Wij zijn vooral pissed over het feit dat men weigert, de vraag te beantwoorden of informatieverzoeken vooraf door een rechter worden getoetst. Dat je bij zware criminaliteit dit soort middelen wil gebruiken, is prima, maar het kan niet zo zijn dat ene of andere smeris op eigen houtje dit soort info opvraagt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Mwah nee, een beetje kan je er wel op wachten. De politie eigent zichzelf regelmatig veel info toe. In principe heb ik er zelfs ook geen probleem mee als er terughoudend mee omgegaan wordt. Dus bijvoorbeeld om een specifieke verdachte voor een bepaalde zaak te volgen.
Structureel volgen van grote groepen mensen is wat anders maar dat kan TLS bij mijn weten best weigeren.
Dat is er wel een probleem aan ja. De grootste problemen los je hier niet mee op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef DriekOplopers het volgende:
Overigens zullen de zwaarste criminelen zorgen dat ze 'onzichtbaar' blijven.
2 blijft de allerbeste. Nostalgiequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Kenners, is er eigenlijk ooit een waardige opvolger voor Railroad tycoon 3 geweest?
Die omroepen lijken ook veeeeel trager te gaan qua zinnen en langer te duren of lijkt maar zo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst in lange tijd ook weer in een SLeT gezeten. Nieuwe afspeelbandjes van Truus viel me op. Dat mens klinkt alsof ze een hapje paddo's heeft gehadHeb er hard om moeten lachen, klinkt voor geen meter hahaah
Ik vind van niet.. Maar B2PY en Deadlock1981 denken daar anders over (Sid Meijer's railroads)quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
Kenners, is er eigenlijk ooit een waardige opvolger voor Railroad tycoon 3 geweest?
Neen, de spitsperiodes zijn 6:35 - 8:55 en 16:05 - 18:25. Of je op 6:35 en 16:05 nog met korting kunt inchecken weet ik niet zeker, voor 8:55 en 18:25 werkt dat in ieder geval wel (ik doe het dagelijks).quote:
Viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die omroepen lijken ook veeeeel trager te gaan qua zinnen en langer te duren of lijkt maar zo?
Dat is geen builder maar een sim ofniet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja, TrainzOf die nieuwe Railworks, maar die ken ik niet zo goed. Plaatje van een projectje van mij..
[ afbeelding ]
Ff vid bekeken. Jammer dat ie ook alweer bijna 7 jaar oud is, maar ga het denk ik toch even uitproberenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik vind van niet.. Maar B2PY en Deadlock1981 denken daar anders over (Sid Meijer's railroads)
voor 16:00 moet je ingecheckt zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Je kan met de nieuwe abonnementen sowieso vanaf 18:25 inchecken om met korting/gratis te reizen, maar of dat andersom zo is weet ik niet zeker.
Het lijkt me echter sterk dat het 15:55 zou zijn, want de officiële spitsperiode is 16:00 - 18:30. Ik gok dat er wederom vijf minuten speling geldt in het voordeel van de klant (dus t/m 16:04 inchecken in de daluren, want 16:05 is de zesde minuut besef ik me net). Zeker weten doe ik het niet, dus vandaar dat ik het hier even vraag
Jawelquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is geen builder maar een sim ofniet?
Een tijdje geleden reed er vanuit Leeuwarden de sneltrein van 8.59 uur naar Groningen. Daarin kon ik altijd met korting reizen als ik maar na 8.55 uur inchecktequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor 16:00 moet je ingecheckt zijn.
18:25 heb je gelijk die marge heb je zodat je een trein die 18:30 vertrekt kunt nemen met korting. Bij aanvang van de spits heb die die issue niet dus is die marge er niet.
Nou ja, dan ga ik het er niet op wagen met de verschillende geluiden die ik hier hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Neen, de spitsperiodes zijn 6:35 - 8:55 en 16:05 - 18:25. Of je op 6:35 en 16:05 nog met korting kunt inchecken weet ik niet zeker, voor 8:55 en 18:25 werkt dat in ieder geval wel (ik doe het dagelijks).
Ik vind dit een heel helder verhaal. Een beter verhaal dan dit heb ik nog niet gehoord dus wat mij betreft is dit hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor 16:00 moet je ingecheckt zijn.
18:25 heb je gelijk die marge heb je zodat je een trein die 18:30 vertrekt kunt nemen met korting. Bij aanvang van de spits heb die die issue niet dus is die marge er niet.
Weet niet of Amsterdam CS achter de fotograaf ligt. Zo ja, dan gaat er maar 1 winnen aangezien ik vrijwel alleen sluitseinen zie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef dennistd het volgende:
twitter:NS__online twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 12:18:05Vier machinisten gaan nu een race doen wie het snelste op Amsterdam centraal is! http://t.co/swe8HZq7zX reageer retweet
dat is inderdaad een mazzeltje als je een trein hebt die in de marge vertrekt en de paaltjes op het perron staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een tijdje geleden reed er vanuit Leeuwarden de sneltrein van 8.59 uur naar Groningen. Daarin kon ik altijd met korting reizen als ik maar na 8.55 uur incheckte
sowieso is die DDZ als eerste bij het wisselquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:52 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Weet niet of Amsterdam CS achter de fotograaf ligt. Zo ja, dan gaat er maar 1 winnen aangezien ik vrijwel alleen sluitseinen zie.
Het paaltje staat naast de treinquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is inderdaad een mazzeltje als je een trein hebt die in de marge vertrekt en de paaltjes op het perron staanop Amsterdam CS is het al een stuk lastiger als je trein van spoor 14 vertrekt
Die mensen zijn blind en stom en met zulke types hoeft geen rekening gehouden te worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
ik ben trouwens benieuwd hoelang het gaat duren voordat mensen gaan klagen over de toeslagpaaltjeshoeveel mensen ik vandaag wel niet in heb zien checken bij de toeslagpaal om vervolgens in de IC naar den haag CS te stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |