Hahaha, dat is zo idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het wel grappig... soms lees je zo'n nieuwsbericht, en dan wéét je gewoon direct wie het geschreven heeft![]()
Op ieder potje past een dekseltje toch?
Dattem!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef danic het volgende:
Jeeeezus ben jij zó oud Shandaly?![]()
Ik ben pas 33. Ik voel een generatiekloof
Rosé benevelt de geest :pquote:
Is je man een bekende dan hier op Fok of begrijp ik je bericht verkeerd?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef -mandy- het volgende:
Heel goeddd!!!
Heel cliché, maar leren kennen via datingsite en bij eerste ontmoeting liefde op het eerste gezicht. Eind april hebben we elkaar leren kennen en eind augustus een positieve zwangerschapstest.
Gewoon 2 mensen die voor elkaar gemaakt zijn.![]()
![]()
(alhoewel djeez-haters hiervan moetendenk ik)
quote:Op zondag 29 december 2013 00:06 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Is je man een bekende dan hier op Fok of begrijp ik je bericht verkeerd?
Omen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef Juud-- het volgende:
[..]Nee, mijn naam in het Hebreeuws. Maar wel aan de binnenkant van mijn pols..
Oh en tongpiercing ook present! Maar jij bent dan minstens even trashy.. gelukkig.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:11 schreef -mandy- het volgende:
[..]is berucht op de frontpage zeg maar.
Daar zou ik toch gewoon schijt aan hebben. Kom op, we zijn nu 2 jaar verder hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
+1quote:Op zondag 29 december 2013 04:03 schreef Loj het volgende:
En gek he die muggen, maar heb er vandaag toch echt weer een dood geslagen!
Het kan nog dat je me verwart met Juud79?quote:Op zondag 29 december 2013 06:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had echt een heeeeel ander beeld van jou
En ouwe mutsensoos hier zeg*boks*
AHAquote:Op zondag 29 december 2013 09:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Het kan nog dat je me verwart met Juud79?
Cwenniiieee gefeliciteerd (en beterschap)!!
Ja ik ook,quote:Op zondag 29 december 2013 08:26 schreef -mandy- het volgende:
Goedemorgen!
De 30'ers zijn goed vertegenwoordigd hier.
ik begin me een beetje zorgen te maken om oudejaarsnacht. D slaapt de laatste weken heel licht 's nachts. Ik ben bang dat hij gaat brullen met dat vuurwerk, dat dat hem wakker gaat maken.
Hopelijk helpt de babyfoon-in slaap val-muziek iets dan.
Ik ook!quote:Op zondag 29 december 2013 08:57 schreef GotC het volgende:
Ik ben nog wel aardig piep zo te lezen26 jaar!
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:24 schreef mousemicky het volgende:
Limone, je geeft bv toch? J. ging na een paar weken van 4 keer per dag poepen naar 1 keer per 4 dagen poepen. Tot een week ongeveer schijnt normaal te zijn, dus ik zou me nu nog geen zorgen gaan maken hoor (of t moet zijn dat ze ook ziek wordt met koorts enzo).
Een paar minuten na deze posts vond de poepexplosie plaatsquote:Op woensdag 25 december 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne dagen allen.
Kyara
Limone, hoe oud is M.? Rond zes weken kunnen ze ineens veel minder gaan poepen idd. Noor heeft wel eens een dag of 4-5 niet gekakt, maar toen het kwam, oh my![]()
.
Eerste kerst met baby idd.. Maar het raakt me (nog) niet zo. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik heb weinig met dit feest, dus dikke kans op het laatste. Ach, zo heeft ieder z'n momentjes.
Wat is typisch sprong sprong sprong gedrag?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef GotC het volgende:
Hier is T. aardig van de leg. Typisch spronggedrag, hoop dat hij er snel doorheen is..
Nja, zo maar beginnen aan m'n tarte tatin van sjalotten
Nou zeg dat wel!quote:Op zondag 29 december 2013 10:52 schreef danic het volgende:
Limone fijn dat ze poepte. Dat lucht echt op hè. Bij haar maar ook bij jou.
LadyBlack, volgens mij heb ik helemaal niks geks gedaan. Vriend zij alleen wel dat ik met mijn arm in een rare houding lag te slapen. En mijn schouderbanden zijn te lang waardoor mijn schouder makkelijk tot de helft uit de kom kan. Kan ik zelf doen zelfs. Waarschijnlijk heeft hij dus zo geslapen en omdat alles dan ontspannen is krijg ik hem er niet lekker in terug. Ik denk dat ik in mijn slaap een rare geforceerde beweging heb gemaakt.
Maar ik kan echt niks. Vriend moet me zelfs helpen aan- en uitkleden
Ah! M. is nu huilerig, plakt enorm en is inderdaad niet zichzelf. Ze kan nu al zoveel dingen meer dan vorige week! Ben benieuwd wat ze kan als ze eenmaal uit de sprong is.quote:Op zondag 29 december 2013 10:54 schreef GotC het volgende:
Limone, gewoon volgende keer gezellig meegaan en nu lekker je meisje leren kennen![]()
T. is tijdens een sprong huilerig, wil alleen maar bij/op ons zijn, lacht weinig en is 'niet zichzelf'.
3e kerstdag (na de sprong) snapte meneer ineens dat er tegen speeltjes geslagen kan worden, lacht nóg meer, brabbelt hij veel meer, volgt hij ons constant met z'n ogen en maakt steeds kruipbewegingen (knieën optrekken en afzetten). Grappig om te zien!
Draagdoekquote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Limone, heb je een draagdoek of draagzak? Ideaal voor plakdagen, jij kan lekker naar buiten (zelfs naar winkels als je het een beetje kunt timen) en M kan lekker slapen/plakken
E heeft er gisteren ook een goed uur in geslapen
Ik vind het echt knap. Ik kan gewoon *niet* omgaan met die manduca, dus laat staan een doek. Nu is Noor ook echt geen plakbaby, dat scheelt ook misschien al. Ze heeft nu 2x (quote:Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
DraagdoekEcht, 1 van m'n beste aankopen ooit!
Wat jammerquote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap. Ik kan gewoon *niet* omgaan met die manduca, dus laat staan een doek. Nu is Noor ook echt geen plakbaby, dat scheelt ook misschien al. Ze heeft nu 2x () in die manduca gezeten en ze is ook niet echt een fan geloof ik. Dus hier juist een van de minst goede aankopen.
We waren er de stad mee in, dus wel langer dan 10 min. Maar ze is het na een uurtje echt heel erg beu. M'n vriend heeft haar toen gedragen. Ik heb haar zelf nog nooit gedragen. Ik heb echt ruzie met dat ding en krijg m gewoon niet goed aan/om en al helemaal niet in m'n eentje.quote:Op zondag 29 december 2013 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat jammerZelfs als je een stuk (=meer dan 10 min) met haar erin loopt? T. vindt de eerste 5 minuten echt ruk, totdat ik ga lopen. Dan is het ineens goed
T. is het de ene keer na een half uur zat, andere keer na 2 uurtjes. Hangt er vanaf of hij moe is en of hij een plakdag heeft. Meestal kan ik het nog wel rekken met een speentje en veel gewiebel als het moetquote:Op zondag 29 december 2013 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We waren er de stad mee in, dus wel langer dan 10 min. Maar ze is het na een uurtje echt heel erg beu. M'n vriend heeft haar toen gedragen. Ik heb haar zelf nog nooit gedragen. Ik heb echt ruzie met dat ding en krijg m gewoon niet goed aan/om en al helemaal niet in m'n eentje.
Ik begon jen ook pas laat met dragen. Maar je moet er ook wel het type voor zijn. Ik heb Bram denk alleen in de kraamweek gedragen, ik vind het gewoon teveel gedoe.quote:Op zondag 29 december 2013 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als een Manduca al hogere wiskunde voor me is, lijkt me dat ik niet aan een doek moet beginnen. En is ook te laat denk ik, met 7 maanden nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |