan weer echt als een nieuwe barriëre die overgegaan wordt. Geen tiener meer, alles. Het decennium dat je afstudeert, een baan krijgt en wellicht kinderen op de wereld werpt...
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yes indeed, als ik 20 ben, is mijn vader 49 volgens mijYou do the math
Ik welquote:Op woensdag 25 december 2013 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet mijn eigen leeftijd soms niet eens...
trustenquote:
Jonge vader heb je dan. Mijn vader is bijna 65+'er.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yes indeed, als ik 20 ben, is mijn vader 49 volgens mijYou do the math
jij ookquote:
Done.quote:
quote:
Zalig kerstfeest iedereen en bedankt!quote:
Morgen toch niks te doen... Al het bezoek komt tweede kerstdag en kerstavond is al geweest.quote:
Sowieso lekker uitslapen straks, In de ochtend is het toch maar koud en kil.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Morgen toch niks te doen... Al het bezoek komt tweede kerstdag en kerstavond is al geweest.
Misschien om 5:00 uur maar gaan slapen.
Gourmetten >quote:
Dat is waar. Ik heb ijdele hoop dat het nog een witte kerst wordt.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso lekker uitslapen straks, In de ochtend is het toch maar koud en kil.
Slaapritme ook verneukt?quote:
Jaquote:
Haha, dat wordt weer wennen als het einde van de vakantie nadert...quote:
Dat wordt verslapenquote:Op woensdag 25 december 2013 04:40 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, dat wordt weer wennen als het einde van de vakantie nadert...
Maar laten we daar niet aan denken!
Haha, daar gaat mijn goede imago als leerling die nooit te laat komtquote:
Ohquote:Op woensdag 25 december 2013 04:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, daar gaat mijn goede imago als leerling die nooit te laat komt![]()
Maar ik denk dat ik nu wel ga pitten. Ik heb nu een gaapbui en mijzelf kennende ga ik daar niet mee stoppen.quote:
Trusten Assi!quote:Op woensdag 25 december 2013 04:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik nu wel ga pitten. Ik heb nu een gaapbui en mijzelf kennende ga ik daar niet mee stoppen.
Slaap lekker LB
Dat zit er niet in denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb ijdele hoop dat het nog een witte kerst wordt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet welm'n batterij is leeg
Sinds 18 november 2013quote:Op woensdag 25 december 2013 05:02 schreef OllieWilliams het volgende:
Sinds wanneer is er een ONZ SC?
Jij ook!quote:Op woensdag 25 december 2013 05:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Ah lachen
Maarja welterustenfijne kerst ook
Jij ook hè!quote:Op woensdag 25 december 2013 05:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Ah lachen
Maarja welterustenfijne kerst ook
Wutquote:Op woensdag 25 december 2013 05:15 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
wat
quote:Op woensdag 25 december 2013 05:15 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
DIE BANNER OMG WIE HEEFT DIE GEMAAKT TROUW MET MIJ JA KANKWORST JAAAA![]()
![]()
Het LaPo hunt seizoen is weer geopend.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een keer of 300 de LaPo gehad:
GC / De FOK!Lapohunter Top 250
Wat een gekkepoes is die computer ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef GekkePoes het volgende:
Ok, normaal start mijn computer op in 5 seconden, totdat je een post moet wijzigen, en er gaat wat fout, dan kakt ie er een half uur lang updates door voordat je wer online bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |