Snel, zet het op een zuipen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
M'n ouders hadden 2 uur vertraging met de ferry, dus het duurt nog wel even voor ze hier zijn![]()
En ze heeft zelf tieten. Nog oneerlijker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel, maar zij heeft ook een 39' flatscreen gekregen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh, drank zat, pils, Guinness, wijn, whisky, vodka. Ik heb normaal vrijwel geen drank in huis.
Het zit je hoog he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ze heeft zelf tieten. Nog oneerlijker.
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbierquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh, drank zat, pils, Guinness, wijn, whisky, vodka. Ik heb normaal vrijwel geen drank in huis.
Ik heb soms wel wat bier of wijn in huis hoor,maar niet in deze hoeveelhedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbier), 2 soorten berenburg, paar flessen whiskey en dan nog wat random drank.
R&P / R&P Feedbackquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef LesMiserables het volgende:
OOPS
R&P / Dating(site)-ervaringen #419
Niet in het juiste sub forum geplaatst, kan een modje dat doen ?
Goed zo, van je afbijten als een leeuw!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
R&P / R&P Feedback
DAT is wel de Feedback
Behulpzaam zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Goed zo, van je afbijten als een leeuw!
Wij hebben hier zaterdag pas eters, en dan doen we een Italiaanse avond. En daar schillen we niks voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Mn hand doet zeer van t schillen van stoofpeertjes
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbier), 2 soorten berenburg, paar flessen whiskey en dan nog wat random drank.
rosebier idd, maar ook kriek en duchesse de bourgogne.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.
Briezers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.
dit is allemaal voor mijzelfquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben hier zaterdag pas eters, en dan doen we een Italiaanse avond. En daar schillen we niks voor
De dag dat jij volwassen wordt, wat ga jij dan veel ontdekkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Seikcid het volgende:
Maar er bestaan vrijwel geen vrouwen die bier drinken, alleen wijven.
Ik wacht er nog steeds opquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De dag dat jij volwassen wordt, wat ga jij dan veel ontdekken
Duchesse, dat is toch die met Champagnegist toch? Feestbiertjequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rosebier idd, maar ook kriek en duchesse de bourgogne.
Gaat nooit gebeuren, ouwe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De dag dat jij volwassen wordt, wat ga jij dan veel ontdekken
Ik heb haar te goed opgevoed. Kreng lust alleen maar speciaalbier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen die bier drinken zijn alleen maar een zegen, lekker makkelijk met bestellen.
Toch nog ergens goeie smaak inquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb haar te goed opgevoed. Kreng lust alleen maar speciaalbier.
Gehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch nog ergens goeie smaak in.
.
16:00 naar huis, dat is al heel watquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Geen kerstmiddag voor jullie? Of is dat iets typisch oost?
Kerstmiddagen op fok doorbrengen als je vrij bent? Ja das typisch 'oost'.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Ja, het is middag. Dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Met dit weer niet hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Kerstmiddagen op fok doorbrengen als je vrij bent? Ja das typisch 'oost'.
de wat? ossen eten geven of zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Eerder naar huis, een dik kerstpakket. Nee, je hebt weinig redenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16:00 naar huis, dat is al heel wat.
Ik moet ook niet zo janken eigenlijk ook over mijn werk.
I know, maar ik ben er toch wel even klaar mee voor vandaagquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder naar huis, een dik kerstpakket. Nee, je hebt weinig reden
Te harigquote:
Oh, nee dat is typisch iets non-Pheno'squote:
Dan zijn de meeste kroegen hier dichtquote:
Bier wat tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt? Ben jij Q's nemesis? Zijn Lex Luthor, zijn Joker, zijn Harry Osborne?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
Maar wel goed dat je het zegt, ik heb vast nog bier dat tegen de datum aan gaat lopen in de koelkast staan. maar eens inleveren bij de kringloop of zo
Ik ben de dreiging die flappert door de nachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier wat tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt? Ben jij Q's nemesis? Zijn Lex Luthor, zijn Joker, zijn Harry Osborne?
Vandaar dat Q nooit buiten komtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht
het neemt ruimte in!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb bier gedronken wat al jaren over datum was, en het was heerlijk.
Soms moet je weten op te offeren.quote:
75quote:
Waarom wacht je nog als je toch alleen maar op internet zitquote:
3 displays, ben oprecht nog dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wacht je nog als je toch alleen maar op internet zit
MyAt, AT en new topics?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 displays, ben oprecht nog dingen aan het doen.
Je kunt het goed maken door de laatste 60 minuten marteling te delen met mijquote:
Je hebt er geen reet aan, maar ik moet ook gewoon de volle mep hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het goed maken door de laatste 60 minuten marteling te delen met mij
AD beheer, Exchange databasebeheer en FOK!quote:
Zo altruïstisch ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het goed maken door de laatste 60 minuten marteling te delen met mij
Daarna wel twee dagen vrij hoop ik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt er geen reet aan, maar ik moet ook gewoon de volle mep hoor
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo altruïstisch ben ik nou ook weer niet.
Als het goed is wel. En vrijdag weer aan de bak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarna wel twee dagen vrij hoop ik?
24 uurs bedrijf hier. Al zou ik kerstnacht willen werken zou het geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest eigenlijk. Fijne kerstdagen allen!
Jij moet ook niet buiten komen, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja hoi. Zelfs de helft van de treinen rijdt niet
Lijkt mij logisch als er maar 10% van het reguliere aanbod isquote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja hoi. Zelfs de helft van de treinen rijdt niet
Zo'n afwijkend schema kunnen ze een autist als mij toch niet aandoen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch als er maar 10% van het reguliere aanbod is
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo'n afwijkend schema kunnen ze een autist als mij toch niet aandoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |