Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Dat verschilt per vrouw he, wat wil je met dit topic? Ben je zo enorm onzeker dat je je over dit soort dingen druk maakt?
dus een dating-topic?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.
Niet perse, maar meer hoe zij het ervaren hebben in een relatie..quote:
ja, maar wat zegt de mal over knuffelen ?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:57 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen komen allemaal uit dezelfde mal.
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Plofkipje het volgende:
Knuffelen is fijn, mits er ook nog andere activiteiten aan te pas komen
Neen. Ze zegt dat ze alleen wil knuffelen als ze daarna flink uit elkaar getrokken wordt. Het knuffelen is dus bijzaak.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okben jij zelf dus wel iemand die vaak knuffelen wel fijn vind in een relatie ?
Wat een kansloos kut topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okben jij zelf dus wel iemand die vaak knuffelen wel fijn vind in een relatie ?
mits er uiteraard meer gebeurd daarna ?
Dit is wel heel erg anders verwoordquote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Neen. Ze zegt dat ze alleen wil knuffelen als ze daarna flink uit elkaar getrokken wordt. Het knuffelen is dus bijzaak.
Des te erger ik chargeer, des te eerder wordt dit aandachtshoertopic gesloten verwacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg anders verwoord
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef LittleLady het volgende:
Moah als er meer komt wil ik best knuffelen, maar beetje opgeilen en vertrekken dat is ruzie zoeken.
Ok, maar jij ziet het dus niet als een vervelend iets om te doen dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg anders verwoord
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.
Dit. Deze man haalt uit de enige 'relatie' die hij ooit gehad heeft, levenswijsheden voor een heel leven.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex'.
Ze zoekt me uit haarzelf wel steeds op in nieuwe topics die ik aanmaak jaquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
fixedquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex' rechterhand
Gadverquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok... dat is tenminste een positieve instellingquote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Brummetje_ het volgende:
Knuffelen, heerlijk!!
Armen om elkaar heen, lekker stevig en ondertussen tongzoenen.
Niks mis met knuffelen. Hier vindt je verder uitleg wat ik van knuffelen vindquote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef F1978 het volgende:
Met mijn ex was ik best wel fan van knuffelen, nu vroeg ik me af in hoeverre jullie vrouwen dat fijn vinden in een relatie als een man van knuffelen houdt.
Seks daarna kan, maar is niet noodzakelijk... het gaat in eerste instantie om het knuffelen zelf.
Er is dus al een topic over. Slotje erop.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Niks mis met knuffelen. Hier vindt je verder uitleg wat ik van knuffelen vind
R&P / Wel of niet van knuffelen/klef doen houden.
Van vrouwen die alleen graag knuffelen. Ik dus niet. Ik ben gezondquote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Er is dus al een topic over. Slotje erop.
Ben wel benieuwd naar welke vrouwen een dm of pm hebben gekregen van ts naar aanleiding van het reageren in dit topic.
Mannen die reageren in een zogenaamde kuttopic waarin mening van vrouwen wordt gevraagd :quote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit topic overschrijdt iedere perimeter van kutheid zeg.
Juist, jij let tenminste goed opquote:Op donderdag 26 december 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen die reageren in een zogenaamde kuttopic waarin mening van vrouwen wordt gevraagd :100²
Ik heb een dm gehad, sneuquote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Er is dus al een topic over. Slotje erop.
Ben wel benieuwd naar welke vrouwen een dm of pm hebben gekregen van ts naar aanleiding van het reageren in dit topic.
Ik ook, gaat de wereld nu vergaan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook, gaat de wereld nu vergaan?
*geeft knuffel schatjequote:
Nee, maar het leven gaat voorlopig voor jou wel een stuk zwaarder worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook, gaat de wereld nu vergaan?
Ik zal je iets laten wetenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Nee, maar het leven gaat voorlopig voor jou wel een stuk zwaarder worden.
Armageddon spanned tochquote:
En die positieve mensen allemaal hier, maakt mij warm van binnenquote:
Maya-kalender die niet helemaal accuraat was, dit, dat, alles. We gaan eraan en jij met een shitload aan dm's van F1978 in je nek.quote:
Niet huilen, de wereld gaat echt niet vergaan. Ik beloof het je en ik heb geen shitload DM in mijn nek, ik draag iets anders in mijn nek hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Maya-kalender die niet helemaal accuraat was, dit, dat, alles. We gaan eraan en jij met een shitload aan dm's van F1978 in je nek.
Warm van binnen van een topic, wooooow the best things in life are free!quote:Op donderdag 26 december 2013 17:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
En die positieve mensen allemaal hier, maakt mij warm van binnen![]()
Juist... gelukkig wel hequote:Op donderdag 26 december 2013 17:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Warm van binnen van een topic, wooooow the best things in life are free!
Ik ben niet anders ik ben gewoonquote:Op donderdag 26 december 2013 17:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Juist... gelukkig wel healleen van positieve zaken krijg je energie tenslotte, zeikerds zoals sommige hier ga ik mijn energie niet aan verspillen, gelukkig ben jij anders
Juist gewoon lief dusquote:Op donderdag 26 december 2013 17:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet anders ik ben gewoon
Wat dan? Een kralenketting?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:15 schreef complicate het volgende:
[..]
ik draag iets anders in mijn nek hoor.![]()
Nee een liefde-complicate-ketting, mooi toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Wat dan? Een kralenketting?
Weet niet wat het is, maar als jij het mooi vindt, zal het wel goed zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee een liefde-complicate-ketting, mooi toch?
Ik had iets meer vertrouwen in de mens dan nodig was, dus zag t niet aankomenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
En dat voelde je niet al aankomen toen je dit topic opende (in combinatie met de ts)?
Dat is ook een goede eigenschap. Gewoon als wijze levensles zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:31 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Ik had iets meer vertrouwen in de mens dan nodig was, dus zag t niet aankomen
/eenschquote:Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien je zolderkamer eens verlaten om echte mensen tegen te komen. Je kunt niet online knuffelen. En je ex-verhalen kennen we nu wel. Ze moet wel een godin zijn geweest.
Sounds like a perfect match, TS heeft de ware gevonden. Topic had dus wel nut. hehequote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
/eensch
Ik ben gek op knuffelen
Ok... goed te horen, ikzelf vind dat ook wel gezond als een vrouw daarvan houdtquote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
/eensch
Ik ben gek op knuffelen
Ik heb de ware al gevonden die ook heel erg van knuffelen houdtquote:Op donderdag 26 december 2013 19:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Sounds like a perfect match, TS heeft de ware gevonden. Topic had dus wel nut. hehe
Zozo. Dat vind jij wel gezond.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... goed te horen, ikzelf vind dat ook wel gezond als een vrouw daarvan houdt
het is niet iets dat vervelend bedoeld is naar elkaar toe, lijkt mij zo...quote:
Soort zoekt soort.quote:
Vertel dan eens waarom je geen vrienden wil, maar alleen online contact met vreemden.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... goed te horen, ikzelf vind dat ook wel gezond als een vrouw daarvan houdt
Nee, ik mis haar niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vertel dan eens waarom je geen vrienden wil, maar alleen online contact met vreemden.
Je komt op mij enorm wanhopig en eenzaam over, duidelijk op zoek naar affectie. Als je een vriendin wilt, zul je toch een sociale kring moeten opbouwen.
Je spreekt vaak alsof je ontzettend veel levenservaring hebt en anderen wil helpen etc. Volgens mij moet je juist aan jezelf werken
Serieus, ik snap echt niks van je. Altijd sprekend over je ex. Mis je haar zo?
En, verder ook niet zo lichamelijk of dat wel?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:41 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik houd dus helemaal niet van knuffelen, vind het vooral erg vervelend. Even een keer stevig vasthouden is fijn, maar meer geknuffel hoeft voor mij niet.
Je smeekt er bijna om...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, ik mis haar niet.
Ik ben geen verkeerd iemand verder, en wil idd anderen graag helpen hier wanneer ik kan.
mensen die mij serieus willen kennen, daar sta ik voor open.
Meer kan ik er niet eigenlijk over zeggen.
oh sorry, dat is dan niet mijn bedoeling geweest... om zo over te komenquote:
Ik bedoel het niet rot. En je zult wel oprecht zijn. Maar sinds je post lijk je op zoek..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh sorry, dat is dan niet mijn bedoeling geweest... om zo over te komen
Iedereen wil uiteindelijk wel liefde in zijn of haar leven, maar ik ben niet van plan uit wanhoop iemand uit te kiezen, zo zit ik IRL niet in elkaar namelijk.
Nou ik sta daar wel voor open, alleen zoals ik al zeg ... het is niet uit wanhoop bedoeld... en ik weet dat je het niet rot bedoeld, ik bedoel het ook niet rot naar jouquote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet rot. En je zult wel oprecht zijn. Maar sinds je post lijk je op zoek..
Ik ben meer een 'straight to the point' type. Al dat kleffe gedoe hoeft voor mij niet zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En, verder ook niet zo lichamelijk of dat wel?
Heb je wel vaste relaties of ben je meer van de fuckbuddies die je na de daad je huis uit knikkert?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Ik ben meer een 'straight to the point' type. Al dat kleffe gedoe hoeft voor mij niet zo.
Nee, geen fuckbuddies, zo vaak heb ik het ook nog niet gedaan eerlijk gezegt. Bovendien vind ik een relatie wel fijn, maar dan zonder het kleffe gedoe.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je wel vaste relaties of ben je meer van de fuckbuddies die je na de daad je huis uit knikkert?
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb de ware al gevonden die ook heel erg van knuffelen houdt
Is juist.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, maar ik heb de indruk dat knuffelbaarheid vooral iets persoonlijks is en niet echt geslachtgebonden.
Natuurlijk gaat het niet om alleen knuffelen, en voor mij hoeft het knuffelen ook niet lang te zijn.. maar een beetje in het begin om op te starten vind ik wel fijn ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Romsel het volgende:
Dit hele topic is echt nutteloos.
Of je van knuffelen houdt ligt toch echt aan de persoon.
Mocht TS echter alleen willen knuffelen met vrouwen en niet knallen..
Tsja, dan zijn er weinig vrouwen die dat leuk vinden.
Goedzo... en fijn dat je ervoor uit wilt komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb een hoog knuffelbaarheidsgehalte
Jijquote:Op donderdag 26 december 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen die reageren in een zogenaamde kuttopic waarin mening van vrouwen wordt gevraagd :100²
Nee , jij bent 5 keer neergeschotenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee , jij bent 5 keer neergeschotendus ik zou zeggen , je bent 5 x
Niet zo onvriendelijk doen tegen die aardige dame hequote:
Hey TS, misschien slotje? Sommigen hebben geen kaas van humor gegetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo onvriendelijk doen tegen die aardige dame he
oh sorry, daar heb je wel gelijk in... daar verkijk ik me eigen nog weleens op iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey TS, misschien slotje? Sommigen hebben geen kaas van humor gegeten
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Bedoel je nou knuffelen als vorm van voorspel of gewoon knuffelen om het knuffelen? Zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet om alleen knuffelen, en voor mij hoeft het knuffelen ook niet lang te zijn.. maar een beetje in het begin om op te starten vind ik wel fijn ja.
Klopt, ik vind het als voorspel vooral fijn... het in de watten leggen van een vrouw vind ik fijn vooral om die reden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je nou knuffelen als vorm van voorspel of gewoon knuffelen om het knuffelen? Zijn twee verschillende dingen.
Is dit het Hugs Anonymous topic?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Goedzo... en fijn dat je ervoor uit wilt komen![]()
Tja idd, het moet niet te overdreven worden... en iedereen kan misschien op zijn of haar manier wel knuffelen waarderen als voorspel of gewoon tussendoor en zolang iedereen met respect naar elkaar dat kan typen naar elkaar, dan blijft het topic gewoon prima.quote:Op maandag 30 december 2013 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen het er zo over hebben ga ik bijna kotsen van het woord "knuffelen"![]()
Niet dat het verder niet lekker is, maar pff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |