Snel, zet het op een zuipen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
M'n ouders hadden 2 uur vertraging met de ferry, dus het duurt nog wel even voor ze hier zijn![]()
En ze heeft zelf tieten. Nog oneerlijker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel, maar zij heeft ook een 39' flatscreen gekregen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh, drank zat, pils, Guinness, wijn, whisky, vodka. Ik heb normaal vrijwel geen drank in huis.
Het zit je hoog he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ze heeft zelf tieten. Nog oneerlijker.
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbierquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh, drank zat, pils, Guinness, wijn, whisky, vodka. Ik heb normaal vrijwel geen drank in huis.
Ik heb soms wel wat bier of wijn in huis hoor,maar niet in deze hoeveelhedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbier), 2 soorten berenburg, paar flessen whiskey en dan nog wat random drank.
R&P / R&P Feedbackquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef LesMiserables het volgende:
OOPS
R&P / Dating(site)-ervaringen #419
Niet in het juiste sub forum geplaatst, kan een modje dat doen ?
Goed zo, van je afbijten als een leeuw!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
R&P / R&P Feedback
DAT is wel de Feedback
Behulpzaam zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Goed zo, van je afbijten als een leeuw!
Wij hebben hier zaterdag pas eters, en dan doen we een Italiaanse avond. En daar schillen we niks voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Mn hand doet zeer van t schillen van stoofpeertjes
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbier), 2 soorten berenburg, paar flessen whiskey en dan nog wat random drank.
rosebier idd, maar ook kriek en duchesse de bourgogne.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.
Briezers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.
dit is allemaal voor mijzelfquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben hier zaterdag pas eters, en dan doen we een Italiaanse avond. En daar schillen we niks voor
De dag dat jij volwassen wordt, wat ga jij dan veel ontdekkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Seikcid het volgende:
Maar er bestaan vrijwel geen vrouwen die bier drinken, alleen wijven.
Ik wacht er nog steeds opquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De dag dat jij volwassen wordt, wat ga jij dan veel ontdekken
Duchesse, dat is toch die met Champagnegist toch? Feestbiertjequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rosebier idd, maar ook kriek en duchesse de bourgogne.
Gaat nooit gebeuren, ouwe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De dag dat jij volwassen wordt, wat ga jij dan veel ontdekken
Ik heb haar te goed opgevoed. Kreng lust alleen maar speciaalbier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen die bier drinken zijn alleen maar een zegen, lekker makkelijk met bestellen.
Toch nog ergens goeie smaak inquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb haar te goed opgevoed. Kreng lust alleen maar speciaalbier.
Gehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch nog ergens goeie smaak in.
.
16:00 naar huis, dat is al heel watquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Geen kerstmiddag voor jullie? Of is dat iets typisch oost?
Kerstmiddagen op fok doorbrengen als je vrij bent? Ja das typisch 'oost'.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Ja, het is middag. Dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Met dit weer niet hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Kerstmiddagen op fok doorbrengen als je vrij bent? Ja das typisch 'oost'.
de wat? ossen eten geven of zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Eerder naar huis, een dik kerstpakket. Nee, je hebt weinig redenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16:00 naar huis, dat is al heel wat.
Ik moet ook niet zo janken eigenlijk ook over mijn werk.
I know, maar ik ben er toch wel even klaar mee voor vandaagquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder naar huis, een dik kerstpakket. Nee, je hebt weinig reden
Te harigquote:
Oh, nee dat is typisch iets non-Pheno'squote:
Dan zijn de meeste kroegen hier dichtquote:
Bier wat tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt? Ben jij Q's nemesis? Zijn Lex Luthor, zijn Joker, zijn Harry Osborne?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
Maar wel goed dat je het zegt, ik heb vast nog bier dat tegen de datum aan gaat lopen in de koelkast staan. maar eens inleveren bij de kringloop of zo
Ik ben de dreiging die flappert door de nachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier wat tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt? Ben jij Q's nemesis? Zijn Lex Luthor, zijn Joker, zijn Harry Osborne?
Vandaar dat Q nooit buiten komtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht
het neemt ruimte in!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb bier gedronken wat al jaren over datum was, en het was heerlijk.
Soms moet je weten op te offeren.quote:
75quote:
Waarom wacht je nog als je toch alleen maar op internet zitquote:
3 displays, ben oprecht nog dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wacht je nog als je toch alleen maar op internet zit
MyAt, AT en new topics?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 displays, ben oprecht nog dingen aan het doen.
Je kunt het goed maken door de laatste 60 minuten marteling te delen met mijquote:
Je hebt er geen reet aan, maar ik moet ook gewoon de volle mep hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het goed maken door de laatste 60 minuten marteling te delen met mij
AD beheer, Exchange databasebeheer en FOK!quote:
Zo altruïstisch ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het goed maken door de laatste 60 minuten marteling te delen met mij
Daarna wel twee dagen vrij hoop ik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt er geen reet aan, maar ik moet ook gewoon de volle mep hoor
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo altruïstisch ben ik nou ook weer niet.
Als het goed is wel. En vrijdag weer aan de bak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarna wel twee dagen vrij hoop ik?
24 uurs bedrijf hier. Al zou ik kerstnacht willen werken zou het geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest eigenlijk. Fijne kerstdagen allen!
Jij moet ook niet buiten komen, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja hoi. Zelfs de helft van de treinen rijdt niet
Lijkt mij logisch als er maar 10% van het reguliere aanbod isquote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja hoi. Zelfs de helft van de treinen rijdt niet
Zo'n afwijkend schema kunnen ze een autist als mij toch niet aandoen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch als er maar 10% van het reguliere aanbod is
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo'n afwijkend schema kunnen ze een autist als mij toch niet aandoen?
MyAT.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:08 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik moest zoeken, ik zag het topic niet meer in de R&P-topiclijst
geen nieuwe topics te zien daarquote:
true thatquote:
Vanavond de laatste keer vreetfestijn. Schaamteloos gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true that![]()
Dacht gisteren alleen vloeibaar voedsel (bier) op te kunnen nemen...hadden ze in mijn vaste kroeg een buffet geregeld
Belachelijk!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true that![]()
Dacht gisteren alleen vloeibaar voedsel (bier) op te kunnen nemen...hadden ze in mijn vaste kroeg een buffet geregeld
Ik staar een beetje naar m'n scherm. Soms hou ik m'n hoofd wat scheef, voor de afwisselingquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk!![]()
Ik was 5:00 thuis, aardig lam en moet nu weer aan het werk. Thuis, dat wel maar er komt weinig uit.
Werken zul je, loonslaaf!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:10 schreef ArTiC het volgende:
verplichte snipperdag
hoewel straks mijn oproepdienst ingaat voor dit weekend![]()
Zei de andere loonslaafquote:
Piepeloi.quote:
Zielûg zijn wij he?quote:
keiquote:
Ja, ik hier ook zo ongeveer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik staar een beetje naar m'n scherm. Soms hou ik m'n hoofd wat scheef, voor de afwisseling
Tijd voor ontbijtquote:
Gewoon ontbeten en geluncht. Mensen die zich helemaal volvreten op de feestdagenquote:
Alleen 1e kerstdag. En niet eens zo heel veel meer dan normaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon ontbeten en geluncht. Mensen die zich helemaal volvreten op de feestdagen_!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh neeeee er is iets veranderd!!
Sondevoeding!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lust niks dus dat volvreten valt helaas altijd wel mee
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh gelukkig corrigeerde ie dat op tijd.
Voor er weer allerlei domme verwachtingen gewekt worden bij die arme mannen
Nou, je ziet hier soms topics voorbij komen....quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof niet dat er nog mannen zijn die in dat soort sprookjes geloven.
dat ligt er maar net aan waar je naar kijktquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je ziet hier soms topics voorbij komen....
Jouw UIquote:
Simon's cat is awesomequote:
quote:
Haarballenquote:
Pluizige, eigenwijze, egoïstische haarballen met een eigen wil. Dat dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pluizige, eigenwijze, egoïstische haarballen met een eigen wil. Dat dan weer wel
Omg. Te cutequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt het!!
Die van mij kwam met de post!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ze kan er ook heel charmant bij zitten
[ afbeelding ]
Ik ga over een paar dagen een kat uit het asiel halenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg geloof ik een extra kat over een paar dagen
Mensen die dieren uit het asiel halenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ga over een paar dagen een kat uit het asiel halen
Ik denk zelfs een kat met een halve staart en die een teen mistquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die dieren uit het asiel halen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een kat met een halve staart en die een teen mist
Herkenbaarheidquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
wel even in het kattenfoto's topic posten dan als je hem/haar hebt
tweedehands cavia'squote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die dieren uit het asiel halen
Cavia's zijn coolquote:
Ja, maar die zijn dood…. (mag ik hopen)quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik haal dieren altijd bij de supermarkt.
Waarom niet? Mijn oom en tante hebben katten en konijnen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cavia's zijn cool
Heb er vroeger ook twee gehad..
Nu met de katten lijkt me dat niet slim idee
Can you kick it?quote:
Old school stylequote:
Vroegah, toen hiphop nog niet van vuilniszakken dragende bontkraagjes wasquote:
Toen negers nog ècht boos waren, of gewoon tofquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vroegah, toen hiphop nog niet van vuilniszakken dragende bontkraagjes was
anders komen de cavia's je slaapkamer in?quote:
Geweldige band, geweldig albumquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
Volgend jaar komt the Roots opnieuw op vinyl…
[ afbeelding ]
zichzelf...quote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ze weegt 6.nogwat
En ze is mega groot dus dat scheelt
Volgens de dierenarts is ze op het randje van te dik
En schijten ze de hele boel onder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
anders komen de cavia's je slaapkamer in?
Ja, dat was vroeger altijd zo leuk toen ik ze nog had…. Had je ze op schoot, piste ze je broek onderquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En schijten ze de hele boel onder.
quote:
Dikke beestjes zijn best grappigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou wel van dikke beestjes
Ik ben zelf ook een dik beestje
Dat is niet dik, dat is enorm dik en grootquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou wel van dikke beestjes
Ik ben zelf ook een dik beestje
nou dat ben ik ook dus dat is ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet dik, dat is enorm dik en groot
A whole lot of woman to lovequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat ben ik ook dus dat is ook leuk
Getver, vieze meukquote:
quote:I want another slice of rhubarb tart
I want another lovely slice
I'm not disparaging the blueberry pie
But rhubarb tart is oh-so-very nice
A rhubarb what? A rhubarb tart
A what-barb tart? A rhu-barb tart
I want another slice of rhubarb tart
The principles of modern philosophy
Were postulated by Descartes
Discarding everything he wasn't certain of
He said, "I think therefore I am rhubarb tart"
Rene who? Rene Descartes
Poor mutt, he thought he was a rhubarb tart
Rhubarb tart has fascinated all the poets
Especially the Immortal Bard
He made Richard the Third call out at Bosworth Field
"My kingdom for a slice of rhubarb tart"
Immortal what? Immortal tart
Rhubarb what? A rhubarb Bard
[ From: http://www.elyrics.net]
As rhymes go that is really pretty bad
Since Wassily Kandinsky and Paul Klee
Laid down the axioms of abstract art
Even Jackson Pollock and Piet Mondrian
Prefer to paint a slice of rhubarb tart
Wassi who? A Wassi-ly
Kandin who? A Kandin-sky
And how he get in there for a start?
Read all the existentialist philosophers
Like Schopenhauer and Jean-Paul Sartre
Even Martin Heidegger agreed on one thing
Eternal happiness is rhubarb tart
Jean-Paul who? Jean Paul Sartre
That sounds just like a rhyme from Lionel Bart
I want another slice of rhubarb tart
I want another lovely slice
I'm not disparaging the blueberry pie
But rhubarb tart is oh-so-very nice
Van onze vrienden van Monthy Pythonquote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Whahahahha waar heb je die nou weer vandaan?
I love it!
quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van onze vrienden van Monthy Python
Monty Python is van alle gemakken voorzien!quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit geweten dat die een rhubarb liedje hadden
Gok dat het A'foort gaat worden.. dus Q is veiligquote:Op maandag 30 december 2013 07:56 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, komkommermeiske gaat Utrecht onveilig maken toch?
Utrecht is veul leuker joh!quote:Op maandag 30 december 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat het A'foort gaat worden.. dus Q is veilig
Nog steeds een stuk dichterbij dan Enschede. En ik ben best vaak in Amersfoort. Vaker dan in Enschede iig.quote:Op maandag 30 december 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat het A'foort gaat worden.. dus Q is veilig
Ja, maar ik deed niet mee omdat het een variant werd van de obligate Apple vs Android discussiequote:
A'foort - Utrecht is goed te doen idd. Scheelt zo'n 3 uur reizen op 1 dagquote:Op maandag 30 december 2013 08:03 schreef Q. het volgende:
Nog steeds een stuk dichterbij dan Enschede. En ik ben best vaak in Amersfoort. Vaker dan in Enschede iig.
Waarom wil je hem dan nu wel houden?quote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed niet mee omdat het een variant werd van de obligate Apple vs Android discussie
Omdat ik op een dood kantoor zitquote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil je hem dan nu wel houden?
Apple!quote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed niet mee omdat het een variant werd van de obligate Apple vs Android discussie
Check.quote:Op maandag 30 december 2013 08:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik op een dood kantoor zit
Apeldoorn is helemaal kut, dan is Amersfoort, mits je een beetje in de buurt van het centrum zit, nog wel te doen. En er is een nachttrein naar Utrecht dus tegenwoordig in het weekend en ook nog een nachtbus.quote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
A'foort - Utrecht is goed te doen idd. Scheelt zo'n 3 uur reizen op 1 dag![]()
Dus dan ben ik al wel tevreden. Als ik het voor de huizen zou moeten doen was het Apeldoorn geworden.. maarja, dat is én nog ver weg én saai.
Zie wat je gedaan hebt Barbquote:Op maandag 30 december 2013 08:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple!![]()
Ik heb net een nieuwe iPhone 5S en iPad Mini Retina.![]()
I love them!!
Daaromquote:Op maandag 30 december 2013 08:07 schreef Q. het volgende:
Apeldoorn is helemaal kut, dan is Amersfoort, mits je een beetje in de buurt van het centrum zit, nog wel te doen. En er is een nachttrein naar Utrecht dus tegenwoordig in het weekend en ook nog een nachtbus.
Zolang het maar geen Vathorst is, dan kan je net zo goed in Enschede blijven wonen.quote:Op maandag 30 december 2013 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ga niet heel ver weg zitten van het centrum hoop ik. Sowieso fietsafstand
Dat is geen fietsafstandquote:Op maandag 30 december 2013 08:10 schreef Q. het volgende:
Zolang het maar geen Vathorst is, dan kan je net zo goed in Enschede blijven wonen.
Vathorstquote:Op maandag 30 december 2013 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Vathorst is, dan kan je net zo goed in Enschede blijven wonen.
quote:Op maandag 30 december 2013 08:15 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en raad eens wie er op 1 januari om 8 uur 's ochtends mag beginnen?
Omdat de vrouw van een collega van mij zonodig moest werpen en hij daarom zo nodig vrij moest hebben.quote:
Arme vrouwquote:Op maandag 30 december 2013 08:24 schreef Barbusse het volgende:
Omdat de vrouw van een collega van mij zonodig moest werpen en hij daarom zo nodig vrij moest hebben.
Ik vind het nu al een lelijke kutbaby.quote:
Dat is het toch sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 08:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het nu al een lelijke kutbaby.
Truequote:
Serieus? Dan duik ik net mn bed in.quote:Op maandag 30 december 2013 08:15 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en raad eens wie er op 1 januari om 8 uur 's ochtends mag beginnen?
Hier zijn inmiddels ook al *huu* mensen binnengekomen.quote:Op maandag 30 december 2013 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Echt had ik nu maar m'n mond dicht gehouden over dat ik hier alleen zat
Dat hoop ik ook.. al denk ik niet dat ik het zo lang vol houquote:
HAATquote:
HAAT2quote:Op maandag 30 december 2013 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. al denk ik niet dat ik het zo lang vol hou
Kroeg is tot 9 open.. dus ga m'n best doen
Ik hou bij mij thuis een feestje, 25 man. Wordt weer een lekkere pleuriszooi.quote:Op maandag 30 december 2013 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. al denk ik niet dat ik het zo lang vol hou
Kroeg is tot 9 open.. dus ga m'n best doen
Dat wordt opruimenquote:Op maandag 30 december 2013 08:52 schreef Q. het volgende:
Ik hou bij mij thuis een feestje, 25 man. Wordt weer een lekkere pleuriszooi.
quote:Op maandag 30 december 2013 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou bij mij thuis een feestje, 25 man. Wordt weer een lekkere pleuriszooi.
quote:Op maandag 30 december 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkt het achteraf ook nog eens een klotefeest te zijn geweest
Waddup, dawg.quote:
Dan bel ik zelf de politie wel om te klagen over geluidsoverlast.quote:Op maandag 30 december 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkt het achteraf ook nog eens een klotefeest te zijn geweest
Want het is pas een feest als de pliesie is geweest!quote:Op maandag 30 december 2013 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan bel ik zelf de politie wel om te klagen over geluidsoverlast.
Ik ben niet zo moeilijk, some might even say I'm...easyquote:
Wanneer gaan jullie nou batsen als konijnen en 721687364 kinderen maken?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 09:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou batsen als konijnen en 721687364 kinderen maken?
Waarom ben ik niet verrast?quote:Op maandag 30 december 2013 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk, some might even say I'm...easy.
It takes one to know one?quote:
Dat hoort toch?quote:
Blijkbaar, maar ik zie er toch even vanaf.quote:
Niet geschoten is, nou ja, je snapt hetquote:Op maandag 30 december 2013 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Doet me trouwens denken aan het weekend. Was in de kroeg, uurtje of half 7 smorgens en waren daar met nog 2 meiden en twee kerels. 1 van die kerels vond beide meiden wel leuk, maar helaas, ze gingen met z'n tweeen gewoon naar huis. Dacht die kerel mij nog leuk mee te kunnen krijgen![]()
Al die bacteriënquote:Op maandag 30 december 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Je moet ook niet te lang nadenken over seks en hoe het allemaal werkt.
Is goed voor je immuunsysteem.quote:
VOOR ALS JE ZWANGER BENT ZEKER!?!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 09:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het niet vies was hadden ze het wel knuffelen genoemd.
quote:Op maandag 30 december 2013 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen het er zo over hebben ga ik bijna kotsen van het woord "knuffelen"![]()
Niet dat het verder niet lekker is, maar pff
I'd rather cuddle then have sex.quote:
Wie ben jij en hoe kom je aan heatwave's account?quote:Op maandag 30 december 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'd rather cuddle then have sex.
Jij faalt voor de toets Engels zie ikquote:Op maandag 30 december 2013 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe kom je aan heatwave's account?
quote:Op maandag 30 december 2013 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Sorry ik produceer brainfartsnog 2 dagen werken tot die 30 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |