na 200x het te hebben gehoord op de ESF weet ik het wel weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een leuk liedje en meisje hoor
Dat wel jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
na 200x het te hebben gehoord op de ESF weet ik het wel weer.
Bij Alcohol is free zit er imo meer magie in waardoor je het langer wil blijven luisteren
Oh jullie zaten nog op die andere zender. Ik zit idd naar Blof kots te kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zappen naar 3 mensen, daar is topmuziek
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen ze hierna nog even snel The Vaccines draaien
Ook eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter draaien ze hierna nog ff Youssef en Kamal.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Ik moet steeds aan twerkende Miley denken die een schuim vinger gebruikt op plekken waar die niet voor bedoelt zijn
Gatver, Mileyquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Ik moet steeds aan twerkende Miley denken die een schuim vinger gebruikt op plekken waar die niet voor bedoelt zijn
Tantoe hitsig was dat gekquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Esra heet ze toch?quote:
Ik moet denken aan de t die op plaatsen staan waar ze niet bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
En bedankt! Op dit moment in mijn hoofd, een hels gevecht tussen Blurred Lines en Euphoria.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Oh shit door ESF moet ik aan Euphoria denken en dat zit nu meteen in mijn kop
Volgend jaar de actie Flits voor Epilepsie ??quote:
Ik heb geen epilepsiequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgend jaar de actie Flits voor Epilepsie ??
wel leuke tetjes jaquote:
Doen we. Kindjes die last hebben van epilepsie door watervervuilingquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgend jaar de actie Flits voor Epilepsie ??
Die gaat een hele hoop vuurwerkjes afstekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaktabak mag een paar dagen op vakantie
Kan geregeld wordenquote:
noobiedoobiedoo heeft een leuke vuurwerk UIquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat een hele hoop vuurwerkjes afsteken
Daar heb ik hem niet voor nodigquote:
Wie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
noobiedoobiedoo heeft een leuke vuurwerk UI
helaas in plaats van zn standaard tetten UI
* FritsFlits blijft uit je buurtquote:
Zoals ik zeg. Met wat nullen in zijn naamquote:
Dat klinkt niet echt aardigquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef alors het volgende:
Ik gun Wilbertgod wel een transfer naar 538Dat verdient hij echt
Geeft een geflatteerd beeld van de werkelijkheid, vrees ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stromae en Krystl als hoogtepunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |