Klopt wel denk ik, veel instellingen waaronder telecombedrijven, en internetproviders moeten informatie opslaan gedurende bepaalde periode, maar als de overheid deze informatie wil hebben moet daar toch echt een bevel voor komen. het is niet dat de overheid (lees politie) even een linkje aanklikt en beschikt over de informatie, ik vermoed dat het bij TLS niet anders is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Kan. Zou moeten. Tjah. Beter niet natuurlijk. Ik denk dat er veel te veel informatie opgeslagen wordt die te herleiden is. Onnodig. Tegen onze principes. Totdat er een kind verdwijnt en met deze info terug wordt gevonden. Dan vindt het hele land Het goed omdat ze apen zijn die met de waan van de dag meegaan. Behandel mensen niet als verdachten punt. Ik vind het echter hilarisch dat vbov er boos over is en boehoe doet. In ander nieuws: water is nat.
Ik speel graag Locomotion. Maar om dat nou een waardige opvolger te noemen... Misschien dat Train Fever dat wordt, ziet er in elk geval veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Kenners, is er eigenlijk ooit een waardige opvolger voor Railroad tycoon 3 geweest?
Waar gaat de reis naartoe? Met ICE-3 vanuit Nederland? In welk rijtuig ga je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:52 schreef b2py het volgende:
Straks voor het eerst met een ICE. Excited.
Die zullen wel ooit gepland maar niet gebouwd zijn, of ooit gebouwd en weer opgebroken. Ik gok het eerste.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het top 2000 topic kwam de vraag langs waarom Amsterdam Sloterdijk geen perronsporen 1 en 2 heeft.
Ik kon deze vraag niet beantwoorden, 1 van jullie wel?
Zie ook plattegrond Ass ter bevestiging!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Socios het volgende:
Die sporen neemt de naastgelegen metro in beslag!
Welke naastgelegen metro? Volgens mij rijdt de metro over Sloterdijk heen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Zie ook plattegrond Ass ter bevestiging!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Welke naastgelegen metro? Volgens mij rijdt de metro over Sloterdijk heen hoor
Lol dat wist ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Net als spoor 11 en 12 voor de trein, ja.
Een dubbele ICE2 van Berlijn naar Hannover. Dan de 140 terug.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Met ICE-3 vanuit Nederland? In welk rijtuig ga je?
Die is pas veel later opgeleverd..quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Socios het volgende:
Die sporen neemt de naastgelegen metro in beslag!
Spoor 1 is er wel, is alleen geen perronspoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Als we toch bezig zijn over sporen, waarom heeft Almelo geen spoor 1?
Sloterdijk had wel een spoor 1 en 2, maar op een gegeven moment (zou best samen kunnen hangen met de bouw van de Ringlijn van de metro) zijn alle nummers opgeschoven. Spoor 1 en 2 zijn nu 3 en 4, etc.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het top 2000 topic kwam de vraag langs waarom Amsterdam Sloterdijk geen perronsporen 1 en 2 heeft.
Ik kon deze vraag niet beantwoorden, 1 van jullie wel?
Waarvan een deel über Wuppertal - Hagenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Een dubbele ICE2 van Berlijn naar Hannover. Dan de 140 terug.
Echt hè, heb ik ook al eens aangekaart. Het is ronduit absurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:17 schreef Bitlord het volgende:
Ok, duidelijk. Wat staat de IC Ut - Lwd trouwens idioot lang stil in Zwolle.
Kun je beter deze wachttijd verkorten, hoef je ook geen dure versnellibgsmaatregelen te nemen zoals 160 enzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè, heb ik ook al eens aangekaart. Het is ronduit absurd.
De stop kan serieus in één minuut. Pure onwil dit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Kun je beter deze wachttijd verkorten, hoef je ook geen dure versnellibgsmaatregelen te nemen zoals 160 enzo
Da's dan ook weer wat overdreven. Wat vertragingsopvangbuffer is ook fijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Socios het volgende:
[..]
De stop kan serieus in één minuut. Pure onwil dit.
Onverhoopte vertraging kan ingehaald worden door door te karren tussen Zwolle en Amersfoort of Steenwijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's dan ook weer wat overdreven. Wat vertragingsopvangbuffer is ook fijn.
precies. Beter is blokverkorting, spoorverdubbeling tussen Zwolle en Herfte, snelheidsverhoging rond Zwolle en de mogelijkheid om dubben in- en uitrijden aan de westzijde van Zwolle.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's dan ook weer wat overdreven. Wat vertragingsopvangbuffer is ook fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |