abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 18:35:08 #1
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134458280
welke factoren zouden van invloed zijn op het feit dat een man of vrouw juist wel of niet van knuffelen houdt in een relatie :P ? ik hou bijvoorbeeld heel erg van uren knuffelen met mijn.vriendin maar ik ken ook jongens die dat dus echt haten. zijn er diepe psychologische redenen hiervoor (hypotheses als vroeger weinig of juist veel vrienden. veel moederliefde of niet etc) of wellicht iets anders.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  donderdag 19 december 2013 @ 18:36:11 #2
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_134458310
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Nemeosis het volgende:
welke factoren zouden van invloed zijn op het feit dat een man of vrouw juist wel of niet van knuffelen houdt in een relatie :P ? ik hou bijvoorbeeld heel erg van uren knuffelen met mijn.vriendin maar ik ken ook jongens die dat dus echt haten. zijn er diepe psychologische redenen hiervoor (hypotheses als vroeger weinig of juist veel vrienden. veel moederliefde of niet etc) of wellicht iets anders.
Zou het heel veel dieper zitten dan elke andere interesse? De één houdt wel van vissen, de ander niet. Misschien is het ook wel zo simpel met knuffelen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_134458332
De ene meid houdt meer van pik dan de andere, zouden daar ook psychologiche redenen achter zitten?
pi_134458333
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Nemeosis het volgende:
Weinig moederliefde en questie van "feeling".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134458453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Weinig moederliefde
Verklaar je nader :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134458617
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Verklaar je nader :)
Persoonlijk, heb ik weinig moederliefde gehad, dus is het "moeilijker" om te knuffelen dan seks te hebben of een man te pijpen. Bovendien vind ik het moeilijk om mensen te vertrouwen omdat ik mijn eigen ouders niet kon/kan vertrouwen, maar ik ben wel iemand die van mening is dat het mijn verantwoordelijkheid is om iets van mijn leven te maken en niet te kijken naar wat mijn ouders gedaan hebben. Dus als ik een vriendje heb, die graag knuffelt, is dat niet erg, maar ik ga geen uren knuffelen zonder seks.
pi_134485189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef complicate het volgende:

maar ik ga geen uren knuffelen zonder seks.
_O-

Hoe moet ik dat voor mij zien?
Je vriendje omhelst je eens stevig 10 minuten en jij dan: "Ja, gvd, ga je mij nog beffen of hoe zit dat?! Anders broek uit, ga ik je pijpen! Klef gedoe! :( "
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134485324
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-

Je vriendje omhelst je eens stevig 10 minuten en jij dan: "Ja, gvd, ga je mij nog beffen of hoe zit dat?! Anders broek uit, ga ik je pijpen! Klef gedoe! :( "
haha
Nee meestal zijn mijn vriendjes wel gezond -op dat vlak- en krijgen ze een stijve na 10 minuten knuffelen en word ik er zelf nat van. Het is geen gedoe, maar gewoon gezond. :9
Misschien dan langer dan 10 minuten knuffelen na seks ofzo, maar dan beginnen we opnieuw :P
En zo gaat het verder. :@
pi_134485766
Ik geniet er altijd wel van <3 heeft voor mij denk ik veel te maken met wie het is, hoe goed ik haar ken en er word bijna nooit geknuffelt voor de sex, daarna wel eigenlijk altijd en dan kom je in de vicieuze knuffel-sex cirkel. Spoonen vind ik persoonlijk wel een van de mindere vormen van knuffelen...
pi_134485818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef LesMiserables het volgende:
Ik geniet er altijd wel van <3 heeft voor mij denk ik veel te maken met wie het is, hoe goed ik haar ken en er word bijna nooit geknuffelt voor de sex, daarna wel eigenlijk altijd en dan kom je in de vicieuze knuffel-sex cirkel. Spoonen vind ik persoonlijk wel een van de mindere vormen van knuffelen...
Natuurlijk wordt er niet geknuffelt voor seks, maar van het een komt het ander ;)
pi_134488337
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-

:D
thats it
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:13:15 #12
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134488656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Persoonlijk, heb ik weinig moederliefde gehad, dus is het "moeilijker" om te knuffelen dan seks te hebben of een man te pijpen. Bovendien vind ik het moeilijk om mensen te vertrouwen omdat ik mijn eigen ouders niet kon/kan vertrouwen, maar ik ben wel iemand die van mening is dat het mijn verantwoordelijkheid is om iets van mijn leven te maken en niet te kijken naar wat mijn ouders gedaan hebben. Dus als ik een vriendje heb, die graag knuffelt, is dat niet erg, maar ik ga geen uren knuffelen zonder seks.
Wel goed van je dat je die spiraal van je ouders doorbroken hebt idd.... ikzelf zou ook niet aan uren knuffelen moeten denken, als voorspel prima.. en soms is het weliswaar fijn om even een losse knuffel te geven, maar te lang voelt te softie aan voor mij.
Ik heb wel moederliefde gehad, maar van nature vind ik teveel knuffelen alsnog niks.
Maar kan me prima aanpassen aan een toekomstige vriendin, of diegene nou veel of weinig behoefte aan het knuffelen zelf heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134489626
Ik heb een hekel aan knuffelen en ik denk zelf ook dat dat komt omdat ik nooit een moeder in mijn leven heb gehad.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:46:55 #14
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_134489809
Ik hou wel van knuffelen met mijn vriend (niet urenlang hoor), niet met anderen die mogen mij echt niet aanraken. Ook geen moederliefde.
Bay of Plenty
pi_134490081
Amir Levine heeft een interessant audiobook over attachment styles: http://www.attachedthebook.com/about-the-book/

Idee is dat je grofweg drie types hebt die op een verschillende manier met intimiteit omgaan:
ANXIOUS people are often preoccupied with their relationships and tend to worry about their partner’s ability to love them back
AVOIDANT people equate intimacy with a loss of independence and constantly try to minimize closeness.
SECURE people feel comfortable with intimacy and are usually warm and loving

Achtergrond is idd hoe je moeder met je omging, maar ook genetisch, ervaringen met relaties et cetera.
pi_134490475
Ik houd van knuffelen, maar niet van mensen die mijn personal space betreden. :{
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134491651
Knuffelen. _O_
pi_134491795
Ikzelf ben een eersteklas klefbak en volgens mij heb ik genoeg liefde gehad vroeger, dus dat plaatje klopt dan :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_134492157
Even knuffelen is prima, maar uren? Jeez. Gelukkig zit/ligt mijn vriendin daar ook niet echt op te wachten.
Zat liefde gehad vroeger.
pi_134796719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt er niet geknuffelt voor seks, maar van het een komt het ander ;)
Helaas loop jij dan weer tegen het kleine piemel probleem aan. Wel opmerkelijk dat je die dan voelt en ook gelijk nat wordt. Of heb je inmiddels de grote jacob gevonden? :+
pi_134796806
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef cowman het volgende:

[..]

Helaas loop jij dan weer tegen het kleine piemel probleem aan. Wel opmerkelijk dat je die dan voelt en ook gelijk nat wordt. Of heb je inmiddels de grote jacob gevonden? :+
_O- Een stijve piemel voel ik sowieso wel, maar betekent nog niets qua penetratie hé.
Op dat vlak wel :P maar of hij de grote jacob is... :+
pi_134796833
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef cowman het volgende:

[..]

Jij bent het vriendje van complicate?
pi_134796874
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendje gelukkig vrijgezel *O*
pi_134796902
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Jups en ik volg haar op de voet! Probeer mn kleine piemelcomplex te compenseren door overal groots op te reageren
pi_134796966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef cowman het volgende:

[..]

Jups en ik volg haar op de voet! Probeer mn kleine piemelcomplex te compenseren door overal groots op te reageren
Seg çavatjes? Was je zo geraakt van mijn post over mijn ex dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')