Ik zal het je even sterker vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef gelepino het volgende:
Waarom ben jij nou nooit eens tevreden met wat je hebt Braddie? Voor iemand met een Wajong uitkering geef je geld uit als water. De ene na de andere miskoop.
Stel dat je de S4 nu zou kopen. Dan weet ik zeker dat je over 3 maanden een S5 wilt. Todat er natuurlijk weer een Iphone 6 uitkomt of zo, want dan is Android opeens weer kut en moet je weer Apple hebben.
Jij hebt met recht de juiste profielfoto (of eigenlijk gif) uitgekozen. Rare posts plaats jij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb de s4 mini. Groter ook als s2. Eerste kon ik niet mee bellen omdat men mij niet verstond aan de andere kant. Ben ik niet ingetrapt, ondanks velen blijft dat voor mij de basis behoefte. Tweede kon niet internetten behoefte twee. Beide vervangen zonder morren.
Samenvatting: Geen baaz maar kut telefoon.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tonia zal er blij mee zijn.
Heeft-ie dat niet? Ik dacht dat Samsung dat altijd wel toevoegde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
S4 is kut en weet je waarom? Omdat hij geen FM radio heeft.
Bestaan genoeg apps hiervoor ;')quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft ie wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij hebt met recht de juiste profielfoto (of eigenlijk gif) uitgekozen. Rare posts plaats jij.
Hoesje erover en je ziet er bijna niks meer vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |