Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Dat verschilt per vrouw he, wat wil je met dit topic? Ben je zo enorm onzeker dat je je over dit soort dingen druk maakt?
dus een dating-topic?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.
Niet perse, maar meer hoe zij het ervaren hebben in een relatie..quote:
ja, maar wat zegt de mal over knuffelen ?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:57 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen komen allemaal uit dezelfde mal.
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Plofkipje het volgende:
Knuffelen is fijn, mits er ook nog andere activiteiten aan te pas komen
Neen. Ze zegt dat ze alleen wil knuffelen als ze daarna flink uit elkaar getrokken wordt. Het knuffelen is dus bijzaak.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okben jij zelf dus wel iemand die vaak knuffelen wel fijn vind in een relatie ?
Wat een kansloos kut topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okben jij zelf dus wel iemand die vaak knuffelen wel fijn vind in een relatie ?
mits er uiteraard meer gebeurd daarna ?
Dit is wel heel erg anders verwoordquote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Neen. Ze zegt dat ze alleen wil knuffelen als ze daarna flink uit elkaar getrokken wordt. Het knuffelen is dus bijzaak.
Des te erger ik chargeer, des te eerder wordt dit aandachtshoertopic gesloten verwacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg anders verwoord
Okquote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef LittleLady het volgende:
Moah als er meer komt wil ik best knuffelen, maar beetje opgeilen en vertrekken dat is ruzie zoeken.
Ok, maar jij ziet het dus niet als een vervelend iets om te doen dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg anders verwoord
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, niet onzeker... ik zou alleen wel iemand tegen willen komen die dat niet vervelend vind.
Dit. Deze man haalt uit de enige 'relatie' die hij ooit gehad heeft, levenswijsheden voor een heel leven.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex'.
Ze zoekt me uit haarzelf wel steeds op in nieuwe topics die ik aanmaak jaquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex'.
fixedquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts en zijn verhalen over zijn 'ex' rechterhand
Gadverquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef GJonline het volgende:
[..]
AJ houdt volgens mij wel van knuffelen met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok... dat is tenminste een positieve instellingquote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Brummetje_ het volgende:
Knuffelen, heerlijk!!
Armen om elkaar heen, lekker stevig en ondertussen tongzoenen.
Niks mis met knuffelen. Hier vindt je verder uitleg wat ik van knuffelen vindquote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef F1978 het volgende:
Met mijn ex was ik best wel fan van knuffelen, nu vroeg ik me af in hoeverre jullie vrouwen dat fijn vinden in een relatie als een man van knuffelen houdt.
Seks daarna kan, maar is niet noodzakelijk... het gaat in eerste instantie om het knuffelen zelf.
Er is dus al een topic over. Slotje erop.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Niks mis met knuffelen. Hier vindt je verder uitleg wat ik van knuffelen vind
R&P / Wel of niet van knuffelen/klef doen houden.
Van vrouwen die alleen graag knuffelen. Ik dus niet. Ik ben gezondquote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Er is dus al een topic over. Slotje erop.
Ben wel benieuwd naar welke vrouwen een dm of pm hebben gekregen van ts naar aanleiding van het reageren in dit topic.
Mannen die reageren in een zogenaamde kuttopic waarin mening van vrouwen wordt gevraagd :quote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit topic overschrijdt iedere perimeter van kutheid zeg.
Juist, jij let tenminste goed opquote:Op donderdag 26 december 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen die reageren in een zogenaamde kuttopic waarin mening van vrouwen wordt gevraagd :100²
Ik heb een dm gehad, sneuquote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Er is dus al een topic over. Slotje erop.
Ben wel benieuwd naar welke vrouwen een dm of pm hebben gekregen van ts naar aanleiding van het reageren in dit topic.
Ik ook, gaat de wereld nu vergaan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook, gaat de wereld nu vergaan?
*geeft knuffel schatjequote:
Nee, maar het leven gaat voorlopig voor jou wel een stuk zwaarder worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook, gaat de wereld nu vergaan?
Ik zal je iets laten wetenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Nee, maar het leven gaat voorlopig voor jou wel een stuk zwaarder worden.
Armageddon spanned tochquote:
En die positieve mensen allemaal hier, maakt mij warm van binnenquote:
Maya-kalender die niet helemaal accuraat was, dit, dat, alles. We gaan eraan en jij met een shitload aan dm's van F1978 in je nek.quote:
Niet huilen, de wereld gaat echt niet vergaan. Ik beloof het je en ik heb geen shitload DM in mijn nek, ik draag iets anders in mijn nek hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Maya-kalender die niet helemaal accuraat was, dit, dat, alles. We gaan eraan en jij met een shitload aan dm's van F1978 in je nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |