quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh kut ik had op de dam moeten zijn nu. Kerstfeest vd EO
50k meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef Faux. het volgende:
Kippenvel tijdens het hele gebeuren rond de bekendmaking. Was het nou meer of minder dan vorig jaar?
Ongeveer 50k meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef Faux. het volgende:
Kippenvel tijdens het hele gebeuren rond de bekendmaking. Was het nou meer of minder dan vorig jaar?
Mod wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
hoe kan ik door slotje heen posten?
Jullie postten op exact hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
hoe kan ik door slotje heen posten?
Ah k.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Jullie postten op exact hetzelfde tijdstip.
Ziet er heel gezellie uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hashahaha singalongs met Luske en kornuiten...
Ik faalquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben ik dan nu al stiekem mod?
Bizar genoeg heeft die John de Regt wel een valide punt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top 100 dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Ah, mijn request komt op 31 december tussen 8 en 9 's avonds. Heeft ie 't toch gehaald.
VOlgens mij is het al bijna afgelopen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
Karina zullen we naar de dam goan.
Nou nog net op de valreep dan, is dit de nieuwe slechtste grap van SR13quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
TV tip, glennis grace om 23.00 op rtl4
Welkequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Ah, mijn request komt op 31 december tussen 8 en 9 's avonds. Heeft ie 't toch gehaald.
Ik ook niet en nu ik het zo zie vind ik t geen reet aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij is het al bijna afgelopen hoorEn ik weet eigenlijk niet o fhet live is trouwens. Staat niet in beeld.
Je had Fix You toch aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Vogeltje88 het volgende:
Mijn request staat helemaal niet in de Top SR
http://seriousrequest.3fm.nl/live/quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Maver24 het volgende:
kunnen we het verder nog ergens volgen of zijn alle streams er nu ook uit?, heb alleen via 101tv gekeken heel de week
Beetje gezapig he, maar goed het is de EO dan kun je dat wel verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ook niet en nu ik het zo zie vind ik t geen reet aan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Tamabralski het volgende:
Pretentieuze Bullshit dat glazen huis. Een grote schijnheilige bedoening.
vervuilt waterquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
hoe kan je trouwens diarree hebben als je niks te vreten hebt
Jij bent ook niks gewend hequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gezapig he, maar goed het is de EO dan kun je dat wel verwachten natuurlijk.
Ik ga even rustig tv kijken denk ik. Ben nu helemaal hyper van dat snelle gedoe
Zodoende.quote:
En nog vetgedrukt ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Tamabralski het volgende:
Ah, ik vond het al zo apart. Dank! Ik zie ook net het plaatje van de top 10.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 31 december komt, want alles van na die datum staat er (nog) niet op.
Tevens heeft hij gelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zodoende.
"Moet trouwens vaker in de mond worden genomen. Net als penis."- Zou Gerard hebben gezegd als hij hier was geweest.
ok doeiquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Tamabralski het volgende:
nee lucht bugsquote:
Ojaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, 798, want het gaat nog door tot de 3e hè.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oke ik ga bankhangendoeiiiiiiiiiiiii
Britneyquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef Maver24 het volgende:
jaaa we zitten weer te kijken, podium cam doet het inderdaad nog
Kusjes!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Tamabralski het volgende:
kutlijst zeg, maar 2 goeie nummersquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oke ik ga bankhangendoeiiiiiiiiiiiii
Heeft niet zoveel met de Eo te maken maar meer met die typische figuren die je voorbij ziet komen,quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gezapig he, maar goed het is de EO dan kun je dat wel verwachten natuurlijk.
Ik ga even rustig tv kijken denk ik. Ben nu helemaal hyper van dat snelle gedoe
Waarom hebben we cliff dan maar 1 keer gehoord ?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Vogeltje88 het volgende:
Dat is ook voor het eerst dat ze de Top SR tot na 31 december uitzenden.
Elk kwartier een belletje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
De kerstmis begint weer bij mijn overburen ( een kerk ) , ik pak nog een pilsje.
Van podium ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
360 cam van het huis doet het ook nog
Volgens mij wen je daar heel snel aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Elk kwartier een belletje?
Of alleen hele/halve uren?
Lijkt mij echt vreselijk irritant.
daar staan ook nog echt mensenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
He, tof. Heb dat hele 360cam niet gezien, kom er nu achter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Vetgedrukt en op fok!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En nog vetgedrukt ookMaak er een sticker van en plak 'm op je voordeur.
Vanaf mijn geboorte tot 24 jaar bij een metro remise gewoond... Dat went, klopt. Maar je merkt gelijk als je ergens anders woontquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Volgens mij wen je daar heel snel aan.
nee hoor gaat gewoon het hele jaar doorquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef FritsFlits het volgende:
Deze reeks is weer over z'n hoogtepunt heen
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef Tamabralski het volgende:
Kun je ook sms-jes sturen zodat de tekst op tv komt?
Dan kan ik mijn tekst hierboven sturen dan komt dit lekker op tv (omdat dit moet)
Een jaar lang hoogtepuntenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor gaat gewoon het hele jaar door
Geen idee, ben haar al jaren uit het oog verloren. Maar niet uit het hart uiteraardquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die labiele hoogbegaafde uit jouw UI?
Geil dingske was het wel ja...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Geen idee, ben haar al jaren uit het oog verloren. Maar niet uit het hart uiteraard![]()
De mensen die mijn kwijl opdweilen kunnen dat ook wel meenemenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De mensen die mijn kwijl opdweilen kunnen dat ook wel meenemen
22.00-23.00quote:2949Yazz - Only Way Is Up
2950Gavin De Graw - Not Over You
2951Marco Borsato - Kerstmis
2952Eminem - Sing For The Moment
2953Bryan Adams - Can't Stop This Thing We Started
quote:2938Offspring - Come Out And Play
2939Lionel Richie - Dancing On The Ceiling
2940Darkness - Christmas Time (don't Let The Bells End)
2941Supertramp - Goodbye Stranger
2942Ll Cool J - Mama Said Knock You Out
2943Caro Emerald - Back It Up (serious Talent)
2944Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
2945Snap - Power
2946U2 - Christmas (baby Please Come Home)
2947Eurythmics - There Must Be An Angel
2948Rasmus - In The Shadows
Hoi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk weer de ECHTE 3fm users in dit topic.
Boks ouwequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vast iemand van het uitzendbureau.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie is dit hoofd?
[ afbeelding ]
quote:
Bazenquote:
Eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Elk kwartier een belletje?
Of alleen hele/halve uren?
Lijkt mij echt vreselijk irritant.
Nederlanders schamen zich ook voor jouwquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Tamabralski het volgende:
Waarom zijn Nederlandse DJ's altijd zulke nichten. Ik schaam mij om een blanke Nederlander te zijn.
+wquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nederlanders schamen zich ook voor jouw
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tnxquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef asco het volgende:
[..]
http://www.surroundvideostream.com/api/2/staff/videos/720/embed
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef Qunix het volgende:
Nou.
Ik vond deze editie echt matig. Geen echte nachtgasten zoals bijvoorbeeld Roel het deed. Ook waren de DJ's matig. Veel gehang bijvoorbeeld. Ook weinig gezelligheid vanuit het publiek, stond veelal stil. Alleen Tsunami deed het wakker maken. Raar! Muziek was ook niet het beste overal gezien (er waren wel momenten dat Giel en Paul zijn best deden. Dat was bij Giel 2 nachten terug en Paul afgelopen nacht. Coen was bevroren in vriesland, waar het publiek ook niet meedeed. Mja. Vorige keren vond ik best wel tof om het zo veel mogelijk te volgen. Dit keer had ik dat niet.
Volgend jaar Haarlem. Ben benieuwd en vooral ook wie erin gaat.
die hebben ze wel Klaas van Kruistumquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef ddx het volgende:
Konden bij de eo zeker geen betere dj vinden.
Dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef ddx het volgende:
En dan dachten mensen dat Roos slecht was
Marco Borsato?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miranda heeft een betere smaak.
Wat kan zij eraan doen dat ze dat moet draaien?quote:
Ik zit op een bureaustoelquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Jongens, til even jullie poten op zodat ik ook onder de stoelen door kan stofzuigen.
In haar eigen programma wil ze nog wel eens snoeiharde rock draaien, schrok me wezenloos de eerste keerquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miranda heeft een betere smaak.
Gewoon veel erdoor heen lullen en snel afkappen door een jingle. 14.gifquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat kan zij eraan doen dat ze dat moet draaien?
*gooit voeten in de lucht?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Jongens, til even jullie poten op zodat ik ook onder de stoelen door kan stofzuigen.
ik kan me hier wel in vinden eigenlijk.... Maar het blijft een leuk feestje!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef Qunix het volgende:
Nou.
Ik vond deze editie echt matig. Geen echte nachtgasten zoals bijvoorbeeld Roel het deed. Ook waren de DJ's matig. Veel gehang bijvoorbeeld. Ook weinig gezelligheid vanuit het publiek, stond veelal stil. Alleen Tsunami deed het wakker maken. Raar! Muziek was ook niet het beste overal gezien (er waren wel momenten dat Giel en Paul zijn best deden. Dat was bij Giel 2 nachten terug en Paul afgelopen nacht. Coen was bevroren in vriesland, waar het publiek ook niet meedeed. Mja. Vorige keren vond ik best wel tof om het zo veel mogelijk te volgen. Dit keer had ik dat niet.
Ik beloof je het publiek wordt erger in Haarlem, ik heb Leiden gezien. Dramapubliek en dat is nog een studentenstad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef Qunix het volgende:
Nou.
Elk jaar weer hetzelfde gelazer... Iedereen stuift er vandoor, de rommel achterlatendquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Dronken studenten waren best grappig, er gebeurde wat... Ben nog steeds benieuwd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik beloof je het publiek wordt erger in Haarlem, ik heb Leiden gezien. Dramapubliek en dat is nog een studentenstad.
*spoelt de borden af en ruimt de vaatwasser in*quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde gelazer... Iedereen stuift er vandoor, de rommel achterlatend![]()
*gaat bekers stapelen*
Het is FOK!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef Tamabralski het volgende:
Doneert Danny van fok! nog 0.01 c per gepostte reactie in dit topic aan die schijnheilige subsidie-bloedzuigende strijkstok-graaiers?
Smeulende peuken, vlekken van alle soorten makelij, en iemand heeft op m'n hamster gestaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde gelazer... Iedereen stuift er vandoor, de rommel achterlatend![]()
*gaat bekers stapelen*
6 januari volgens mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Vanaf wanneer gaan Giel, Paul en Coen weer draaien op de radio, hoelang nemen ze nu pauze ?
Alleen als Zwarte Piet blijft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef Tamabralski het volgende:
Doneert Danny van fok! nog 0.01 c per gepostte reactie in dit topic aan die schijnheilige subsidie-bloedzuigende strijkstok-graaiers?
*Bergt de nootjes op en gooit wat afval naast mij weg in de prullebak*quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
*spoelt de borden af en ruimt de vaatwasser in*
Giel is er 6 januari weerquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Vanaf wanneer gaan Giel, Paul en Coen weer draaien op de radio, hoelang nemen ze nu pauze ?
Heb je toevallig verkering met ene Tamara? Je naam lijkt er wat van weg te hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef Tamabralski het volgende:
Giel gaat 6 januari weer verder, normaal gesproken nemen de DJ's die het huis in zijn geweest een paar weken vakantie en zijn ze er midden-januari weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Maver24 het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)-laat-huizen-trillenquote:Springend publiek Oldehove laat huizen trillen
Gepubliceerd op 24 december 2013, 20:27
Laatst bijgewerkt op 24 december 2013, 21:13
LEEUWARDEN - Het massaal springende publiek op het Oldehoofsterkerkhof heeft dinsdagavond rond kwart over acht huizen in het centrum van Leeuwarden laten trillen.
Mensen zaten langdurig licht te schudden in hun stoelen en kastdeuren gingen spontaan open. Lampen schommelden en kerstballen bewogen heen en weer in kerstbomen.
De trillingen werden tot zeker in de Speelmansstraat en zelfs tot in de Eestraat gevoeld. Op internet melden mensen die het voelden dat het wel een aardbeving leek.
Het gebeurde tijdens het draaien van het nummer ‘Eat, sleep, rave, repeat' van Fatboy Slim.
Dan hebben ze lekker 2 weken pauze , normaal luister ik wel regelmatig 3fm maar geen idee wanneer ze weer moeten gaan draaienquote:
Noes!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Smeulende peuken, vlekken van alle soorten makelij, en iemand heeft op m'n hamster gestaan.
Gelukkig kwam er geen tsunamiquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik kom net dit nieuwsberichtje tegen via Facebook.
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)-laat-huizen-trillen
ESSR dus toch anthem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |