Daar denk ik nog maar niet teveel over naquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef Kyara het volgende:
LadyBlack,al is het wel sneu dat ze niet in haar hum was. Hoe ga je dat straks doen met verhuizen? Lijkt me best wel wat geregel in combinatie met een baby.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef Juud-- het volgende:
Ik kom me weer even melden, ben inmiddels ontkatert (klinkt dit erg ontaarde-moeder? gelukkig heeft E. ook nog een papa die wel goed te pas was) na het kerstdiner van gisteren. Het is uiteindelijk heel gezellig geworden, met veel goede wijn enz. Vanmorgen met gillende hoofdpijn wakker geworden en dat heeft eigenlijk de hele dag doorgesluimerd, maar dat nemen we dan maar voor lief.
Anyway. Wat een hoop zieke kindjes hier! Zou haast denken dat het virus via Fok verspreid is..
En verder heb ik niks onthouden.. maar ik heb zin in de meet en kijk er naar uit jullie te ontmoeten!(en ik doe niet aan verstoppen achter mijn baby, ik ben zelf namelijk ook best leuk. Vind ik zelf.)
We kletsen hier hele topics vol over babies, dus zo lastig zal het niet zijn om volgende week gespreksonderwerpen te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:42 schreef Olf het volgende:
Maar serieus, ik vind het met kind juist wel makkelijk om gesprekken te voeren, want dan complimenteer je gewoon elkaars kind als je niets te zeggen hebt, of 'oh, even luier/borst/fles/rondje lopen/snot wegvegen'.
Haha heb je ook serieus je kinds sterrenbeeld?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef Juud-- het volgende:
That's right Olf. En ik weet ook al dat je mij met mijn tattoo ordinair vindt.
……
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:49 schreef Olf het volgende:
[..]
Haha heb je ook serieus je kinds sterrenbeeld?
Ik heb een tongpiercing en ben volgens velen veel te jong om een kind te hebben dus ik heb net zoveel trashpunten
Zullen we samen reizen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef GotC het volgende:
Ik denk dat er wel wat subgroepjes zullen ontstaan![]()
Vind het ook niet eng oid, juist wel interessant en leuk-spannend. Alleen het op een groep aflopen vind ik doodeng als ik niemand irl ken. Dus ga ik vroeg
Gezellig!quote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef -mandy- het volgende:
Is die rammelaar toevallig gevallen of zo?
Brr, eng.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef Juud-- het volgende:
Nou ik vind jou anders behoorlijk stoer Shandaly, dat je in je eentje met 2 kinderen gaat zwemmen. Ik vind in mijn eentje met een baby naar Albert Heijn al een onderneming, laat staan dat ik zou durven gaan zwemmen!
Neehoor dat is niet zo'n punt. En ik weet hoe een MC vastmoet in de auto dus dat komt ook wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig!Maar is dat niet flink omrijden? Oh en ik heb nog nooit een Maxi Cosi met gordels vastgemaakt
/n00b
Ik vind het ook stoer. Bij mij gaat mijn zus meequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef Shandaly het volgende:
Spannend GotC
Ik was hier net ook al tegen Lars aan het mopperen dat ie in z'n bed moest blijven... maar het bleek de kat te zijn die op de gang aan het rommelen was
[..]![]()
Met beide naar de AH of andere winkels is juist ontzettend leuk. Naar het zwembad is inderdaad een uitdaging en een uitputtingsslag, maar wél heel leuk.
^^quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:52 schreef Shandaly het volgende:
Enige piercings die ik heb heeft bijna iedereen.. oorbellenEn tattoos doe ik ook niet aan...
Ik ben een heel braaf, saai meisje...
(ow nee, ik hoor al bij de ouderen hier geloof ik)
Ik ben 35quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:52 schreef -mandy- het volgende:
Hangt er van af wat je onder oud verstaat Shandaly,
Ach.. ik vind het wel grappig... soms lees je zo'n nieuwsbericht, en dan wéét je gewoon direct wie het geschreven heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef -mandy- het volgende:
Heel goeddd!!!
Heel cliché, maar leren kennen via datingsite en bij eerste ontmoeting liefde op het eerste gezicht. Eind april hebben we elkaar leren kennen en eind augustus een positieve zwangerschapstest.
Gewoon 2 mensen die voor elkaar gemaakt zijn.![]()
![]()
(alhoewel djeez-haters hiervan moetendenk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |