Kwam ik daar aan, stonden er gasten te vechten, politie en ambu's erbijquote:
Quote in post na slotjequote:
Moet je even F5'en en de header bekijken.quote:
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klikt op nieuw topic, verzint een titel en drukt op enter?
Ik bedoel alle plaatjes enzo invoegen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klikt op nieuw topic, verzint een titel en drukt op enter?
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik bedoel alle plaatjes enzo invoegen.
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die staan er dan toch automatisch al inquote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Banner, Klojo120's SC song. enzovoorts.quote:
Ik open nooit de ONZ SC...quote:Op woensdag 25 december 2013 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staan er dan toch automatisch al inHeb je onder een steen gelegen ofzo
Dat is al jaren..
Als je hier kijkt: ONZ / [ONZ-SC #107] Dood en verderf staat er bovenaan 'open nieuw deel' Het enige wat je dan hoeft te doen is de TT veranderen. Als je op 'nieuw topic' klikt moet je alles invoeren en staat het topic niet in de reeks.quote:
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, staat er onderaan de topic meteen deze knop;
[ afbeelding ]
Dan neem je alles over, en hoef je alleen de titel aan te passen.
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.quote:
Als je kutreacties wil hebben moet je naar KLB, daar drinkt iedereen de hele dag accuzuur en eten ze zuurkool.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.
Hihi, spuit11.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je hier kijkt: ONZ / [ONZ-SC #107] Dood en verderf staat er bovenaan 'open nieuw deel' Het enige wat je dan hoeft te doen is de TT veranderen. Als je op 'nieuw topic' klikt moet je alles invoeren en staat het topic niet in de reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |