Ja altijd leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef -Spring het volgende:
En morgenmiddag ergens rond drieën/vieren? Kun je uitkateren, heb je toch nog een doel voor die dag en hoef je je niet schuldig te voelen. (Als je daar überhaupt last van hebt.)
Was het een leuk gesprek met die oud-schoolgenoot?

Ik ben echt een pure 100% beta. Ik had al zo'n gevoel wanneer je dat postte, en over de medicatie die bij je werkte en de symptonen die je vertoonde. De omgekeerde wereld, van 100% alpha richting 100% beta en effectiviteit geht futsi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef -Spring het volgende:
s_e, grappig dat je dat zegt over alpha's en bèta's. Ik ben idd een echte alpha. Maar ik ben wek erg rationeel (dat heeft me de afgelopen 17 jaar ook staande gehouden). Ik ben zelfs zo rationeel, dat ik me ervan bewust ben dat de werking van ad, ook in mijn geval, best wel eens hartstikke placebo zou kunnen zijn.

Dat verwacht ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:58 schreef Murmeli het volgende:
Balen cue! Hoop dat je schoolgenoot nog terug komt

Wat een _tot nu toe_ mooi verhaal. Ik hoop dat je je zo kan blijven voelen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef -Spring het volgende:
Hoi! Ik val weer even binnen.
Thanks voor de reacties op mijn (dysthymie)verhaal!
Kuolema, ik slik nu 20 mg. En zoals ik me nu voel blijf ik daar ook op.
En geen idee hoe lang ik het nog ga slikken. Ik moet bekennen dat ik nog niet aan stoppen moet denken. Mn leven voelt zoveel lichter op het moment. Bijna letterlijk zelfs: mn ledematen lijken echt minder zwaar. En ik merk nog steeds zoveel kleine veranderingen. Dat ik gewoon naar de wc ga als ik moet bijvoorbeeld, ipv het de hele dag uit te stellen omdat ik er te beroerd voor ben. Of wat te drinken pak. En dat ik mn vriend niet meer intens haat als ie me niet verstaat en ik (nóg) een keer moet herhalen wat ik zei.![]()
De weerzin die ik binnenin stiekem voor werkelijk álles voelde is weg. En ik hoef er dus ook niet meer tegen te vechten. Ik heb altijd gedacht dat ik binnenin een luie chagrijn was en was continu bezig om mezelf een schop onder mn kont te geven. En ik schaamde me voor hoe ik me echt voelde.
Kortom, ik voel me nog steeds de verbeterde versie van mezelf.
s_e, grappig dat je dat zegt over alpha's en bèta's. Ik ben idd een echte alpha. Maar ik ben wek erg rationeel (dat heeft me de afgelopen 17 jaar ook staande gehouden). Ik ben zelfs zo rationeel, dat ik me ervan bewust ben dat de werking van ad, ook in mijn geval, best wel eens hartstikke placebo zou kunnen zijn.

Maar nu zou je er in principe rekening mee kunnen houden en zorgen dat je niet tot 9 uur hoeft uit te katerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja altijd leuk.
Nouja uitkijkateren is bij mij tot 9 savonds

Maar t is gezellig, ik wik tot 9 uur uitkaterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar nu zou je er in principe rekening mee kunnen houden en zorgen dat je niet tot 9 uur hoeft uit te kateren

Gewoon veel water drinken tijdens het zuipen, heb al in geen jaren meer een kater gehad!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar t is gezellig, ik wik tot 9 uur uitkateren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon veel water drinken tijdens het zuipen, heb al in geen jaren meer een kater gehad!Ja dat snap ik, mAr wil ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Je wil gewoon lazarus worden en morgen brak zijn en je niks meer herinneren eigk? Hihihiquote:

zou leuk zjn idd. zit nu wel bij de nazit, maar geen reet aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je wil gewoon lazarus worden en morgen brak zijn en je niks meer herinneren eigk? Hihihi

Wat bedoel je met je laatste zin? Dat ad bij bèta's niet werkt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben echt een pure 100% beta. Ik had al zo'n gevoel wanneer je dat postte, en over de medicatie die bij je werkte en de symptonen die je vertoonde. De omgekeerde wereld, van 100% alpha richting 100% beta en effectiviteit geht futsi.

Isse onzin. Beta hier en prima met adeetjesquote:Op woensdag 25 december 2013 07:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je laatste zin? Dat ad bij bèta's niet werkt?

Ik word al ellendig van de gedachte, in de kroeg hangen als ie dicht is. Blegh. Alcohol die uit begint te werken, iedereen die een beetje kriegel wordt, het vooruitzicht van een kater. Hu.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zou leuk zjn idd. zit nu wel bij de nazit, maar geen reet aan

Gewoon doorzuipenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik word al ellendig van de gedachte, in de kroeg hangen als ie dicht is. Blegh. Alcohol die uit begint te werken, iedereen die een beetje kriegel wordt, het vooruitzicht van een kater. Hu.

Nah, uiteraard werkt het bij sommige wel. Ik zeg nergens dat het bij beta's niet werkt en bij alpha's wel, ik noemde puur de symptonen die jij noemde, dat het bij een alpha in dat geval makkelijker kan werken, aldus mijn peut. Dat is hetzelfde als CGT therapie. Je hoeft geen rocket scientist zijn om te begrijpen dat de invloed van die therapie anders is op iemand met MBO Nederlands ten opzichte van iemand met een dubbele master in Econometrie en Technische Wiskunde om maar wat te noemen. Niet dat de 1 minder is ivg met de ander, maar men denkt nu eenmaal anders. Sommige mate van depressies komen nu eenmaal meer voor bij meer analytische mensen.quote:Op woensdag 25 december 2013 07:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je laatste zin? Dat ad bij bèta's niet werkt?

Kusje!quote:

quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop dat iedereen de kerstdagen goed doorkomt![]()
Hier een twerkende Kerstman. Omdat het kan.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |