Kwam ik daar aan, stonden er gasten te vechten, politie en ambu's erbijquote:
Quote in post na slotjequote:
Moet je even F5'en en de header bekijken.quote:
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klikt op nieuw topic, verzint een titel en drukt op enter?
Ik bedoel alle plaatjes enzo invoegen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klikt op nieuw topic, verzint een titel en drukt op enter?
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik bedoel alle plaatjes enzo invoegen.
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die staan er dan toch automatisch al inquote:Op woensdag 25 december 2013 02:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Banner, Klojo120's SC song. enzovoorts.quote:
Ik open nooit de ONZ SC...quote:Op woensdag 25 december 2013 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staan er dan toch automatisch al inHeb je onder een steen gelegen ofzo
Dat is al jaren..
Als je hier kijkt: ONZ / [ONZ-SC #107] Dood en verderf staat er bovenaan 'open nieuw deel' Het enige wat je dan hoeft te doen is de TT veranderen. Als je op 'nieuw topic' klikt moet je alles invoeren en staat het topic niet in de reeks.quote:
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, staat er onderaan de topic meteen deze knop;
[ afbeelding ]
Dan neem je alles over, en hoef je alleen de titel aan te passen.
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.quote:
Als je kutreacties wil hebben moet je naar KLB, daar drinkt iedereen de hele dag accuzuur en eten ze zuurkool.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.
Hihi, spuit11.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je hier kijkt: ONZ / [ONZ-SC #107] Dood en verderf staat er bovenaan 'open nieuw deel' Het enige wat je dan hoeft te doen is de TT veranderen. Als je op 'nieuw topic' klikt moet je alles invoeren en staat het topic niet in de reeks.
Jawel, ik heb je profiel bekeken, voor mij ben je een newbiequote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.![]()
Ik heb al een keer of 300 de LaPo gehad:quote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nope, ik zorg gewoon dat ik nooit de LaPo heb.![]()
Ga nou maar lekker kapitalistje spelenquote:
Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 02:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Superhandig! Eindelijk een serieuze reactie... In ONZ nog wel.
Druk bezig, de taxes zijn al flink gestegen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker kapitalistje spelen
Inwoneraantal omlaag zekerquote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Druk bezig, de taxes zijn al flink gestegen.
031 0417 20120722 naatje_1quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een keer of 300 de LaPo gehad:
GC / De FOK!Lapohunter Top 250
Ach, Jij bent hier ook nog maar 4 jaar. Voor anderen ben jij een newbie.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb je profiel bekeken, voor mij ben je een newbie
Had toch ook wel zijn charme. Net als in bepaalde reeksen de eerste 100 posts 'tvp'quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaLekker makkelijk, hoef je niet te stressen door alles te kopieren en te plakken in een nieuw topic.
Bummer, ik wil gewoon een keer newbie tegen iemand zeggenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ach, Jij bent hier ook nog maar 4 jaar. Voor anderen ben jij een newbie.
Tevens heb ik een ander account maar daar weet ik het wachtwoord niet meer van
Schijtirritant juist.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had toch ook wel zijn charme. Net als in bepaalde reeksen de eerste 100 posts 'tvp'
Ik doe vrij weinig met mijn last.fm hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 02:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with naatje_1 is LOW
Music you have in common includes Major Lazer, Arcade Fire, The xx, Flume and Daft Punk.
Hij heeft De Staat als 2e artiest. Één van de beste Nederlandse bandsquote:Op woensdag 25 december 2013 02:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with naatje_1 is LOW
Music you have in common includes Major Lazer, Arcade Fire, The xx, Flume and Daft Punk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |