Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Dat verschilt per vrouw he, wat wil je met dit topic? Ben je zo enorm onzeker dat je je over dit soort dingen druk maakt?
dus een dating-topic?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.
Niet perse, maar meer hoe zij het ervaren hebben in een relatie..quote:
ja, maar wat zegt de mal over knuffelen ?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:57 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen komen allemaal uit dezelfde mal.
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Plofkipje het volgende:
Knuffelen is fijn, mits er ook nog andere activiteiten aan te pas komen
Neen. Ze zegt dat ze alleen wil knuffelen als ze daarna flink uit elkaar getrokken wordt. Het knuffelen is dus bijzaak.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okben jij zelf dus wel iemand die vaak knuffelen wel fijn vind in een relatie ?
Wat een kansloos kut topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okben jij zelf dus wel iemand die vaak knuffelen wel fijn vind in een relatie ?
mits er uiteraard meer gebeurd daarna ?
Dit is wel heel erg anders verwoordquote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Neen. Ze zegt dat ze alleen wil knuffelen als ze daarna flink uit elkaar getrokken wordt. Het knuffelen is dus bijzaak.
Des te erger ik chargeer, des te eerder wordt dit aandachtshoertopic gesloten verwacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg anders verwoord
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef LittleLady het volgende:
Moah als er meer komt wil ik best knuffelen, maar beetje opgeilen en vertrekken dat is ruzie zoeken.
Ok, maar jij ziet het dus niet als een vervelend iets om te doen dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg anders verwoord
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.
Dit. Deze man haalt uit de enige 'relatie' die hij ooit gehad heeft, levenswijsheden voor een heel leven.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex'.
Ze zoekt me uit haarzelf wel steeds op in nieuwe topics die ik aanmaak jaquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex'.
fixedquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex' rechterhand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |