na 200x het te hebben gehoord op de ESF weet ik het wel weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een leuk liedje en meisje hoor
Dat wel jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
na 200x het te hebben gehoord op de ESF weet ik het wel weer.
Bij Alcohol is free zit er imo meer magie in waardoor je het langer wil blijven luisteren
Oh jullie zaten nog op die andere zender. Ik zit idd naar Blof kots te kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zappen naar 3 mensen, daar is topmuziek
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen ze hierna nog even snel The Vaccines draaien
Ook eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter draaien ze hierna nog ff Youssef en Kamal.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Ik moet steeds aan twerkende Miley denken die een schuim vinger gebruikt op plekken waar die niet voor bedoelt zijn
Gatver, Mileyquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Ik moet steeds aan twerkende Miley denken die een schuim vinger gebruikt op plekken waar die niet voor bedoelt zijn
Tantoe hitsig was dat gekquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Esra heet ze toch?quote:
Ik moet denken aan de t die op plaatsen staan waar ze niet bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |