Engnekquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
HOUD NOU EENS GODVERDOMME JE PESTTYFUSMUIL BRADDIE, VUILE ENGNEK DIE JE ER RONDLOOPT
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
HOUD NOU EENS GODVERDOMME JE PESTTYFUSMUIL BRADDIE, VUILE ENGNEK DIE JE ER RONDLOOPT
Heeft Braddie allemaal gestolen, net als die Playstationsquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uitkeringstrekkers met zulke dure telefoons.
Tonia zal er blij mee zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft Braddie allemaal gestolen, net als die Playstations
Geen LG G2 hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Braddie het volgende:
Waarom heeft samsung zon bazen telefoon uitgebracht?ik heb zelf een galaxy s2.. typ nu met de s4 van mijn ma en het voelt allemaal veel stabieler en sneller aan.. en ook een stuk accurater
Klacht: een Galaxy S2 hebben
Tevens ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uitkeringstrekkers met zulke dure telefoons.
Ik heb eerst de Galaxy S Plus gehad, daarna de S3 en nu de S4, maar ik moet zeggen dat het verschil tussen de S3 en S4 niet supergroot is verder, ik deed het vooral voor de batterijduur en de camera.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Braddie het volgende:
Waarom heeft samsung zon bazen telefoon uitgebracht?ik heb zelf een galaxy s2.. typ nu met de s4 van mijn ma en het voelt allemaal veel stabieler en sneller aan.. en ook een stuk accurater
Klacht: een Galaxy S2 hebben
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Braddie dikke vriendloze autist met je kutklachten opzouten.
Lekker sneaky foto's maken van minderjarige meisjes zeker, viespeuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb eerst de Galaxy S Plus gehad, daarna de S3 en nu de S4, maar ik moet zeggen dat het verschil tussen de S3 en S4 niet supergroot is verder, ik deed het vooral voor de batterijduur en de camera.
Maar tussen de S2 en de S4 zit uiteraard wel een groter verschil qua snelheid en gemak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |