quote:
quote:
Daarom heb ik het ook alleen over de hardware, lul.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je geen benul. Samsung is alleen maar goed in het maken van hardware. Die touchwiz van ze is pure aids en er zitten tal van kansloze features in waar niemand op zit te wachten. Een video speler die stopt zodra je de andere kant op kijkt of air gestures
De bouwkwaliteit van Samsung smartphones is ook vullis.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook alleen over de hardware, lul.
Ik laat mijn anderhalfjare Samsung dagelijks op de grond vallen en hij reageert nog bijna als nieuw.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit van Samsung smartphones is ook vullis.
Dat kan gewoon uit hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je geen benul. Samsung is alleen maar goed in het maken van hardware. Die touchwiz van ze is pure aids en er zitten tal van kansloze features in waar niemand op zit te wachten. Een video speler die stopt zodra je de andere kant op kijkt of air gestures
quote:
Ditquote:
Klopt wel ja maar die kansloze shit kan gewoon uitgezet natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef o.us2.0 het volgende:
ik geniet met volle teugen van mijn iphone 6 groeten o.us2.0
verzonden vanaf mijn Nokia N95 mini
mag ik vragen als je kaal benquote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje fokken, beetje fucken....hoezo?
o heb jy geen haar aan de restquote:Op woensdag 25 december 2013 02:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op mijn hoofd kort haar en de rest gaat je niks aan.
De mijne komt vrijdag binnenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
Als je dan toch een Android telefoon wilt, neem dan een LG Nexus 5
Daarom, dat is hetzelfde als haten op kwaliteit, heeft weinig zinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |