Precies. Je kan niet aan de gang blijven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die mensen zijn blind en stom en met zulke types hoeft geen rekening gehouden te worden.
NS schreef zelf in haar Besluit Nieuw portfolio consumenten 2011 van 16 juni 2011 dat er een marge van vijf minuten in het voordeel van de reiziger is. Deze marge is er ook aan het begin van de spitsuren, dus inchecken tussen 6:30 en 6:35 en tussen 16:00 en 16:05 telt als inchecken in de daluren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel helder verhaal. Een beter verhaal dan dit heb ik nog niet gehoord dus wat mij betreft is dit het
amenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die mensen zijn blind en stom en met zulke types hoeft geen rekening gehouden te worden.
Als die eerst nog moet ombouwen om de goede kant uit te rijden niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sowieso is die DDZ als eerste bij het wissel
Dat wordt vanzelf een "u kunt alleen maar toeslag inchecken als u op dat moment bent ingecheckt". Als er maar hard genoeg geklaagd wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
ik ben trouwens benieuwd hoelang het gaat duren voordat mensen gaan klagen over de toeslagpaaltjeshoeveel mensen ik vandaag wel niet in heb zien checken bij de toeslagpaal om vervolgens in de IC naar den haag CS te stappen
Dan heb je je antwoord toch al? Als men weigert die vraag te beantwoorden heeft men wat te verbergen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wij zijn vooral pissed over het feit dat men weigert, de vraag te beantwoorden of informatieverzoeken vooraf door een rechter worden getoetst. Dat je bij zware criminaliteit dit soort middelen wil gebruiken, is prima, maar het kan niet zo zijn dat ene of andere smeris op eigen houtje dit soort info opvraagt.
Overigens zullen de zwaarste criminelen zorgen dat ze 'onzichtbaar' blijven.
He Haan, hoe staat het er nu voor? Ga je in de toekomst weer aan de slag bij een spoorbedrijf of is dat een gesloten boek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:52 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Weet niet of Amsterdam CS achter de fotograaf ligt. Zo ja, dan gaat er maar 1 winnen aangezien ik vrijwel alleen sluitseinen zie.
Als het alternatief is dat iedere keer de boel een uur lang 40 moet rijden...quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:17 schreef b2py het volgende:
Poznan, leuk voor een dag. Berlin - Warszawa express is aan te bevelen. Bijna drie uur maar is echt lekker. Enige mindere is dat de Meester bij ieder gevaarpunt bovenop de tyfoon moet staan, maar dat schijnt iets Pools te zijn.
Kan. Zou moeten. Tjah. Beter niet natuurlijk. Ik denk dat er veel te veel informatie opgeslagen wordt die te herleiden is. Onnodig. Tegen onze principes. Totdat er een kind verdwijnt en met deze info terug wordt gevonden. Dan vindt het hele land Het goed omdat ze apen zijn die met de waan van de dag meegaan. Behandel mensen niet als verdachten punt. Ik vind het echter hilarisch dat vbov er boos over is en boehoe doet. In ander nieuws: water is nat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Mwah nee, een beetje kan je er wel op wachten. De politie eigent zichzelf regelmatig veel info toe. In principe heb ik er zelfs ook geen probleem mee als er terughoudend mee omgegaan wordt. Dus bijvoorbeeld om een specifieke verdachte voor een bepaalde zaak te volgen.
Structureel volgen van grote groepen mensen is wat anders maar dat kan TLS bij mijn weten best weigeren.
deadlock, de man die met alle winden mee waaitquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Kan. Zou moeten. Tjah. Beter niet natuurlijk. Ik denk dat er veel te veel informatie opgeslagen wordt die te herleiden is. Onnodig. Tegen onze principes. Totdat er een kind verdwijnt en met deze info terug wordt gevonden. Dan vindt het hele land Het goed omdat ze apen zijn die met de waan van de dag meegaan. Behandel mensen niet als verdachten punt. Ik vind het echter hilarisch dat vbov er boos over is en boehoe doet. In ander nieuws: water is nat.
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik denk dat privacy een illusie is. Ook niet dat ik vind dat het anders zou moeten zijn maar dat het volgens mij te laat is om er iets aan te doen. Is het niet de regering dan is het wel een bank of verzekeringsmaatschappij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deadlock, de man die met alle winden mee waait![]()
![]()
Ik had je toch wijzer geacht
Keep it up.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja, TrainzOf die nieuwe Railworks, maar die ken ik niet zo goed. Plaatje van een projectje van mij..
[ afbeelding ]
Klopt wel denk ik, veel instellingen waaronder telecombedrijven, en internetproviders moeten informatie opslaan gedurende bepaalde periode, maar als de overheid deze informatie wil hebben moet daar toch echt een bevel voor komen. het is niet dat de overheid (lees politie) even een linkje aanklikt en beschikt over de informatie, ik vermoed dat het bij TLS niet anders is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Kan. Zou moeten. Tjah. Beter niet natuurlijk. Ik denk dat er veel te veel informatie opgeslagen wordt die te herleiden is. Onnodig. Tegen onze principes. Totdat er een kind verdwijnt en met deze info terug wordt gevonden. Dan vindt het hele land Het goed omdat ze apen zijn die met de waan van de dag meegaan. Behandel mensen niet als verdachten punt. Ik vind het echter hilarisch dat vbov er boos over is en boehoe doet. In ander nieuws: water is nat.
Ik speel graag Locomotion. Maar om dat nou een waardige opvolger te noemen... Misschien dat Train Fever dat wordt, ziet er in elk geval veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Kenners, is er eigenlijk ooit een waardige opvolger voor Railroad tycoon 3 geweest?
Waar gaat de reis naartoe? Met ICE-3 vanuit Nederland? In welk rijtuig ga je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:52 schreef b2py het volgende:
Straks voor het eerst met een ICE. Excited.
Die zullen wel ooit gepland maar niet gebouwd zijn, of ooit gebouwd en weer opgebroken. Ik gok het eerste.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het top 2000 topic kwam de vraag langs waarom Amsterdam Sloterdijk geen perronsporen 1 en 2 heeft.
Ik kon deze vraag niet beantwoorden, 1 van jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |