Beterschap voor alle zieken
Nu muggen? Rare tijd maar met dit warme weer weet je maar nooit idd.
Wat een geregel LB maar goed dat je veel kunt terugvallen op je vriendinnen.
Mooie foto XM! Je meisje doet het hartstikke goed!
D begint nu langzaamaan beweeglijker te worden. Als je hem neerzet blijft ie zitten, met evenwichtsondersteuning van ons staat hij kort, en buikschuiven begint nu ook een beetje. En dagelijks omrollen begint ie nu ook te doen. Hij kon het al een tijdje maar regelmatig doen,ho maar.
Handig die waterkoker!
Veel plezier vanavond LB.
Mijn baby begint er een gewoonte van te maken zich te melden voor een late avond-voeding. Voor deze avond hielp een speentje geven gelukkig, voorbije avonden mocht er nog een nacht-voeding in.
En heb voor mezelf besloten om toch maar niet naar de meet te gaan. Ik vind voor een paar uurtjes de afstand/reistijd Assen-Utrecht met de trein iets te lang. En met de auto zie ik het niet zitten om alleen met baby zo ver autosnelweg te rijden, D slaapt dan wel ondertussen (da's een groot voordeel). Ik wil jullie graag leren kennen tijdens de meet maar ben er verder ook veel te verlegen voor. Alhoewel ik de tip, verstoppen achter je baby wel een hele goede vond.
[ Bericht 13% gewijzigd door -mandy- op 28-12-2013 22:08:59 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.