quote:Nog meer tips in de regio van Leipzig die op (spoors) gebied de moeite zijn?
.
In Steam kun je de ICE3 erbij kopen, er zijn nu weer leuke aanbiedingen daar.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee die namen zeggen mij niets. Stuitte laatst in deze topicreeks op dit, maar er staat dus verder niets over hoe ik aan de treinstellen(voornamelijk Nederlandse, mag ik aannemen) moet komen. Het gaat hier trouwens om TS2014, weet niet van welke publisher het verder is, kocht het spel ooit in een sale op Steam.Ik geloof dat die dingen die je zei op Trainz slaan, dat is een andere game.
Spul van Christrains is voornamelijk payware.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:46 schreef Xetran het volgende:
Hee, had iemand nou hier laatst toevallig niet die midden Nederland route werkend gekregen in TS? Vroeg mij af hoe, alles werkt wel maar de treinstellen die ontbreken nog. Waar haal je die vandaan? Staat niet echt helder aangegeven op de site zelf, namelijk..
Hmmm, over fatsoenlijk en prijs gesproken.quote:
OpgeVRAAGD, dat zal best wel. Maar ook daadwerkelijk afgestaan? Dat blijkt uit nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef DriekOplopers het volgende:
Zie verder: http://www.voorbeterov.nl/130729.php
Politie en justitie blijken in onderzoeken regelmatig gebruik te maken van ov-chipkaartgegevens en de databank van parkeerorganisatie SHPV. Dat blijkt uit onderzoek van De Telegraaf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OpgeVRAAGD, dat zal best wel. Maar ook daadwerkelijk afgestaan? Dat blijkt uit niets
Vind je? digitale info is all over the place tegenwoordig; via bijvoorbeeld je GSM kunnen ze 24/7 checken waar je uithangt.. Het is wel érg naief om te veronderstellen dat daar geen 'gebruik' van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bijzonder schokkend, that is.
Oh dat was een reactie op dennis eigenlijk.quote:
Mwah nee, een beetje kan je er wel op wachten. De politie eigent zichzelf regelmatig veel info toe. In principe heb ik er zelfs ook geen probleem mee als er terughoudend mee omgegaan wordt. Dus bijvoorbeeld om een specifieke verdachte voor een bepaalde zaak te volgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bijzonder schokkend, that is.
Gebeurt ook niet, ze hebben sowieso een gerechtelijk bevel nodig om die info te krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Mwah nee, een beetje kan je er wel op wachten. De politie eigent zichzelf regelmatig veel info toe. In principe heb ik er zelfs ook geen probleem mee als er terughoudend mee omgegaan wordt. Dus bijvoorbeeld om een specifieke verdachte voor een bepaalde zaak te volgen.
Structureel volgen van grote groepen mensen is wat anders maar dat kan TLS bij mijn weten best weigeren.
Nou, ben maar niet bang dat dat niet tot het maximum benut zal wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Mwah nee, een beetje kan je er wel op wachten. De politie eigent zichzelf regelmatig veel info toe. In principe heb ik er zelfs ook geen probleem mee als er terughoudend mee omgegaan wordt. Dus bijvoorbeeld om een specifieke verdachte voor een bepaalde zaak te volgen.
Structureel volgen van grote groepen mensen is wat anders maar dat kan TLS bij mijn weten best weigeren.
Ik dacht dat er altijd voordeel voor de klant was. Dus zeker 16.00u en misschien zelfs wel 16.05u.quote:
Je kan met de nieuwe abonnementen sowieso vanaf 18:25 inchecken om met korting/gratis te reizen, maar of dat andersom zo is weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik dacht dat er altijd voordeel voor de klant was. Dus zeker 16.00u en misschien zelfs wel 16.05u.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef dennistd het volgende:
Ik dacht dat er altijd voordeel voor de klant was.
twitter:NS__online twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 12:18:05Vier machinisten gaan nu een race doen wie het snelste op Amsterdam centraal is! http://t.co/swe8HZq7zX reageer retweet
Wij zijn vooral pissed over het feit dat men weigert, de vraag te beantwoorden of informatieverzoeken vooraf door een rechter worden getoetst. Dat je bij zware criminaliteit dit soort middelen wil gebruiken, is prima, maar het kan niet zo zijn dat ene of andere smeris op eigen houtje dit soort info opvraagt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat is er wel een probleem aan ja. De grootste problemen los je hier niet mee op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef DriekOplopers het volgende:
Overigens zullen de zwaarste criminelen zorgen dat ze 'onzichtbaar' blijven.
2 blijft de allerbeste. Nostalgiequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Kenners, is er eigenlijk ooit een waardige opvolger voor Railroad tycoon 3 geweest?
Die omroepen lijken ook veeeeel trager te gaan qua zinnen en langer te duren of lijkt maar zo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst in lange tijd ook weer in een SLeT gezeten. Nieuwe afspeelbandjes van Truus viel me op. Dat mens klinkt alsof ze een hapje paddo's heeft gehadHeb er hard om moeten lachen, klinkt voor geen meter hahaah
Ik vind van niet.. Maar B2PY en Deadlock1981 denken daar anders over (Sid Meijer's railroads)quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Kenners, is er eigenlijk ooit een waardige opvolger voor Railroad tycoon 3 geweest?
Neen, de spitsperiodes zijn 6:35 - 8:55 en 16:05 - 18:25. Of je op 6:35 en 16:05 nog met korting kunt inchecken weet ik niet zeker, voor 8:55 en 18:25 werkt dat in ieder geval wel (ik doe het dagelijks).quote:
Viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die omroepen lijken ook veeeeel trager te gaan qua zinnen en langer te duren of lijkt maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |