Olfquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:09 schreef GotC het volgende:
Waar Ow de verjaardag viert van haar baby dreumes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik de pads van Natusan, zijn wel duur maar ik vind ze wel het fijnst. Hebben ook zo'n plakstrip aan de achterkant zodat ze goed in je BH blijven zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh en iemand goede tips voor zoogcompressen? Ik geef zo veel melk dat ik tijdens het voeden er recht doorheen lek (het compres van de borst die ik op dat moment niet aanbied bedoel ik). 's Nachts lek ik me ook kapot. En ik spuit die kleine meid sowieso helemaal onder. Ze laat nu vaak onverwacht los ivm d'r verkoudheid en dan flats ik zo nog een complete onstopbare straal op d'r gezicht.
Ik heb nu de pads van de Hema. Bestaan er ook dikkere of iets dergelijks? Of iemand met andere tips?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
Ik hijs mij tweetal morgen en overmorgen in hun feestjurken. Staat ontzettend schattig. Zwart velours met strik en tule met glitters. Dat idee.... M gaat in zwarte broek, bloesje en stropdas (dat laatste vooral voor de foto's daarna mag ie af). 2e kerst een zwart shirt met daarop een stropdas in panterprint. Lekker foutoh! en voor 2e kerstdag slabbetjes met pinguïns met kerstmutsen (eten in restaurant dus vond mijn eigen verwassen, gerafelde slabben met vlekken die er niet meer uit willen niet echt kunnen.
Zo, en is die Olf ook eindelijk weg. Pfff, eindelijk verlost van die suffe vragen.Hun outfits zijn zooo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En panterprintstropdas, zo fout dat het juist superleuk is
![]()
http://www.babybum.nl/index.php?main_page=index&cPath=98quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
Hier ook Natusan. Waar heb je die wasbare vandaan?
ik heb wasbare van Prenatal . Wegwerp van de kruitvat. Voor de nacht gebruik ik de lilypadz al willen die regelmatig lekken tijdens het voeden, zoals L0t ook al vertelde.quote:
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef Purple010 het volgende:
Vandaag weeguurtje geweest en onze kleine is eindelijk ruim over zn geboortegewicht gevlogen. Weegt nu 4375 en was 4232, in 1 week 200 gram aangekomen! F is van 4 dec.
Trotse mama hier. Heeft me flink wat moeite (borstvoeding) en tranen gekost (stress, doe ik het allemaal wel goed).
Vanwaar ook weinig berichten de afgelopen tijd.
Het begin is vaak lastig (voor sommigen meer dan anderen) maar het wordt veel makkelijk en binnenkort kan je rond wandelen met baby aan de borst!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Purple010 het volgende:
Tnx angelatje!
Hoe doen al die andere vrouwen dat zo simpel he?
Eerste kerst met de kleine heel bijzonder! We gaan er van genieten.
Die van mij ligt ook beeldig te zijn in haar feestjurk, en ik zit in joggingbroekquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Limone het volgende:
Mijn baby heeft een kerstoutfit, maar ik helemaal niet..Dat is ook voor het eerst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Ik geef ook niet zo om kerst. Heel slecht. Geen kerstgedachte maar me wel verheugen op de bergen etenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne dagen allen.
Kyara
Limone, hoe oud is M.? Rond zes weken kunnen ze ineens veel minder gaan poepen idd. Noor heeft wel eens een dag of 4-5 niet gekakt, maar toen het kwam, oh my![]()
.
Eerste kerst met baby idd.. Maar het raakt me (nog) niet zo. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik heb weinig met dit feest, dus dikke kans op het laatste. Ach, zo heeft ieder z'n momentjes.
Ook dat heb ik niet. Ook geen kerstboom of andere versiering. Het is meer een verplichting..quote:Op woensdag 25 december 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik geef ook niet zo om kerst. Heel slecht. Geen kerstgedachte maar me wel verheugen op de bergen eten
Maar dat mag je niet gebruiken als je borstvoeding geeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Kyara het volgende:
hopelijk krijg je het nog opgekrikt. Heb je domperidon geprobeerd?
Probeer je me nou te laten sniffen?quote:Op woensdag 25 december 2013 08:54 schreef Kyara het volgende:
Precies een jaar geleden zat ik met een dikke buik onder de kerstboom. Dikke buik maar nog zeker niet hoogzwanger. We hadden dan ook niet gedacht dat ik precies een maand later 2 meisjes op mijn buik zou houden in plaats van er in. Machteloos toezien hoe 2 kleine meisjes in een couveuse aan allerlei slangetjes lagen, terwijl ze nog veilig en warm in mijn buik moesten zitten. Maar datgene wat ik ze nog wel kon geven lukte: moedermelk. En ondanks dat ze in 5 weken tijd slechts sporadisch aan de borst hebben gedronken, lukte het om ze thuis alsnog aan de borst te krijgen.
En nu zitten we weer onder de kerstboom. Dit keer met z'n vijven. Met een bijna peuter en 2 baby's. Heel erg trots maar toch even slikken. De laatste kerst met een baby. Nu weet ik inmiddels wel dat het steeds leuker wordt, maar toch.
Voor nu jompel ik voor 2 ijzersterke meisjes die hun eerste kerst vieren en hun laatste babymaand in gaan.
------------->![]()
<-------------
Fijne kerstdagen!
Dat wordt afgeraden omdat het de productie verhoogd. Onder gewone omstandigheden niet wenselijk, bij een productiedip juist welquote:Op woensdag 25 december 2013 10:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet gebruiken als je borstvoeding geeft.
Dankjewel. Haal ik dit zonder recept bij de kruidvat oid?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat wordt afgeraden omdat het de productie verhoogd. Onder gewone omstandigheden niet wenselijk, bij een productiedip juist wel. Verder geen bezwaar bij inname, dosis die bij je kind uitkomt is lager dan dezelfde werkzame stof die dmv refluxmedicijnen worden gegeven aan baby's.
+1quote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik ben echt een dweil wat dat betreft![]()
Zo ongelovig als de pest, maar ik ben een sucker voor een mooi kerststalletje en fijne kerstliedjes, en de kerstboom optuigen + de kamer versieren is elk jaar weer een feestje waarbij ik luid zingend door het huis dwarrel
Zeg dat wel. Nu waren we al niet van plan een heel uitgebreid kerstdiner te doen vandaag, maar op de bank met een beschuitje kaas, boterham met hagelslag en een kopje thee is toch wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
Shandaly, wat balen zeg. Je stelt je de kerst toch anders voor.
Ik gebruik VSM, Rinikind, Nisykind Forte druppels en Tussikind hoestdruppels.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Kyara het volgende:
Mogguh, hier weer een redelijke dramanacht dus weinig geslapen. Meisjes zijn behoorlijk verkouden en hebben last van snot en ze moeten ook hoesten en volgens mij hebben ze daar ook last van. En tel daarbij op het weinige slapen van de kerstdagen en de vele prikkels en je bent de hele nacht in touw.
Vooral voor hun sneu, hoop dat het snel weer over is.
Iemand nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danic, wat een tandenmonstertje heb je zeg!Gaat lekker! En wat eet ze goed. Hoe ging je examen trouwens?
Juud79, gelukkig helpt de Ventolin goed, maar lijkt me idd sneuAfwisselend ziek zijn is daarentegen wel handig trouwens, maar totaal niet leuk tijdens kerst
Beterschap!
FR, is sac nu wat beter in haar hum? Wat fijn dat ze zo goed heeft geslapen bij je ouders
De meet..ik heb er wel zin in. Spannend, ja, ik ken tenslotte niemand, maar in het ergste geval leer ik weer wat nieuwe mensen kennen en kan ik wat gezichten plaatsen bij de mensen hier. Win-win!
Kerst ging hier wisselend. T. is nu ook wat aan het hoesten en proesten, dus niet helemaal fit icm een sprong=feestAch, hij heeft lekker bij 1 van ons gelegen de hele tijd. Hij slaat nu wel bewust tegen de speeltjes van z'n nieuwe speelkleed aan, fantastisch om te zien
![]()
D. En ook wel bewust. Tenminste, ik neem niet aan dat ze de afgelopen dagen voor Twister heeft geoefend (al zag het er wel zo uit).quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:54 schreef Juud-- het volgende:
Kyara je meisje! Welke vd 2? Lukte het bewust of zat te er zelf ook van te kijken??
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:54 schreef Juud-- het volgende:
de ene dag heeft E. er wel zin in en de andere dag ligt ze als een pak vla op haar speelkleed.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
Wat goed Danic! Gefeliciteerd!
Ik zou het in elk geval leuk vinden als je ook komt. Jij was een van de mensen die ik graag nog gesproken had vorige meet.
Xm ik had het op fb nog gezegd! Wel komen! Ik wil die knappe dochter van je zien! En jou ook!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi cijfer danic! Goed gedaan![]()
Shandaly, wat tof! Noor doet dat heeeel soms ook, althans, die knieën optrekken. Zitten doet ze nog totaal niet. Vindt ze ook niet prettig.
Er heeft niemand gereageerd op m'n vorige post. Dat voelt voor mij toch als wie zwijgt stemt toedus ik kom niet. Ik zou me te ongemakkelijk voelen.
Heb ik een post van je gemist?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi cijfer danic! Goed gedaan![]()
Shandaly, wat tof! Noor doet dat heeeel soms ook, althans, die knieën optrekken. Zitten doet ze nog totaal niet. Vindt ze ook niet prettig.
Er heeft niemand gereageerd op m'n vorige post. Dat voelt voor mij toch als wie zwijgt stemt toedus ik kom niet. Ik zou me te ongemakkelijk voelen.
Gevonden! Had er inderdaad over heen gelezen. Leuk om jou en je meisje weer te zien hoor. En ik denk dat wat jij denkt helemaal niet het geval is trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omen, ik twijfel omdat ik niet zo goed combineer met grote groepen... en omdat ik denk dat die grote groep niet op de overbezorgde, paniekerige, hypochonder stresskip-mom zit te wachten dus dan voel ik me heel erg ongemakkelijk. Terwijl ik het wel leuk zou vinden om iedereen (weer) te zien. Dus ja, tweestrijd .
+1quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef danic het volgende:
Ik had er niet overheen gelezen, maar het niet gezien als vraag. Sorry. Maar ik snap je twijfel. Ik zou het leuk vinden als je komt en misschien kunnen we je juist live beter helpen dan online. Maar alleen doen als je het zelf ziet zitten
+1quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef danic het volgende:
Ik had er niet overheen gelezen, maar het niet gezien als vraag. Sorry. Maar ik snap je twijfel. Ik zou het leuk vinden als je komt en misschien kunnen we je juist live beter helpen dan online. Maar alleen doen als je het zelf ziet zitten
Ik bedoel ook niet te zeggen dat Noor traag is! Volgens mij is jouw dochter hartstikke gemiddeld!quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of Noor nou echt traag is en de jouwe gewoon heel snel...
En thnx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer info
+1quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Tally het volgende:
Die van mij blijft ook liggen waar je dr neerlegdMet 8 maanden
Credits gaan naar Mango!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1
Oh en Suiker, dat plaatje
Ik doe niet mee overigens, ook wegens verhuizing, ik zal vast iets minder tijd hebben de komende periode
Daar denk ik nog maar niet teveel over naquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef Kyara het volgende:
LadyBlack,al is het wel sneu dat ze niet in haar hum was. Hoe ga je dat straks doen met verhuizen? Lijkt me best wel wat geregel in combinatie met een baby.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef Juud-- het volgende:
Ik kom me weer even melden, ben inmiddels ontkatert (klinkt dit erg ontaarde-moeder? gelukkig heeft E. ook nog een papa die wel goed te pas was) na het kerstdiner van gisteren. Het is uiteindelijk heel gezellig geworden, met veel goede wijn enz. Vanmorgen met gillende hoofdpijn wakker geworden en dat heeft eigenlijk de hele dag doorgesluimerd, maar dat nemen we dan maar voor lief.
Anyway. Wat een hoop zieke kindjes hier! Zou haast denken dat het virus via Fok verspreid is..
En verder heb ik niks onthouden.. maar ik heb zin in de meet en kijk er naar uit jullie te ontmoeten!(en ik doe niet aan verstoppen achter mijn baby, ik ben zelf namelijk ook best leuk. Vind ik zelf.)
We kletsen hier hele topics vol over babies, dus zo lastig zal het niet zijn om volgende week gespreksonderwerpen te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:42 schreef Olf het volgende:
Maar serieus, ik vind het met kind juist wel makkelijk om gesprekken te voeren, want dan complimenteer je gewoon elkaars kind als je niets te zeggen hebt, of 'oh, even luier/borst/fles/rondje lopen/snot wegvegen'.
Haha heb je ook serieus je kinds sterrenbeeld?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef Juud-- het volgende:
That's right Olf. En ik weet ook al dat je mij met mijn tattoo ordinair vindt.
……
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:49 schreef Olf het volgende:
[..]
Haha heb je ook serieus je kinds sterrenbeeld?
Ik heb een tongpiercing en ben volgens velen veel te jong om een kind te hebben dus ik heb net zoveel trashpunten
Zullen we samen reizen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef GotC het volgende:
Ik denk dat er wel wat subgroepjes zullen ontstaan![]()
Vind het ook niet eng oid, juist wel interessant en leuk-spannend. Alleen het op een groep aflopen vind ik doodeng als ik niemand irl ken. Dus ga ik vroeg
Gezellig!quote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef -mandy- het volgende:
Is die rammelaar toevallig gevallen of zo?
Brr, eng.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef Juud-- het volgende:
Nou ik vind jou anders behoorlijk stoer Shandaly, dat je in je eentje met 2 kinderen gaat zwemmen. Ik vind in mijn eentje met een baby naar Albert Heijn al een onderneming, laat staan dat ik zou durven gaan zwemmen!
Neehoor dat is niet zo'n punt. En ik weet hoe een MC vastmoet in de auto dus dat komt ook wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig!Maar is dat niet flink omrijden? Oh en ik heb nog nooit een Maxi Cosi met gordels vastgemaakt
/n00b
Ik vind het ook stoer. Bij mij gaat mijn zus meequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef Shandaly het volgende:
Spannend GotC
Ik was hier net ook al tegen Lars aan het mopperen dat ie in z'n bed moest blijven... maar het bleek de kat te zijn die op de gang aan het rommelen was
[..]![]()
Met beide naar de AH of andere winkels is juist ontzettend leuk. Naar het zwembad is inderdaad een uitdaging en een uitputtingsslag, maar wél heel leuk.
^^quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:52 schreef Shandaly het volgende:
Enige piercings die ik heb heeft bijna iedereen.. oorbellenEn tattoos doe ik ook niet aan...
Ik ben een heel braaf, saai meisje...
(ow nee, ik hoor al bij de ouderen hier geloof ik)
Ik ben 35quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:52 schreef -mandy- het volgende:
Hangt er van af wat je onder oud verstaat Shandaly,
Ach.. ik vind het wel grappig... soms lees je zo'n nieuwsbericht, en dan wéét je gewoon direct wie het geschreven heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef -mandy- het volgende:
Heel goeddd!!!
Heel cliché, maar leren kennen via datingsite en bij eerste ontmoeting liefde op het eerste gezicht. Eind april hebben we elkaar leren kennen en eind augustus een positieve zwangerschapstest.
Gewoon 2 mensen die voor elkaar gemaakt zijn.![]()
![]()
(alhoewel djeez-haters hiervan moetendenk ik)
Hahaha, dat is zo idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het wel grappig... soms lees je zo'n nieuwsbericht, en dan wéét je gewoon direct wie het geschreven heeft![]()
Op ieder potje past een dekseltje toch?
Dattem!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef danic het volgende:
Jeeeezus ben jij zó oud Shandaly?![]()
Ik ben pas 33. Ik voel een generatiekloof
Rosé benevelt de geest :pquote:
Is je man een bekende dan hier op Fok of begrijp ik je bericht verkeerd?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef -mandy- het volgende:
Heel goeddd!!!
Heel cliché, maar leren kennen via datingsite en bij eerste ontmoeting liefde op het eerste gezicht. Eind april hebben we elkaar leren kennen en eind augustus een positieve zwangerschapstest.
Gewoon 2 mensen die voor elkaar gemaakt zijn.![]()
![]()
(alhoewel djeez-haters hiervan moetendenk ik)
quote:Op zondag 29 december 2013 00:06 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Is je man een bekende dan hier op Fok of begrijp ik je bericht verkeerd?
Omen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef Juud-- het volgende:
[..]Nee, mijn naam in het Hebreeuws. Maar wel aan de binnenkant van mijn pols..
Oh en tongpiercing ook present! Maar jij bent dan minstens even trashy.. gelukkig.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:11 schreef -mandy- het volgende:
[..]is berucht op de frontpage zeg maar.
Daar zou ik toch gewoon schijt aan hebben. Kom op, we zijn nu 2 jaar verder hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
+1quote:Op zondag 29 december 2013 04:03 schreef Loj het volgende:
En gek he die muggen, maar heb er vandaag toch echt weer een dood geslagen!
Het kan nog dat je me verwart met Juud79?quote:Op zondag 29 december 2013 06:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had echt een heeeeel ander beeld van jou
En ouwe mutsensoos hier zeg*boks*
AHAquote:Op zondag 29 december 2013 09:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Het kan nog dat je me verwart met Juud79?
Cwenniiieee gefeliciteerd (en beterschap)!!
Ja ik ook,quote:Op zondag 29 december 2013 08:26 schreef -mandy- het volgende:
Goedemorgen!
De 30'ers zijn goed vertegenwoordigd hier.
ik begin me een beetje zorgen te maken om oudejaarsnacht. D slaapt de laatste weken heel licht 's nachts. Ik ben bang dat hij gaat brullen met dat vuurwerk, dat dat hem wakker gaat maken.
Hopelijk helpt de babyfoon-in slaap val-muziek iets dan.
Ik ook!quote:Op zondag 29 december 2013 08:57 schreef GotC het volgende:
Ik ben nog wel aardig piep zo te lezen26 jaar!
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:24 schreef mousemicky het volgende:
Limone, je geeft bv toch? J. ging na een paar weken van 4 keer per dag poepen naar 1 keer per 4 dagen poepen. Tot een week ongeveer schijnt normaal te zijn, dus ik zou me nu nog geen zorgen gaan maken hoor (of t moet zijn dat ze ook ziek wordt met koorts enzo).
Een paar minuten na deze posts vond de poepexplosie plaatsquote:Op woensdag 25 december 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne dagen allen.
Kyara
Limone, hoe oud is M.? Rond zes weken kunnen ze ineens veel minder gaan poepen idd. Noor heeft wel eens een dag of 4-5 niet gekakt, maar toen het kwam, oh my![]()
.
Eerste kerst met baby idd.. Maar het raakt me (nog) niet zo. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik heb weinig met dit feest, dus dikke kans op het laatste. Ach, zo heeft ieder z'n momentjes.
Wat is typisch sprong sprong sprong gedrag?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef GotC het volgende:
Hier is T. aardig van de leg. Typisch spronggedrag, hoop dat hij er snel doorheen is..
Nja, zo maar beginnen aan m'n tarte tatin van sjalotten
Nou zeg dat wel!quote:Op zondag 29 december 2013 10:52 schreef danic het volgende:
Limone fijn dat ze poepte. Dat lucht echt op hè. Bij haar maar ook bij jou.
LadyBlack, volgens mij heb ik helemaal niks geks gedaan. Vriend zij alleen wel dat ik met mijn arm in een rare houding lag te slapen. En mijn schouderbanden zijn te lang waardoor mijn schouder makkelijk tot de helft uit de kom kan. Kan ik zelf doen zelfs. Waarschijnlijk heeft hij dus zo geslapen en omdat alles dan ontspannen is krijg ik hem er niet lekker in terug. Ik denk dat ik in mijn slaap een rare geforceerde beweging heb gemaakt.
Maar ik kan echt niks. Vriend moet me zelfs helpen aan- en uitkleden
Ah! M. is nu huilerig, plakt enorm en is inderdaad niet zichzelf. Ze kan nu al zoveel dingen meer dan vorige week! Ben benieuwd wat ze kan als ze eenmaal uit de sprong is.quote:Op zondag 29 december 2013 10:54 schreef GotC het volgende:
Limone, gewoon volgende keer gezellig meegaan en nu lekker je meisje leren kennen![]()
T. is tijdens een sprong huilerig, wil alleen maar bij/op ons zijn, lacht weinig en is 'niet zichzelf'.
3e kerstdag (na de sprong) snapte meneer ineens dat er tegen speeltjes geslagen kan worden, lacht nóg meer, brabbelt hij veel meer, volgt hij ons constant met z'n ogen en maakt steeds kruipbewegingen (knieën optrekken en afzetten). Grappig om te zien!
Draagdoekquote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Limone, heb je een draagdoek of draagzak? Ideaal voor plakdagen, jij kan lekker naar buiten (zelfs naar winkels als je het een beetje kunt timen) en M kan lekker slapen/plakken
E heeft er gisteren ook een goed uur in geslapen
Ik vind het echt knap. Ik kan gewoon *niet* omgaan met die manduca, dus laat staan een doek. Nu is Noor ook echt geen plakbaby, dat scheelt ook misschien al. Ze heeft nu 2x (quote:Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
DraagdoekEcht, 1 van m'n beste aankopen ooit!
Wat jammerquote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap. Ik kan gewoon *niet* omgaan met die manduca, dus laat staan een doek. Nu is Noor ook echt geen plakbaby, dat scheelt ook misschien al. Ze heeft nu 2x () in die manduca gezeten en ze is ook niet echt een fan geloof ik. Dus hier juist een van de minst goede aankopen.
We waren er de stad mee in, dus wel langer dan 10 min. Maar ze is het na een uurtje echt heel erg beu. M'n vriend heeft haar toen gedragen. Ik heb haar zelf nog nooit gedragen. Ik heb echt ruzie met dat ding en krijg m gewoon niet goed aan/om en al helemaal niet in m'n eentje.quote:Op zondag 29 december 2013 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat jammerZelfs als je een stuk (=meer dan 10 min) met haar erin loopt? T. vindt de eerste 5 minuten echt ruk, totdat ik ga lopen. Dan is het ineens goed
T. is het de ene keer na een half uur zat, andere keer na 2 uurtjes. Hangt er vanaf of hij moe is en of hij een plakdag heeft. Meestal kan ik het nog wel rekken met een speentje en veel gewiebel als het moetquote:Op zondag 29 december 2013 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We waren er de stad mee in, dus wel langer dan 10 min. Maar ze is het na een uurtje echt heel erg beu. M'n vriend heeft haar toen gedragen. Ik heb haar zelf nog nooit gedragen. Ik heb echt ruzie met dat ding en krijg m gewoon niet goed aan/om en al helemaal niet in m'n eentje.
Ik begon jen ook pas laat met dragen. Maar je moet er ook wel het type voor zijn. Ik heb Bram denk alleen in de kraamweek gedragen, ik vind het gewoon teveel gedoe.quote:Op zondag 29 december 2013 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als een Manduca al hogere wiskunde voor me is, lijkt me dat ik niet aan een doek moet beginnen. En is ook te laat denk ik, met 7 maanden nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |