Zou het heel veel dieper zitten dan elke andere interesse? De één houdt wel van vissen, de ander niet. Misschien is het ook wel zo simpel met knuffelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Nemeosis het volgende:
welke factoren zouden van invloed zijn op het feit dat een man of vrouw juist wel of niet van knuffelen houdt in een relatie? ik hou bijvoorbeeld heel erg van uren knuffelen met mijn.vriendin maar ik ken ook jongens die dat dus echt haten. zijn er diepe psychologische redenen hiervoor (hypotheses als vroeger weinig of juist veel vrienden. veel moederliefde of niet etc) of wellicht iets anders.
Weinig moederliefde en questie van "feeling".quote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Nemeosis het volgende:
welke factoren zouden van invloed zijn op het feit dat een man of vrouw juist wel of niet van knuffelen houdt in een relatie? ik hou bijvoorbeeld heel erg van uren knuffelen met mijn.vriendin maar ik ken ook jongens die dat dus echt haten. zijn er diepe psychologische redenen hiervoor (hypotheses als vroeger weinig of juist veel vrienden. veel moederliefde of niet etc) of wellicht iets anders.
Verklaar je naderquote:
Persoonlijk, heb ik weinig moederliefde gehad, dus is het "moeilijker" om te knuffelen dan seks te hebben of een man te pijpen. Bovendien vind ik het moeilijk om mensen te vertrouwen omdat ik mijn eigen ouders niet kon/kan vertrouwen, maar ik ben wel iemand die van mening is dat het mijn verantwoordelijkheid is om iets van mijn leven te maken en niet te kijken naar wat mijn ouders gedaan hebben. Dus als ik een vriendje heb, die graag knuffelt, is dat niet erg, maar ik ga geen uren knuffelen zonder seks.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef complicate het volgende:
maar ik ga geen uren knuffelen zonder seks.
hahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Je vriendje omhelst je eens stevig 10 minuten en jij dan: "Ja, gvd, ga je mij nog beffen of hoe zit dat?! Anders broek uit, ga ik je pijpen! Klef gedoe!"
Natuurlijk wordt er niet geknuffelt voor seks, maar van het een komt het anderquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef LesMiserables het volgende:
Ik geniet er altijd wel van <3 heeft voor mij denk ik veel te maken met wie het is, hoe goed ik haar ken en er word bijna nooit geknuffelt voor de sex, daarna wel eigenlijk altijd en dan kom je in de vicieuze knuffel-sex cirkel. Spoonen vind ik persoonlijk wel een van de mindere vormen van knuffelen...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Je vriendje omhelst je eens stevig 10 minuten en jij dan: "Ja, gvd, ga je mij nog beffen of hoe zit dat?! Anders broek uit, ga ik je pijpen! Klef gedoe!"
Wel goed van je dat je die spiraal van je ouders doorbroken hebt idd.... ikzelf zou ook niet aan uren knuffelen moeten denken, als voorspel prima.. en soms is het weliswaar fijn om even een losse knuffel te geven, maar te lang voelt te softie aan voor mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Persoonlijk, heb ik weinig moederliefde gehad, dus is het "moeilijker" om te knuffelen dan seks te hebben of een man te pijpen. Bovendien vind ik het moeilijk om mensen te vertrouwen omdat ik mijn eigen ouders niet kon/kan vertrouwen, maar ik ben wel iemand die van mening is dat het mijn verantwoordelijkheid is om iets van mijn leven te maken en niet te kijken naar wat mijn ouders gedaan hebben. Dus als ik een vriendje heb, die graag knuffelt, is dat niet erg, maar ik ga geen uren knuffelen zonder seks.
Helaas loop jij dan weer tegen het kleine piemel probleem aan. Wel opmerkelijk dat je die dan voelt en ook gelijk nat wordt. Of heb je inmiddels de grote jacob gevonden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er niet geknuffelt voor seks, maar van het een komt het ander
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Helaas loop jij dan weer tegen het kleine piemel probleem aan. Wel opmerkelijk dat je die dan voelt en ook gelijk nat wordt. Of heb je inmiddels de grote jacob gevonden?
Jij bent het vriendje van complicate?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Helaas loop jij dan weer tegen het kleine piemel probleem aan. Wel opmerkelijk dat je die dan voelt en ook gelijk nat wordt. Of heb je inmiddels de grote jacob gevonden?
Ik heb geen vriendje gelukkig vrijgezelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent het vriendje van complicate?
Jups en ik volg haar op de voet! Probeer mn kleine piemelcomplex te compenseren door overal groots op te reagerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent het vriendje van complicate?
Seg çavatjes? Was je zo geraakt van mijn post over mijn ex dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Jups en ik volg haar op de voet! Probeer mn kleine piemelcomplex te compenseren door overal groots op te reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |