Engnekquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
HOUD NOU EENS GODVERDOMME JE PESTTYFUSMUIL BRADDIE, VUILE ENGNEK DIE JE ER RONDLOOPT
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
HOUD NOU EENS GODVERDOMME JE PESTTYFUSMUIL BRADDIE, VUILE ENGNEK DIE JE ER RONDLOOPT
Heeft Braddie allemaal gestolen, net als die Playstationsquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uitkeringstrekkers met zulke dure telefoons.
Tonia zal er blij mee zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft Braddie allemaal gestolen, net als die Playstations
Geen LG G2 hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Braddie het volgende:
Waarom heeft samsung zon bazen telefoon uitgebracht?ik heb zelf een galaxy s2.. typ nu met de s4 van mijn ma en het voelt allemaal veel stabieler en sneller aan.. en ook een stuk accurater
Klacht: een Galaxy S2 hebben
Tevens ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb eerst de Galaxy S Plus gehad, daarna de S3 en nu de S4, maar ik moet zeggen dat het verschil tussen de S3 en S4 niet supergroot is verder, ik deed het vooral voor de batterijduur en de camera.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Braddie het volgende:
Waarom heeft samsung zon bazen telefoon uitgebracht?ik heb zelf een galaxy s2.. typ nu met de s4 van mijn ma en het voelt allemaal veel stabieler en sneller aan.. en ook een stuk accurater
Klacht: een Galaxy S2 hebben
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Braddie dikke vriendloze autist met je kutklachten opzouten.
Lekker sneaky foto's maken van minderjarige meisjes zeker, viespeuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb eerst de Galaxy S Plus gehad, daarna de S3 en nu de S4, maar ik moet zeggen dat het verschil tussen de S3 en S4 niet supergroot is verder, ik deed het vooral voor de batterijduur en de camera.
Maar tussen de S2 en de S4 zit uiteraard wel een groter verschil qua snelheid en gemak.
S4 mini is kleiner hoor?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb de s4 mini. Groter ook als s2. Eerste kon ik niet mee bellen omdat men mij niet verstond aan de andere kant. Ben ik niet ingetrapt, ondanks velen blijft dat voor mij de basis behoefte. Tweede kon niet internetten behoefte twee. Beide vervangen zonder morren.
Samenvatting: Geen baaz maar kut telefoon.
Ik heb, op de Samsung Star en de Ace2 na, geen problemen ermee gehad.quote:
S2: 12,5 x 6,6 x 0,9 centimeterquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef tiho1 het volgende:
[..]
groter dan/als s2. Zelfs groter dan iphone4 volgens mij.
Mensen die zo'n goede smartphone niet verdienen dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb, op de Samsung Star en de Ace2 na, geen problemen ermee gehad.
Al lees ik wel steeds meer klachten over de S4, opzich wel een goede telefoon maar dingen met dat wifi kut is en dat het scherm wel heel makkelijk breekthad daar dan in geinvesteerd ipv die kut gimmicks
Bedoel je dat met dat scherm? Dat lees ik ook alleen maar opvallend vaak in reviews, maar ik kan ook niet ruiken hoe S4 bezitters omgaan met hun telefoontjequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die zo'n goede smartphone niet verdienen dus
Wat Samsungtroep uitgeschakeld en hij werkt perfect.
Jep. In mijn onhandigheid 2x van een kleine hoogte laten vallen en niks aan de hand.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef mapima het volgende:
[..]
Bedoel je dat met dat scherm? Dat lees ik ook alleen maar opvallend vaak in reviews, maar ik kan ook niet ruiken hoe S4 bezitters omgaan met hun telefoontje
Maat van de telefoon?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef mapima het volgende:
[..]
S2: 12,5 x 6,6 x 0,9 centimeter
S4 mini: 12.46 x 6,13 x 0,89
Ik weet niet hoe jij erbij komt dat de s4 mini groter is? miss wel dan de iphone 4 maar niet groter dan de s2quote:
Dat viel mij wel op ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:15 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb drie jaar s2 gehad. Ik bedoel het scherm. Niet de telefoon.
de schermen zijn 4,3 inch zodat ze beide hetzelfde lijken maar de s2 heeft een breder scherm de s4 mini dan weer een langerquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef tiho1 het volgende:
Sorry in kwadraat. De s2 is 0'1 inch groter. Dat is 0,1 x 2,7 cm ongeveer. Het scherm was dus diagonaal 2,7 mm groter.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
quote:
quote:
Daarom heb ik het ook alleen over de hardware, lul.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je geen benul. Samsung is alleen maar goed in het maken van hardware. Die touchwiz van ze is pure aids en er zitten tal van kansloze features in waar niemand op zit te wachten. Een video speler die stopt zodra je de andere kant op kijkt of air gestures
De bouwkwaliteit van Samsung smartphones is ook vullis.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook alleen over de hardware, lul.
Ik laat mijn anderhalfjare Samsung dagelijks op de grond vallen en hij reageert nog bijna als nieuw.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit van Samsung smartphones is ook vullis.
Dat kan gewoon uit hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je geen benul. Samsung is alleen maar goed in het maken van hardware. Die touchwiz van ze is pure aids en er zitten tal van kansloze features in waar niemand op zit te wachten. Een video speler die stopt zodra je de andere kant op kijkt of air gestures
quote:
Ditquote:
Klopt wel ja maar die kansloze shit kan gewoon uitgezet natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef o.us2.0 het volgende:
ik geniet met volle teugen van mijn iphone 6 groeten o.us2.0
verzonden vanaf mijn Nokia N95 mini
mag ik vragen als je kaal benquote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje fokken, beetje fucken....hoezo?
o heb jy geen haar aan de restquote:Op woensdag 25 december 2013 02:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op mijn hoofd kort haar en de rest gaat je niks aan.
De mijne komt vrijdag binnenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
Als je dan toch een Android telefoon wilt, neem dan een LG Nexus 5
Daarom, dat is hetzelfde als haten op kwaliteit, heeft weinig zinquote:
Motorola Moto Gquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
LGquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
LG produceert de N5 alleen maar. Google heeft het ontwerp gemaakt en je hebt altijd de nieuwste Android versie.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
LGDan liever een iPhone waar ik zo'n hekel aan heb.
Je zegt het zelf.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
LG produceert de N5 alleen maar. Google heeft het ontwerp gemaakt en je hebt altijd de nieuwste Android versie.
Niet nodig, het is een LG.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lees de reviews er maar op na
Royalty's van zijn foto's voor condoom motivatie reclames.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Braddie wisselt nog vaker van telefoon dan van onderbroek.
Ik dacht dat je aan de iphone was en dat android vreselijk kut was?
Opeens toch weer aan de android en nu wil je een S4.
Waar betaal je dat toch allemaal van?
Braddie is een crimineelquote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Jij wil best veel voor een steuntrekker he Braddie.
Een rijbewijs
Een auto
Een Tyros
Een dure telefoon
Een nieuwe laptop
Op jezelf wonen
Een nieuwe camera
enz.
Ach, een paar consoles, televisies en instrumenten jatten en helen en dan ben je er zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Jij wil best veel voor een steuntrekker he Braddie.
Een rijbewijs
Een auto
Een Tyros
Een dure telefoon
Een nieuwe laptop
Op jezelf wonen
Een nieuwe camera
enz.
Goede kick welquote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
Ik heb een S4 nu hehe wat een bazenapparaatEn ik had vroeger een S2 en herken de OP
terechte klacht
Boeiend, dat gaat 'ie weer met wat 'vrienden' van het kamp op rooftocht, verkoopt 'ie z'n gestolen waar op FOK! en kan 'ie weer een paar maandjes vooruit.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef gelepino het volgende:
Waarom ben jij nou nooit eens tevreden met wat je hebt Braddie? Voor iemand met een Wajong uitkering geef je geld uit als water. De ene na de andere miskoop.
Stel dat je de S4 nu zou kopen. Dan weet ik zeker dat je over 3 maanden een S5 wilt. Todat er natuurlijk weer een Iphone 6 uitkomt of zo, want dan is Android opeens weer kut en moet je weer Apple hebben.
Ghehehè..quote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Eens.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik moet zeggen, als ik geen iOS-gebruiker was en net niet een 5S gehaald dan zou ik of, in de Android-categorie voor de Note 3, G2 of N5 zijn gegaan, of in de WP8-segment zou ik voor de Lumia 1020 zijn gegaan. Ook fijne toestellen.
Swiftkey.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Pharkus het volgende:
S4 mini hier, qua toetsenbord vind ik de htc's veel beter.
Ik zal het je even sterker vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef gelepino het volgende:
Waarom ben jij nou nooit eens tevreden met wat je hebt Braddie? Voor iemand met een Wajong uitkering geef je geld uit als water. De ene na de andere miskoop.
Stel dat je de S4 nu zou kopen. Dan weet ik zeker dat je over 3 maanden een S5 wilt. Todat er natuurlijk weer een Iphone 6 uitkomt of zo, want dan is Android opeens weer kut en moet je weer Apple hebben.
Jij hebt met recht de juiste profielfoto (of eigenlijk gif) uitgekozen. Rare posts plaats jij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb de s4 mini. Groter ook als s2. Eerste kon ik niet mee bellen omdat men mij niet verstond aan de andere kant. Ben ik niet ingetrapt, ondanks velen blijft dat voor mij de basis behoefte. Tweede kon niet internetten behoefte twee. Beide vervangen zonder morren.
Samenvatting: Geen baaz maar kut telefoon.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tonia zal er blij mee zijn.
Heeft-ie dat niet? Ik dacht dat Samsung dat altijd wel toevoegde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
S4 is kut en weet je waarom? Omdat hij geen FM radio heeft.
Bestaan genoeg apps hiervoor ;')quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft ie wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij hebt met recht de juiste profielfoto (of eigenlijk gif) uitgekozen. Rare posts plaats jij.
Hoesje erover en je ziet er bijna niks meer vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |