Hier de pads van kruidvat gebruikt. Die vond ik prima. Ook een keer die van de Etos maar dat was helemaal niks. Die lekten snel door. Wat ik deed bij de eerste voeding van de dag was de pad van de kant die ik als eerste ging voeden bij de andere er bij doen. Als ik dat niet deed lekte ik er ook flink langs af, zat goed vol zo s ochtends en als dan de tsr kwam dan kwam het bij de andere kant er ook goed uit. En na de ochtendvoeding dus nieuwe pads. Bij de rest van de voedingen lekte ik wel wat maar altijd bleef het dan binnen de pads.
(Sow lang geleden dat ik bijgelezen ben en kon posten, ik hou het niet meer bij nu ik weer aan het werk ben)
Hier gaat ie erg goed! Nu ze de flesvoeding helemaal gewend is groeit ze ook daar goed op gelukkig. Verder gisteren de laatste keer de fysio geweest en de afplatting op haar hoofdje is nu minimaal maar nog wel letten op de voorkeurskant.
Toevallig ging het hier een paar dagen terug over het laten zitten van de baby, daar had ik het ook over gehad met de fysio. Is niet erg om dat voor een paar minuutjes te doen op schoot maar niet te vaak. Pas als ze op de buik goed helemaal op de handen kunnen steunen (dus niet op de ellebogen) zijn de rugspieren genoeg getraind om te kunnen zitten. Nu komt ze vooral nog omhoog door de buikspieren aan te spannen, maar buik en rugspieren moeten in evenwicht blijven.
Hier nu dus ook de uitdaging Eline zo veel mogelijk te laten liggen. Ze wil (en gaat) echt heel erg graag en vaak in zithouding. En dus veel op de buik laten liggen al is ze dat vrij snel beu vaak. (Loopt ze ook iets mee achter zei de fysio)
Hoop dat de info niet heel erg mosterd na de maaltijd was
En hier geen speciale outfit met kerst. Ik zelf heb ook avonddienst beide kerstdagen en man gaat ook niets doen met kerst. Komt volgend jaar of het jaar er op wel als we de oudste wat kunnen uitleggen over kerst. Maar aan 'freten op aarde' doen wij niet mee. Dat is niet zoals ik kerst wil uitleggen aan m'n kinderen.
(Maar ben wel oud en nieuw vrij

)
[ Bericht 0% gewijzigd door hilliebillie op 24-12-2013 23:52:46 ]